Rapunaiselle mies - paras yhteensopivuus?

Kukka

Mikä olisi yhteensopivin merkki rapunaiselle? En varsinaisesti usko horoskooppeihin, mutta luonteenpiirteisiin kylläkin. Olen todennut, että aika pitkälle tiettyjen horoskooppimerkkien alla syntyneet ovat tietyn luonteisia. Toki eroavaisuuksiakin löytyy. Lähipiirissä pyörii mm. leijona ja skorpioonimiehet..

16

9817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu

..ravulle skorpionit, toinen rapu, kalat,ehkä härkä ja leijonakin.

• Nimetön

Ei missään tapauksessa rapu-nainen/rapu-mies sovi yhteen. Tai miten sen nyt ottaa. Kertoo kokenut, 22 vuotta ollut rapu-miehen kanssa. Suurimman ajan tapeltu. Nyt erottu.

Nim. Rapu-nainen

• Kohta 13 vuotta yhdessä

Kokeilehan kaurista. Kauris on äärimäisen turvallinen valinta ja jos varsinkin arvostat aineellista hyvää, niin omaisuuden kartuttamisesta löydätte yhteisen harrastuksen.

Tylsähän kauris saattaa olla, mutta sehän on vain valintakysymys haluaako kuolla infarktiin ainaisessa jännityksessä olosta esim. leijonan tai kaksosen kanssa jo kuusikymppisenä vai huristella samassa iässä oman kullan kanssa asuntoautolla antiikkihuutokauppojen perässä.

• ...

Härkä sopii erittäin hyvin

• minä

Kunhan selviää varovaisen alkuvaiheen yli.

• mutta

sen perään joutuu vahtiin ettei hypi vieraissa =)

• pinkki

Ai kumpaa joutuu vahtii ;)

• Aaahh....
        pinkki kirjoitti:

Ai kumpaa joutuu vahtii ;)

Yhteisien sävelen ja kultasen keskitien niin Vaakakin käy, kunhan oivaltaa ne tiety asiat yhdessä. Mutta näkyypä moni muuki käyvän oten eroja löytyy. Ihmisestä itsestään sen sittewn huomaa että alkaako toimii vai ei.

• minttu
        Aaahh.... kirjoitti:

Yhteisien sävelen ja kultasen keskitien niin Vaakakin käy, kunhan oivaltaa ne tiety asiat yhdessä. Mutta näkyypä moni muuki käyvän oten eroja löytyy. Ihmisestä itsestään sen sittewn huomaa että alkaako toimii vai ei.

Kaksi vuotta vaakamiehen kanssa seukaneena voin sanoa, että toimii, jos ei ala liikaa ripustautumaan ja rajoittamaam toisen omaa tilaa. En tosin tykkää siitä itsekään, joten meillä ainakin homma toimii. Huumori ja kemiat toimii, joten, ei kun tuulta päin, sanoi mummo lumessa :))

• Skrab=)
        minttu kirjoitti:

Kaksi vuotta vaakamiehen kanssa seukaneena voin sanoa, että toimii, jos ei ala liikaa ripustautumaan ja rajoittamaam toisen omaa tilaa. En tosin tykkää siitä itsekään, joten meillä ainakin homma toimii. Huumori ja kemiat toimii, joten, ei kun tuulta päin, sanoi mummo lumessa :))

millon oot ite syntyny?ikä? mä oon ollu yhes vähä yli 4 vuotta vaaka miehenkaa ja hyvin on menny vaikka välillä on koeteltu ja kunnolla mutta kyllähän me siitä selvitää rakkaudella ja toisen huomioimisella...mä oon ite 24.6 syntyny ja ikää on 19 entäs teillä?vastaile pliide=)

• Nimetön

Voin kertoa, että tämä toimii. Paras merkki rapunaiselle on neitsyt. Elän sitä suhdetta parhaillaan.

Nimimerkki
      RAKASTUNUT

• rapu n

itse seurustelin neitsyt miehen kanssa puoltoista vuotta ja ensimmäinen vuosi oli ihanaa mutta sitten kaikki menikin päin helvettiä. vaikka tuskin ne ongelmat siitä horoskoopista johtui mutta en enään neitsyt miehen kelkkaan uskalla:(

• Zipizii

Olen rapu. Menin naimisiin vähän villin ja showmaisen jousmiesihmisen kanssa. Alussa oli ihanaa, parasta. Ihmettelin vaan, kun sen miehen tutut kyselivät, että onko se tarpeeksi hellä. en ymmärtänyt, mutta nyt ymmärrän. Kotikissalle ei sovi kulkukolli.

• vanhempi nainen

olen korvia asti rakastunut netsyt mieheen ja se minuun ...olemme tunteneet toisemme ,39v mutta emme kuitenkaa asu edes samassa maassa,,,joten rakastetaan toisiamme kilometreist huolimatta ja on jonkinlainen valtava vetovoima toistemme seuraan,,,kun tapaamme niin emmen voi kuin vain olla toisiimme liitettyn....siis ravussa neitsyt mies on kiinni ikuisesti,,,suosittelen ,,olemme horoskooppi radan nuoripari..himolla ei rajoja kun rapu panee kuntens naitsyeen...

• Femme-

Tämä rapunainen on ihastunut jostain syystä vesimies-miehiin. Ja pisimmät suhteeni olenkin viettänyt kyseisen merkin edustajan kanssa. Neitsyt-merkin kanssa olen viihtynyt hyvin, mutta toisin kuin härkää kehutaan ravulle kumppaniksi, tuntuu ainakin omalla kohdallani, että en millään pysy hereillä härkien kanssa. En pääse kaksia treffejä pidemmälle kun mielenkiintoni jo lopahtaa härän kanssa. Eli eiköhän nämäkin ole vähän yksilöllisiä kuitenkin? :)

• 22

en osa sanoa, mutta härrän kanssa olen onnellinen jo 14v. ja kyllä, hän mua kestää hyvin. Ja otetaan huomioon että olen joka tunti on erillainen ja vaikeata sanoa mistä olen onnellinen ja mistä en.

Vesimies on ihan OK
        ja skorppa, mutta kai lian itsepäinen ja Skorppakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe