OLEN AINA FANTASIOINU TODELLA ISOSTA PERSEESTA OLISI KIVA TEHDÄ KAIKKEA KIVAA KOAKA ISO PERSE ON NMAAILMAN KAUUNEIN jahaluaisin noin 60-70 VUOPTIAAN ISOPERSEISEN OTTAVAN YHTEYTTÄ BIG ASS BEST ASS
TOIVOTTAVASTI OLISI TOSI ISO .I LOWE BIG ASS
haluaisin todella ison perseen ja rinnat perse saa olla todella suuri oliai kiva kATSELLA ISOA
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
60 muidulla tosi läski perse. Tykkään istua naamallesi...
- Anonyymi
olen lahdesta haluaisin olla sulle ja tyydydyttåå ja voisit tehdä mulle isolla persellä kaikkea mikä tuntuu hyvältä sinun isoa persettä odotellen. big ass best
- Anonyymi
Ihanaa kun kerroit tuon!
Et onneksemme rajoita ihailusi kohdetta esim. vain naispuolisten osalle, vaan olet meidän kaikkien "isoperseisten ystävä"!
Eli me rotevat leveäperseiset miehetkin olemme näin ollen ihalujesi kohteena!
Mitä haluat puuhailla peppujen kanssa ylipäätään?
Nautitko anaalin iloista näin myös?
Sen ilon tarjoaisin mielellään kenelle vaan kenen kanssa synkkaa, ja enemmän... ja jos siihen olisi mahdollisuus.
Kerro ja kuvaile millainen miehekäs uros olet yms. Missä kaukana jne.
;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1837738
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923856- 672599
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731650Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3911589- 641457
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201446Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048