Mitä muuta on ohjelmassa?
No kaljan tai muutaman voi ottaa ja avata illalla kakkosen.
Persujen ainoa toivo on Pirinen
12
212
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se on saanut aikaiseksi? Lupaukset on turhia jos ei ole tehnyt mitään. Itse etsin jonkun muun PS joukoista.
- Anonyymi
Niin On piri piri Pirinen
- Anonyymi
Joko Pirinen on palautettu Saksasta Per suihin?
- Anonyymi
Persesuut ja kokomustat keräävät itselleen massia ovat lisäksi rumia.
- Anonyymi
Persujen on pakko paikata loikanneita joukkojaan ,Pirinen on hyvä vaihtoehto täyttää perussuomalaiset jäsen vaatimukset , käräjillä tuomittu.
- Anonyymi
Huima kannatus Riku Pirisen Persu faneilla Suoli24Votka saitilla
Ei mikään ihme kun täyttää odotetusti persujen käräjä tuomio vaatimukset. - Anonyymi
Tekeekö Riku Pirinen Persujen kovaa kannatusta omaavana Sekoomuksesta pois potkitun ryydmannit
Riku Ryytman Perssulit 👇antaa mennä kun on alamäkki💀 - Anonyymi
Kotkassa liikaa persuja, vaalien huonon kannatuksen jälkeen loikkaavat Suomen Kommunistiseen Puolueeseen kohti uutta nousua .
- Anonyymi
Persut pelaa pedari kortilla.
- Anonyymi
Persut pelaa Pirinen trollilla , hätä housuissa. Kallupit ei äänestä, valveutuneet suomalaiset, ei perus, sen tuloksen tekevät ja perseet pulinat pois.
- Anonyymi
Aloittaja on nyt täysin väärässä. Riku Pirinen on SDP:n poliitikko, ei PS:n
Miten olet onnistunut erehtymään noin pahasti?- Anonyymi
Entinen sdp ....nykyisin kelpais hyvin muiden pedareitten joukkoon persuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702372Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921558Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641335Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329- 1281217
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1401072Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701018
- 120978
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969