😡🚽🧻 ja kaupassa. Olisinpa älynnyt mustikkasoppaa ja jaffaa varata kotiin. Maskista ja käsidesistä huolimatta mulla on nyt mahatauti. Onneksi ei mulla ole varattuna mitään tärkeää tilaisuutta tälle päivälle. Saa nähdä kyenenkö huomenna kirjastoon.
Lounaaksi on kauravelliä ja Farmi Suomi.
Kivaa päivää muille!
Kävin eilen apteekissa
36
319
Vastaukset
- Anonyymi
Norohan ei käsidesillä ennaltaehkäisty, vaan saippuapesulle.
Pikaista paranemista🌻 ja pidä ainakin yksi oireeton päivä, ennenkun lähdet liikenteeseen muita tartuttamaan.Juu. En sitä saippuapesua kirjoittanut kun pesen aina kädet saippualla kun tulen kotiin. Se käsidesi oli nyt sen jälkeen vielä lisäksi.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Juu. En sitä saippuapesua kirjoittanut kun pesen aina kädet saippualla kun tulen kotiin. Se käsidesi oli nyt sen jälkeen vielä lisäksi.
Jos käy ulkona vain silloin tällöin niin ei ole kyllä kummoista vastustuskykyä
Anonyymi kirjoitti:
Jos käy ulkona vain silloin tällöin niin ei ole kyllä kummoista vastustuskykyä
Palstalla on noita keittiöpsykologeja ja nyt palstalääkäreitäkin. Mun mielestä ei digilääkäripalvelutkaan ole toimiva ratkaisu. Saati palstalääkäri.
- Anonyymi
Norovirus taitaa elää pitkään myös pinnoilla ja se voi tarttua ihan mistä vaan, ilman ja pintojen kautta huomaamatta salakalavasti vaikka kuinka olisi varovainen tai yrittäisi välttää. Semmoinen pirulainen se on. Itsekin kun viimeksi pari vuotta sitten olin todella rajussa, niin oli todella hutera olo pitkään ja naama kalpeana nestehukasta yms. tuntuu että meinasi kuolla.
Luin noita ohjeita kun jälkeläisellä oli mahatauti viime viikolla. Norosta sanottiin, että kun se kiertää perheessä niin virus muuttuu ja sen voi saada uudestaan. Vatsatauti vie huonoon kuntoon. Varsinkin jos kestää pidempään.
Harmi että ehdin jo syödä nesteenpoistolääkkeen. Sitä ei olis nyt tarvinnut.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Luin noita ohjeita kun jälkeläisellä oli mahatauti viime viikolla. Norosta sanottiin, että kun se kiertää perheessä niin virus muuttuu ja sen voi saada uudestaan. Vatsatauti vie huonoon kuntoon. Varsinkin jos kestää pidempään.
Harmi että ehdin jo syödä nesteenpoistolääkkeen. Sitä ei olis nyt tarvinnut.Miksi käytät nesteenpoistolääkettä? Etkö liiku
- Anonyymi
Käyttääkö joku vieläkin maskia? Ei ne estä sitä taudin tarttumista muista ihmisistä.
Kerroppa tuo VTT:lle, joka on testannut maskit. Maahantuojat ja sairaanhoitopiirit tilasivat sieltä testauksen.
https://yle.fi/a/3-11394381- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kerroppa tuo VTT:lle, joka on testannut maskit. Maahantuojat ja sairaanhoitopiirit tilasivat sieltä testauksen.
https://yle.fi/a/3-11394381Jos ei toimi niin ei toimi. Todistit sen itsekin, ja olen se todennut myös itse. Ei mikään tutkimus muuta sitä, mitä itsekin pystyy havainnoimaan.
- Anonyymi
Älä puhu paskaa
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei toimi niin ei toimi. Todistit sen itsekin, ja olen se todennut myös itse. Ei mikään tutkimus muuta sitä, mitä itsekin pystyy havainnoimaan.
Oletko niin yksinkertainen, että kuvittelet virusten leijailevan vain suun kohdalla?
- Anonyymi
Ja muista pestä myös kissun tassut 🤭😹
🐾🐾🐾🐾- Anonyymi
Kai nyt sentään joku kissi tai rusakko löytyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai nyt sentään joku kissi tai rusakko löytyy?
Hahaha tosi tosi hauskaa mutta aloittajalle pikaista paranemista ja parempaa oloa kurjasta taudista! 🙏🏻🙏🏻💙 Kyllä se helpottaa vaikka pahimmalla hetkellä ei siltä tunnu että edes selviää. Tsemppiä kovasti sinne.
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha tosi tosi hauskaa mutta aloittajalle pikaista paranemista ja parempaa oloa kurjasta taudista! 🙏🏻🙏🏻💙 Kyllä se helpottaa vaikka pahimmalla hetkellä ei siltä tunnu että edes selviää. Tsemppiä kovasti sinne.
Kiitos. Tuntuu siltä, että pääsen vähällä. Vatsapöpöt eivät yleensä muhun tartu.
- Anonyymi
Ooksä joku Maurikerhon vetäjä, ku noi postaukses liittyy yhtpaljo ikävään, ku joku tanhu tähtitieteeseen?
- Anonyymi
😆😆😆
- Anonyymi
Olitko näin kauan vessassa 😂kun susta ei kuulunut moneen tuntiin mitään?
🤭- Anonyymi
Kaks tuntia tilaston mukaan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaks tuntia tilaston mukaan 😂
Peter Paninin tilastot heittää heinähattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peter Paninin tilastot heittää heinähattua.
Vilttutossuko se siellä 🤭vai lapikkaat?
- Anonyymi
Minä vältin flunssan ja noron pysymällä kotona.
- Anonyymi
Mistä sä tiesit kauanko sun pitää linnoittautua?😂
- Anonyymi
Mitä mun viesti poistettiin!!
- Anonyymi
Samaa 💩a on nää sun aloituksetkin kerta toisensa jälkeen, eikä siinäkään auta naamavaipat tai käsidesillä lotraaminen 🥱🥱
- Anonyymi
Valtakunta on kiva,se mun mielipide.
Aika erikoista käydä lukemassa jos olet tuota mieltä. Nämä kyllä erottuvat nimimerkin ja kolmen emojin ansiosta.
Hienoa, että osoitat älykkyytesi korkeatasoisella kommentillasi.Anonyymi kirjoitti:
Valtakunta on kiva,se mun mielipide.
Kannattaa sitten lukea hänen aloituksiaan. Minä olen lounas.aloitus.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kannattaa sitten lukea hänen aloituksiaan. Minä olen lounas.aloitus.
No virhe tuli minulta.
- Anonyymi
Ohhoh. Mä kävin eilen uimassa, pesemässä auton, gynekologilla ja muutaman kerran vessassa.
Tämä aloitus kerää outoja kommentteja. Et näköjään ymmärtänyt, että apteekki ja kauppa viittasivat siihen ihmispaljouteen mistä vatsapöpö on lähtöisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184