KĂ€vin eilen apteekissa

đŸ˜ĄđŸšœđŸ§» ja kaupassa. Olisinpa Ă€lynnyt mustikkasoppaa ja jaffaa varata kotiin. Maskista ja kĂ€sidesistĂ€ huolimatta mulla on nyt mahatauti. Onneksi ei mulla ole varattuna mitÀÀn tĂ€rkeÀÀ tilaisuutta tĂ€lle pĂ€ivĂ€lle. Saa nĂ€hdĂ€ kyenenkö huomenna kirjastoon.

Lounaaksi on kauravelliÀ ja Farmi Suomi.

Kivaa pÀivÀÀ muille!

36

324

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

Norohan ei kÀsidesillÀ ennaltaehkÀisty, vaan saippuapesulle.
      Pikaista paranemistađŸŒ» ja pidĂ€ ainakin yksi oireeton pĂ€ivĂ€, ennenkun lĂ€hdet liikenteeseen muita tartuttamaan.

• Juu. En sitĂ€ saippuapesua kirjoittanut kun pesen aina kĂ€det saippualla kun tulen kotiin. Se kĂ€sidesi oli nyt sen jĂ€lkeen vielĂ€ lisĂ€ksi.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Juu. En sitÀ saippuapesua kirjoittanut kun pesen aina kÀdet saippualla kun tulen kotiin. Se kÀsidesi oli nyt sen jÀlkeen vielÀ lisÀksi.

Jos kÀy ulkona vain silloin tÀllöin niin ei ole kyllÀ kummoista vastustuskykyÀ

• Anonyymi kirjoitti:

Jos kÀy ulkona vain silloin tÀllöin niin ei ole kyllÀ kummoista vastustuskykyÀ

Palstalla on noita keittiöpsykologeja ja nyt palstalÀÀkÀreitÀkin. Mun mielestÀ ei digilÀÀkÀripalvelutkaan ole toimiva ratkaisu. Saati palstalÀÀkÀri.

• Anonyymi

Norovirus taitaa elÀÀ pitkÀÀn myös pinnoilla ja se voi tarttua ihan mistÀ vaan, ilman ja pintojen kautta huomaamatta salakalavasti vaikka kuinka olisi varovainen tai yrittÀisi vÀlttÀÀ. Semmoinen pirulainen se on. Itsekin kun viimeksi pari vuotta sitten olin todella rajussa, niin oli todella hutera olo pitkÀÀn ja naama kalpeana nestehukasta yms. tuntuu ettÀ meinasi kuolla.

• Luin noita ohjeita kun jĂ€lkelĂ€isellĂ€ oli mahatauti viime viikolla. Norosta sanottiin, ettĂ€ kun se kiertÀÀ perheessĂ€ niin virus muuttuu ja sen voi saada uudestaan. Vatsatauti vie huonoon kuntoon. Varsinkin jos kestÀÀ pidempÀÀn.

Harmi ettÀ ehdin jo syödÀ nesteenpoistolÀÀkkeen. SitÀ ei olis nyt tarvinnut.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Luin noita ohjeita kun jÀlkelÀisellÀ oli mahatauti viime viikolla. Norosta sanottiin, ettÀ kun se kiertÀÀ perheessÀ niin virus muuttuu ja sen voi saada uudestaan. Vatsatauti vie huonoon kuntoon. Varsinkin jos kestÀÀ pidempÀÀn.

Harmi ettÀ ehdin jo syödÀ nesteenpoistolÀÀkkeen. SitÀ ei olis nyt tarvinnut.

Miksi kÀytÀt nesteenpoistolÀÀkettÀ? Etkö liiku

• Anonyymi

KÀyttÀÀkö joku vielÀkin maskia? Ei ne estÀ sitÀ taudin tarttumista muista ihmisistÀ.

• Kerroppa tuo VTT:lle, joka on testannut maskit. Maahantuojat ja sairaanhoitopiirit tilasivat sieltĂ€ testauksen.
        https://yle.fi/a/3-11394381

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kerroppa tuo VTT:lle, joka on testannut maskit. Maahantuojat ja sairaanhoitopiirit tilasivat sieltÀ testauksen.
        https://yle.fi/a/3-11394381

Jos ei toimi niin ei toimi. Todistit sen itsekin, ja olen se todennut myös itse. Ei mikÀÀn tutkimus muuta sitÀ, mitÀ itsekin pystyy havainnoimaan.

• Anonyymi

ÄlĂ€ puhu paskaa

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ei toimi niin ei toimi. Todistit sen itsekin, ja olen se todennut myös itse. Ei mikÀÀn tutkimus muuta sitÀ, mitÀ itsekin pystyy havainnoimaan.

Oletko niin yksinkertainen, ettÀ kuvittelet virusten leijailevan vain suun kohdalla?

• Anonyymi

Ja muista pestĂ€ myös kissun tassut đŸ€­đŸ˜č
      đŸŸđŸŸđŸŸđŸŸ

• Ei mulla ole kotielĂ€imiĂ€.

• Anonyymi

Kai nyt sentÀÀn joku kissi tai rusakko löytyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai nyt sentÀÀn joku kissi tai rusakko löytyy?

Hahaha tosi tosi hauskaa mutta aloittajalle pikaista paranemista ja parempaa oloa kurjasta taudista! đŸ™đŸ»đŸ™đŸ»đŸ’™ KyllĂ€ se helpottaa vaikka pahimmalla hetkellĂ€ ei siltĂ€ tunnu ettĂ€ edes selviÀÀ. TsemppiĂ€ kovasti sinne.

• Anonyymi kirjoitti:

Hahaha tosi tosi hauskaa mutta aloittajalle pikaista paranemista ja parempaa oloa kurjasta taudista! đŸ™đŸ»đŸ™đŸ»đŸ’™ KyllĂ€ se helpottaa vaikka pahimmalla hetkellĂ€ ei siltĂ€ tunnu ettĂ€ edes selviÀÀ. TsemppiĂ€ kovasti sinne.

Kiitos. Tuntuu siltÀ, ettÀ pÀÀsen vÀhÀllÀ. Vatsapöpöt eivÀt yleensÀ muhun tartu.

• Anonyymi

OoksÀ joku Maurikerhon vetÀjÀ, ku noi postaukses liittyy yhtpaljo ikÀvÀÀn, ku joku tanhu tÀhtitieteeseen?

• Anonyymi

😆😆😆

• Ainakaan en hauku vieraita ihmisiĂ€ selĂ€n takana=anonyyminĂ€.

• Anonyymi

Olitko nĂ€in kauan vessassa 😂kun susta ei kuulunut moneen tuntiin mitÀÀn?
      đŸ€­

• Anonyymi

Kaks tuntia tilaston mukaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaks tuntia tilaston mukaan 😂

Peter Paninin tilastot heittÀÀ heinÀhattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peter Paninin tilastot heittÀÀ heinÀhattua.

Vilttutossuko se siellĂ€ đŸ€­vai lapikkaat?

• Kaikki eivĂ€t ole palstalla koko pĂ€ivÀÀ.

• Anonyymi

MinÀ vÀltin flunssan ja noron pysymÀllÀ kotona.

• Anonyymi

MistĂ€ sĂ€ tiesit kauanko sun pitÀÀ linnoittautua?😂

• Eduskuntatalon epidemiakin hellitti kun kansanedustajat komennettiin etĂ€töihin.

• Anonyymi

MitÀ mun viesti poistettiin!!

• Anonyymi

Samaa đŸ’©a on nÀÀ sun aloituksetkin kerta toisensa jĂ€lkeen, eikĂ€ siinĂ€kÀÀn auta naamavaipat tai kĂ€sidesillĂ€ lotraaminen đŸ„±đŸ„±

• Anonyymi

Valtakunta on kiva,se mun mielipide.

• Aika erikoista kĂ€ydĂ€ lukemassa jos olet tuota mieltĂ€. NĂ€mĂ€ kyllĂ€ erottuvat nimimerkin ja kolmen emojin ansiosta.

Hienoa, ettÀ osoitat Àlykkyytesi korkeatasoisella kommentillasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Valtakunta on kiva,se mun mielipide.

Kannattaa sitten lukea hÀnen aloituksiaan. MinÀ olen lounas.aloitus.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kannattaa sitten lukea hÀnen aloituksiaan. MinÀ olen lounas.aloitus.

No virhe tuli minulta.

• Anonyymi

Ohhoh. MÀ kÀvin eilen uimassa, pesemÀssÀ auton, gynekologilla ja muutaman kerran vessassa.

• TĂ€mĂ€ aloitus kerÀÀ outoja kommentteja. Et nĂ€köjÀÀn ymmĂ€rtĂ€nyt, ettĂ€ apteekki ja kauppa viittasivat siihen ihmispaljouteen mistĂ€ vatsapöpö on lĂ€htöisin.

Ketjusta on poistettu 2 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska kÀytit pÀÀtÀsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillÀ mahdollisuudet, kaikki mikÀ toimii vaatii oman lÀhestymistapani. Kun levittÀÀ punaisia m
      IkÀvÀ
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lÀhtemÀttömÀn vaikutuksen?

Minulla kÀvi niin, ettÀ hÀn laittoi ruokaa, kun olin nÀlkÀinen. Tie miehen sydÀmeen kÀy vatsan kautta.
      IkÀvÀ
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesÀkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymÀÀ ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetÀytyminen

Toimiva veto? Miten meille kÀvi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      IkÀvÀ
      60
      950
    5. 66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse pÀÀttÀÀ

Maksetaanko hÀnen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tÀnne, kuten ulos
      76
      868
    7. Oon tÀssÀ pohtinut ettÀ se nainen

Ei sovi sulle. IhmetyttÀÀ mitÀ nÀet hÀnessÀ. MieheltÀ miehelle
      IkÀvÀ
      70
      815
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvÀ, ettÀ EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krÀÀsÀn kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      812
    9. Nainen on ihana

ilta-pĂ€ivÀÀ tosi söpölle naiselle đŸ€—đŸ˜˜â˜ș Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies EtpĂ€s tiedĂ€kÀÀn keneltĂ€ tĂ€mĂ€ on?
      IkÀvÀ
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston pÀÀtöksiÀ

Teksti-tv kertoo, ettÀ valtuuston pÀÀtöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      ÄhtĂ€ri
      30
      684
    Aihe