Liike Nytin puheenjohtaja Harry ”Hjallis” Harkimo sanoo, että kokoomus on tuhonnut politiikallaan Suomen talouden.
Kaikki alkoi Harkimon mukaan vuonna 1987 Harri Holkerin (kok) hallituksesta. Vuosina 2011–2014 toimineen Jyrki Kataisen (kok) hallituksen Harkimo syyttää aloittaneen ”Suomen talouden lopullisen syksyn” ottaessaan 47 miljardia euroa velkaa.
– 38 vuoden aikana kokoomuksella on 30 vuotta ollut joko pääministerin tai valtiovarainministerin salkku, eli vastuuta on turha kierrellä, Harkimo sanoo tiedotteessa.
Sen paremmalta ei näytä Harkimon mukaan nykyisen, Petteri Orpon (kok), johtaman hallituksen toimet.
– Nyt voi jo sanoa, että Orpon hallitus tulee ottamaan historian suurimman velkapotin, Harkimo lausuu.
Kokoomus on tuhonnut Harkimon mukaan Suomen talouden.
16
174
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mikään yllätys.
- Anonyymi
Kun vaan sossutukia leikataan se antaa anteeksi ennätysvelat. Näin moni tuntuu ajattelevan.
- Anonyymi
Suomalainen on köyhälle katkera "ei minun verorahoilla"
- Anonyymi
Suomalaiset on helppo aivopestä uskomaan oikeistolaisten omistamien iltapäivälehtien ja Hesarin jutut ideologisesti työttömistä ja köyhien asumisesta liian kalliissa vuokraluukuissa . Totuuden tietää vain köyhä itse. Itse esim,asun Keltinmäessä ja silti Kelan mielestä vuokra on liian kallis. Kannattaisiko välillä uutisoida, että Kelan asumisnormit Jyväskylässä ovat vuodelta 2018!!
- Anonyymi
Oikeisto=Suomen Putin aivopesussaan!
- Anonyymi
Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää
- Anonyymi
Eräs Tuttavani on asuntosijoittaja ja ei saanut asuntoa vuokrattua lähiöstä ennenkuin laittoi vuokraksi 528€/kk eli Kelan normi. Sanoi, että tällaisia vuokria on pyytänyt viimeksi lähes 10 vuotta sitten...
- Anonyymi
Harkimo potkittiin kokkareista ulos ja seilailee turhautuneena yksin aavalla.
- Anonyymi
Harkimo puhuu totta. Juuri noin se on.
- Anonyymi
"Älkää ikinä päästäkö Kokoomusta valtaan Suomessa, koska muuten ne tuhoavat koko Suomen" - Urho Kekkonen
- Anonyymi
Näinhän tässä on nyt käymässä.
- Anonyymi
Harkimossa on sentään miestä sanomaan asiat niinkuin ne ovat.
- Anonyymi
Harkimo arvostelee mielellään toisten toimia , omassa toiminnassaan ei ole pystynyt parempaan yhteistyöhön edes oman jenginsä sisällä .
- Anonyymi
Kekkonen oli oikeassa: "Kokoomusta ei pidä päästää hallitus vastuuseen".
- Anonyymi
Orpo saa äärioikeistolaisilta iltapäivälehdistä vaalitenteistä parhaan arvosanan, vaikka on surkein.
- AnonyymiUUSI
Putinisti Harkimo on edelleen katkera, kun ei päässyt aikoinaan ministeriksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu631794Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise951372Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin771163Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019421135Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on461111- 651053
- 561028
Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne54920Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava
EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.161913Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä68888