Kävin eilen apteekissa

😡🚽🧻 ja kaupassa. Olisinpa älynnyt mustikkasoppaa ja jaffaa varata kotiin. Maskista ja käsidesistä huolimatta mulla on nyt mahatauti. Onneksi ei mulla ole varattuna mitään tärkeää tilaisuutta tälle päivälle. Saa nähdä kyenenkö huomenna kirjastoon.

Lounaaksi on kauravelliä ja Farmi Suomi.

Kivaa päivää muille!

36

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Norohan ei käsidesillä ennaltaehkäisty, vaan saippuapesulle.
      Pikaista paranemista🌻 ja pidä ainakin yksi oireeton päivä, ennenkun lähdet liikenteeseen muita tartuttamaan.

• Juu. En sitä saippuapesua kirjoittanut kun pesen aina kädet saippualla kun tulen kotiin. Se käsidesi oli nyt sen jälkeen vielä lisäksi.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Juu. En sitä saippuapesua kirjoittanut kun pesen aina kädet saippualla kun tulen kotiin. Se käsidesi oli nyt sen jälkeen vielä lisäksi.

Jos käy ulkona vain silloin tällöin niin ei ole kyllä kummoista vastustuskykyä

• Anonyymi kirjoitti:

Jos käy ulkona vain silloin tällöin niin ei ole kyllä kummoista vastustuskykyä

Palstalla on noita keittiöpsykologeja ja nyt palstalääkäreitäkin. Mun mielestä ei digilääkäripalvelutkaan ole toimiva ratkaisu. Saati palstalääkäri.

• Anonyymi

Norovirus taitaa elää pitkään myös pinnoilla ja se voi tarttua ihan mistä vaan, ilman ja pintojen kautta huomaamatta salakalavasti vaikka kuinka olisi varovainen tai yrittäisi välttää. Semmoinen pirulainen se on. Itsekin kun viimeksi pari vuotta sitten olin todella rajussa, niin oli todella hutera olo pitkään ja naama kalpeana nestehukasta yms. tuntuu että meinasi kuolla.

• Luin noita ohjeita kun jälkeläisellä oli mahatauti viime viikolla. Norosta sanottiin, että kun se kiertää perheessä niin virus muuttuu ja sen voi saada uudestaan. Vatsatauti vie huonoon kuntoon. Varsinkin jos kestää pidempään.

Harmi että ehdin jo syödä nesteenpoistolääkkeen. Sitä ei olis nyt tarvinnut.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Luin noita ohjeita kun jälkeläisellä oli mahatauti viime viikolla. Norosta sanottiin, että kun se kiertää perheessä niin virus muuttuu ja sen voi saada uudestaan. Vatsatauti vie huonoon kuntoon. Varsinkin jos kestää pidempään.

Harmi että ehdin jo syödä nesteenpoistolääkkeen. Sitä ei olis nyt tarvinnut.

Miksi käytät nesteenpoistolääkettä? Etkö liiku

• Anonyymi

Käyttääkö joku vieläkin maskia? Ei ne estä sitä taudin tarttumista muista ihmisistä.

• Kerroppa tuo VTT:lle, joka on testannut maskit. Maahantuojat ja sairaanhoitopiirit tilasivat sieltä testauksen.
        https://yle.fi/a/3-11394381

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kerroppa tuo VTT:lle, joka on testannut maskit. Maahantuojat ja sairaanhoitopiirit tilasivat sieltä testauksen.
        https://yle.fi/a/3-11394381

Jos ei toimi niin ei toimi. Todistit sen itsekin, ja olen se todennut myös itse. Ei mikään tutkimus muuta sitä, mitä itsekin pystyy havainnoimaan.

• Anonyymi

Älä puhu paskaa

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ei toimi niin ei toimi. Todistit sen itsekin, ja olen se todennut myös itse. Ei mikään tutkimus muuta sitä, mitä itsekin pystyy havainnoimaan.

Oletko niin yksinkertainen, että kuvittelet virusten leijailevan vain suun kohdalla?

• Anonyymi

Ja muista pestä myös kissun tassut 🤭😹
      🐾🐾🐾🐾

• Ei mulla ole kotieläimiä.

• Anonyymi

Kai nyt sentään joku kissi tai rusakko löytyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai nyt sentään joku kissi tai rusakko löytyy?

Hahaha tosi tosi hauskaa mutta aloittajalle pikaista paranemista ja parempaa oloa kurjasta taudista! 🙏🏻🙏🏻💙 Kyllä se helpottaa vaikka pahimmalla hetkellä ei siltä tunnu että edes selviää. Tsemppiä kovasti sinne.

• Anonyymi kirjoitti:

Hahaha tosi tosi hauskaa mutta aloittajalle pikaista paranemista ja parempaa oloa kurjasta taudista! 🙏🏻🙏🏻💙 Kyllä se helpottaa vaikka pahimmalla hetkellä ei siltä tunnu että edes selviää. Tsemppiä kovasti sinne.

Kiitos. Tuntuu siltä, että pääsen vähällä. Vatsapöpöt eivät yleensä muhun tartu.

• Anonyymi

Ooksä joku Maurikerhon vetäjä, ku noi postaukses liittyy yhtpaljo ikävään, ku joku tanhu tähtitieteeseen?

• Anonyymi

😆😆😆

• Ainakaan en hauku vieraita ihmisiä selän takana=anonyyminä.

• Anonyymi

Olitko näin kauan vessassa 😂kun susta ei kuulunut moneen tuntiin mitään?
      🤭

• Anonyymi

Kaks tuntia tilaston mukaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaks tuntia tilaston mukaan 😂

Peter Paninin tilastot heittää heinähattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peter Paninin tilastot heittää heinähattua.

Vilttutossuko se siellä 🤭vai lapikkaat?

• Kaikki eivät ole palstalla koko päivää.

• Anonyymi

Minä vältin flunssan ja noron pysymällä kotona.

• Anonyymi

Mistä sä tiesit kauanko sun pitää linnoittautua?😂

• Eduskuntatalon epidemiakin hellitti kun kansanedustajat komennettiin etätöihin.

• Anonyymi

Mitä mun viesti poistettiin!!

• Anonyymi

Samaa 💩a on nää sun aloituksetkin kerta toisensa jälkeen, eikä siinäkään auta naamavaipat tai käsidesillä lotraaminen 🥱🥱

• Anonyymi

Valtakunta on kiva,se mun mielipide.

• Aika erikoista käydä lukemassa jos olet tuota mieltä. Nämä kyllä erottuvat nimimerkin ja kolmen emojin ansiosta.

Hienoa, että osoitat älykkyytesi korkeatasoisella kommentillasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Valtakunta on kiva,se mun mielipide.

Kannattaa sitten lukea hänen aloituksiaan. Minä olen lounas.aloitus.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kannattaa sitten lukea hänen aloituksiaan. Minä olen lounas.aloitus.

No virhe tuli minulta.

• Anonyymi

Ohhoh. Mä kävin eilen uimassa, pesemässä auton, gynekologilla ja muutaman kerran vessassa.

• Tämä aloitus kerää outoja kommentteja. Et näköjään ymmärtänyt, että apteekki ja kauppa viittasivat siihen ihmispaljouteen mistä vatsapöpö on lähtöisin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4515
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe