đĄđœđ§» ja kaupassa. Olisinpa Ă€lynnyt mustikkasoppaa ja jaffaa varata kotiin. Maskista ja kĂ€sidesistĂ€ huolimatta mulla on nyt mahatauti. Onneksi ei mulla ole varattuna mitÀÀn tĂ€rkeÀÀ tilaisuutta tĂ€lle pĂ€ivĂ€lle. Saa nĂ€hdĂ€ kyenenkö huomenna kirjastoon.
Lounaaksi on kauravelliÀ ja Farmi Suomi.
Kivaa pÀivÀÀ muille!
KĂ€vin eilen apteekissa
36
324
Vastaukset
- Anonyymi
Norohan ei kÀsidesillÀ ennaltaehkÀisty, vaan saippuapesulle.
Pikaista paranemistađ» ja pidĂ€ ainakin yksi oireeton pĂ€ivĂ€, ennenkun lĂ€hdet liikenteeseen muita tartuttamaan.Juu. En sitĂ€ saippuapesua kirjoittanut kun pesen aina kĂ€det saippualla kun tulen kotiin. Se kĂ€sidesi oli nyt sen jĂ€lkeen vielĂ€ lisĂ€ksi.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Juu. En sitÀ saippuapesua kirjoittanut kun pesen aina kÀdet saippualla kun tulen kotiin. Se kÀsidesi oli nyt sen jÀlkeen vielÀ lisÀksi.
Jos kÀy ulkona vain silloin tÀllöin niin ei ole kyllÀ kummoista vastustuskykyÀ
Anonyymi kirjoitti:
Jos kÀy ulkona vain silloin tÀllöin niin ei ole kyllÀ kummoista vastustuskykyÀ
Palstalla on noita keittiöpsykologeja ja nyt palstalÀÀkÀreitÀkin. Mun mielestÀ ei digilÀÀkÀripalvelutkaan ole toimiva ratkaisu. Saati palstalÀÀkÀri.
- Anonyymi
Norovirus taitaa elÀÀ pitkÀÀn myös pinnoilla ja se voi tarttua ihan mistÀ vaan, ilman ja pintojen kautta huomaamatta salakalavasti vaikka kuinka olisi varovainen tai yrittÀisi vÀlttÀÀ. Semmoinen pirulainen se on. Itsekin kun viimeksi pari vuotta sitten olin todella rajussa, niin oli todella hutera olo pitkÀÀn ja naama kalpeana nestehukasta yms. tuntuu ettÀ meinasi kuolla.
Luin noita ohjeita kun jÀlkelÀisellÀ oli mahatauti viime viikolla. Norosta sanottiin, ettÀ kun se kiertÀÀ perheessÀ niin virus muuttuu ja sen voi saada uudestaan. Vatsatauti vie huonoon kuntoon. Varsinkin jos kestÀÀ pidempÀÀn.
Harmi ettÀ ehdin jo syödÀ nesteenpoistolÀÀkkeen. SitÀ ei olis nyt tarvinnut.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Luin noita ohjeita kun jÀlkelÀisellÀ oli mahatauti viime viikolla. Norosta sanottiin, ettÀ kun se kiertÀÀ perheessÀ niin virus muuttuu ja sen voi saada uudestaan. Vatsatauti vie huonoon kuntoon. Varsinkin jos kestÀÀ pidempÀÀn.
Harmi ettÀ ehdin jo syödÀ nesteenpoistolÀÀkkeen. SitÀ ei olis nyt tarvinnut.Miksi kÀytÀt nesteenpoistolÀÀkettÀ? Etkö liiku
- Anonyymi
KÀyttÀÀkö joku vielÀkin maskia? Ei ne estÀ sitÀ taudin tarttumista muista ihmisistÀ.
Kerroppa tuo VTT:lle, joka on testannut maskit. Maahantuojat ja sairaanhoitopiirit tilasivat sieltÀ testauksen.
https://yle.fi/a/3-11394381- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kerroppa tuo VTT:lle, joka on testannut maskit. Maahantuojat ja sairaanhoitopiirit tilasivat sieltÀ testauksen.
https://yle.fi/a/3-11394381Jos ei toimi niin ei toimi. Todistit sen itsekin, ja olen se todennut myös itse. Ei mikÀÀn tutkimus muuta sitÀ, mitÀ itsekin pystyy havainnoimaan.
- Anonyymi
ĂlĂ€ puhu paskaa
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei toimi niin ei toimi. Todistit sen itsekin, ja olen se todennut myös itse. Ei mikÀÀn tutkimus muuta sitÀ, mitÀ itsekin pystyy havainnoimaan.
Oletko niin yksinkertainen, ettÀ kuvittelet virusten leijailevan vain suun kohdalla?
- Anonyymi
Ja muista pestĂ€ myös kissun tassut đ€đč
đŸđŸđŸđŸ- Anonyymi
Kai nyt sentÀÀn joku kissi tai rusakko löytyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai nyt sentÀÀn joku kissi tai rusakko löytyy?
Hahaha tosi tosi hauskaa mutta aloittajalle pikaista paranemista ja parempaa oloa kurjasta taudista! đđ»đđ»đ KyllĂ€ se helpottaa vaikka pahimmalla hetkellĂ€ ei siltĂ€ tunnu ettĂ€ edes selviÀÀ. TsemppiĂ€ kovasti sinne.
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha tosi tosi hauskaa mutta aloittajalle pikaista paranemista ja parempaa oloa kurjasta taudista! đđ»đđ»đ KyllĂ€ se helpottaa vaikka pahimmalla hetkellĂ€ ei siltĂ€ tunnu ettĂ€ edes selviÀÀ. TsemppiĂ€ kovasti sinne.
Kiitos. Tuntuu siltÀ, ettÀ pÀÀsen vÀhÀllÀ. Vatsapöpöt eivÀt yleensÀ muhun tartu.
- Anonyymi
OoksÀ joku Maurikerhon vetÀjÀ, ku noi postaukses liittyy yhtpaljo ikÀvÀÀn, ku joku tanhu tÀhtitieteeseen?
- Anonyymi
đđđ
- Anonyymi
Olitko nĂ€in kauan vessassa đkun susta ei kuulunut moneen tuntiin mitÀÀn?
đ€- Anonyymi
Kaks tuntia tilaston mukaan đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaks tuntia tilaston mukaan đ
Peter Paninin tilastot heittÀÀ heinÀhattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peter Paninin tilastot heittÀÀ heinÀhattua.
Vilttutossuko se siellĂ€ đ€vai lapikkaat?
- Anonyymi
MinÀ vÀltin flunssan ja noron pysymÀllÀ kotona.
- Anonyymi
MistĂ€ sĂ€ tiesit kauanko sun pitÀÀ linnoittautua?đ
- Anonyymi
MitÀ mun viesti poistettiin!!
- Anonyymi
Samaa đ©a on nÀÀ sun aloituksetkin kerta toisensa jĂ€lkeen, eikĂ€ siinĂ€kÀÀn auta naamavaipat tai kĂ€sidesillĂ€ lotraaminen đ„±đ„±
- Anonyymi
Valtakunta on kiva,se mun mielipide.
Aika erikoista kÀydÀ lukemassa jos olet tuota mieltÀ. NÀmÀ kyllÀ erottuvat nimimerkin ja kolmen emojin ansiosta.
Hienoa, ettÀ osoitat Àlykkyytesi korkeatasoisella kommentillasi.Anonyymi kirjoitti:
Valtakunta on kiva,se mun mielipide.
Kannattaa sitten lukea hÀnen aloituksiaan. MinÀ olen lounas.aloitus.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kannattaa sitten lukea hÀnen aloituksiaan. MinÀ olen lounas.aloitus.
No virhe tuli minulta.
- Anonyymi
Ohhoh. MÀ kÀvin eilen uimassa, pesemÀssÀ auton, gynekologilla ja muutaman kerran vessassa.
TÀmÀ aloitus kerÀÀ outoja kommentteja. Et nÀköjÀÀn ymmÀrtÀnyt, ettÀ apteekki ja kauppa viittasivat siihen ihmispaljouteen mistÀ vatsapöpö on lÀhtöisin.
Ketjusta on poistettu 2 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska kÀytit pÀÀtÀsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillÀ mahdollisuudet, kaikki mikÀ toimii vaatii oman lÀhestymistapani. Kun levittÀÀ punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lÀhtemÀttömÀn vaikutuksen?
Minulla kÀvi niin, ettÀ hÀn laittoi ruokaa, kun olin nÀlkÀinen. Tie miehen sydÀmeen kÀy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesÀkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymÀÀ ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetÀytyminen
Toimiva veto? Miten meille kÀvi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse pÀÀttÀÀ
Maksetaanko hÀnen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tÀnne, kuten ulos76868Oon tÀssÀ pohtinut ettÀ se nainen
Ei sovi sulle. IhmetyttÀÀ mitÀ nÀet hÀnessÀ. MieheltÀ miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvÀ, ettÀ EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krÀÀsÀn kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-pĂ€ivÀÀ tosi söpölle naiselle đ€đâș Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies EtpĂ€s tiedĂ€kÀÀn keneltĂ€ tĂ€mĂ€ on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston pÀÀtöksiĂ€
Teksti-tv kertoo, ettÀ valtuuston pÀÀtöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684