Mutta sinä olet ainakin pitkävihainen.
En ole paha ihminen
48
675
Vastaukset
- Anonyymi
Mä aina välillä joudun Peilimaahan, siel ei oo kivaa 😬
- Anonyymi
Ei sulle. Ap
- Anonyymi
Eiku sä oot paha ihminen, mut mä oon lyhytvihainen🤔😌
- Anonyymi
Ei sulle. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulle. Ap
Mistä tiiät, oon humalassa😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulle. Ap
Kenelle tämä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tämä on?
Otahan iisisti kaveri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulle. Ap
Paha ihminen on raukkamainen ja säälimätön toisia kohtaan. Mustamaalaa muita ja uhriutuu tarvittaessa, jolla suojaa vain itseään ja paljastumistaan pahaksi ihmisenä. On monesti ääripään ihminen, tuuliviiri ja ylireakoiva sekä kärjistäjä tilanteissa, kun on heikoilla. Arvaamaton, johon ei kannata koskaan luottaa. Valehtelee aina tarvittaessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha ihminen on raukkamainen ja säälimätön toisia kohtaan. Mustamaalaa muita ja uhriutuu tarvittaessa, jolla suojaa vain itseään ja paljastumistaan pahaksi ihmisenä. On monesti ääripään ihminen, tuuliviiri ja ylireakoiva sekä kärjistäjä tilanteissa, kun on heikoilla. Arvaamaton, johon ei kannata koskaan luottaa. Valehtelee aina tarvittaessa.
Juu, sellainen olen. Entä miten arvioisit itseäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, sellainen olen. Entä miten arvioisit itseäsi?
Liian hyvä pahalle. Valitettavasti välillä törmää näihin pahoihin, siksi heidät tunnistaa jo paremmin ja tietää heidän metkut, ettei lähde heidän leikkeihin enää mukaan.
- Anonyymi
En oo, en vaan halua enää enempää pahaa mieltä kokea, ihan tarpeeks kauheaa muutenkin 😦😥😥
- Anonyymi
Aloitus meni tosiaan miehelle. Aikuiselle. Ei käytä pallopäänaamoja. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö olet aikuinen ihminen myös?
Ei siltä kuulosta, tai siis ei sille vaikuta.
:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän nämä töherrukses muka palstasetä aina
- Anonyymi
Et oo paha. Tiedän sen nyt. Asiat meni niinkuin meni.
- Anonyymi
Ei ehkä sulle, koska miten sen nyt yhtäkkiä olisi tajunnut. Ap
- Anonyymi
Et vaan osaa lepytellä. 😔 Hirveän raskasta sellainen. Pikku silitys ja pusu poskelle riittää.
- Anonyymi
Smack, saat nenun päähän pusun ❤️
- Anonyymi
Olin ihan tenava, kun sisko oli välillä puoli vuotta - vuoden puhumatta mulle. Meillä oli todella sairas perhekuvio sen jälkeen, kun perheenpää kuoli. Se oli lähinnä hengissä selviytymistä. En ole pitkävihainen, vaan noissa oloissa joutui pärjäämään samoin keinoin.
- Anonyymi
Taidat kuitenkin olla, valehtelet aina kaiken. Jäät kiinni valehtelet lisää.
- Anonyymi
Mä taas oon pitkävihainen
Jos joku mut suututtaa oikeasti .
Viimeaikoina ei oo ollu mitään syytä suuttua.
Terveisin A nainen- Anonyymi
Oot myös sekasin päästäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä tiedostan ,
edelleen olevani hullu.😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä tiedostan ,
edelleen olevani hullu.😂Ei se haittaa on niitä muitakin samanlaisia. Maailmaan mahtuu monenlaiset ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä tiedostan ,
edelleen olevani hullu.😂Sen lisäks oot jääny teini-iän tasolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinäkin joka maalailet tätä palstasetää tietyksi naiseksi. Loathin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen lisäks oot jääny teini-iän tasolle
Kukahan ”aikuinen nainen” se täällä roskasakin laitumella maalittaa toista naista palstaäijän kirjoitusten taakse? Noloa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan ”aikuinen nainen” se täällä roskasakin laitumella maalittaa toista naista palstaäijän kirjoitusten taakse? Noloa on
Sit kukaa ei diggais siitä täällä mun laatikolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit kukaa ei diggais siitä täällä mun laatikolla
Tai hiekkalinnojen keskellä. Grow up lady
- Anonyymi
Joissain asioissa todellakin olen pitkävihainen.
Saattaa kestää vuosikymmeniä.
Annan anteeksi, (yleensä) mut en unohda. - Anonyymi
Pitkäviha ei ole keltään pois muuten paitsi jos alkaa demokraatiksi. Shirinovski on naapurissa.
- Anonyymi
Olet kyllä aivoistasi niin sekasin raivostuttaa kun käyttäydyt niin typerästi ajatteletko edes miten käyttäydyt
- Anonyymi
Miten erotat että kyse on vihasta eikä jostain muusta, jos et tapaa tai keskustele IRL?
- Anonyymi
No mistä se sinä epäilet että tällä randomkirjoittajalla ois mitää sinuun liittyvää asiaa🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä se sinä epäilet että tällä randomkirjoittajalla ois mitää sinuun liittyvää asiaa🙄
No mistä se sinä epäilet että kysyin itsestäni. Kyse on yleisestä kysymyksestä, koska viha ei aina ole se syy tai koettu tunne, ks Virtahepo ...
- Anonyymi
Mulla on lehmänhermot. Olen äärimmäisen joustava, ymmärtäväinen ja anteeksi antava kunnes mun hermoja venytetään äärimmilleen ja kunnes lopulta saan tarpeekseni. Sitten kun pinna palaa niin kaikki luukut menee kiinni eikä niitä saa enää koskaan millään konstilla auki. Siinä vaiheessa ole pitkävihaisin ja kylmin ihminen sellaista ihmistä kohtaan joka on niin pitkään niin ikävästi toiminut joten ansaitsee osansa.
- Anonyymi
No menehän hyvä ihminen mieltäs keventämään sitten emt
- Anonyymi
Pitkävihaisuus on ainakin muille aika ikävää en tiiä onko itsellekin joka sitä kantaa mutta ei kannata liian pitkään vihainen olla. Paljon vapaampi ja helpompi olla.
- Anonyymi
En ole pitkävihainen. Unohdan aika nopeasti vihan aiheen.🤭
- Anonyymi
Mulle käy noin kans! Mä yritän olla pitkään vihainen, mutta aina lopen huomio herpaantuu ja unohdan että mun piti möksöttää😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle käy noin kans! Mä yritän olla pitkään vihainen, mutta aina lopen huomio herpaantuu ja unohdan että mun piti möksöttää😂
Musta tuntuu silti, että kaivattuni ( mies) luulee mua pitkävihaiseksi🤔Lisäksi kovaksi, torjuvaksi ja vaikka mitä vielä. Ei hän selvästi tunne mua vielä lainkaan, vaikka monta vuotta tavallaan " tuntenut".🥲
- Anonyymi
Paha saa aina palkkansa 😉
Mitähän tällä kertaa? - Anonyymi
En ole pitkävihainen vaan ainoastaan pettynyt.
- Anonyymi
Pettynyt mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettynyt mihin?
Siihen miten kaikki meni.
- Anonyymi
Et ole paha, mutta pikkasen liian herkässä sulla kuti räyhätä puolituntemattomalle. Aika yllättäen äyskit päin näköä, sellainen opettaa kyllä varomaan jatkossa. Ihan tervettä itsesuojeluvaistoa se on. Voit sanoa pitkävihaisuudeksi jos haluat.
- Anonyymi
En ole äyskinyt kenellekään päin näköä. Ohi. Ap
- Anonyymi
Tahdistin huolehtii synkronoinnin pitkämielisyyteen. Suosittelen esim musiikkia. Nii että käykö...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849