Kävin eilen apteekissa

😡🚽🧻 ja kaupassa. Olisinpa älynnyt mustikkasoppaa ja jaffaa varata kotiin. Maskista ja käsidesistä huolimatta mulla on nyt mahatauti. Onneksi ei mulla ole varattuna mitään tärkeää tilaisuutta tälle päivälle. Saa nähdä kyenenkö huomenna kirjastoon.

Lounaaksi on kauravelliä ja Farmi Suomi.

Kivaa päivää muille!

36

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Norohan ei käsidesillä ennaltaehkäisty, vaan saippuapesulle.
      Pikaista paranemista🌻 ja pidä ainakin yksi oireeton päivä, ennenkun lähdet liikenteeseen muita tartuttamaan.

      • Juu. En sitä saippuapesua kirjoittanut kun pesen aina kädet saippualla kun tulen kotiin. Se käsidesi oli nyt sen jälkeen vielä lisäksi.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Juu. En sitä saippuapesua kirjoittanut kun pesen aina kädet saippualla kun tulen kotiin. Se käsidesi oli nyt sen jälkeen vielä lisäksi.

        Jos käy ulkona vain silloin tällöin niin ei ole kyllä kummoista vastustuskykyä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos käy ulkona vain silloin tällöin niin ei ole kyllä kummoista vastustuskykyä

        Palstalla on noita keittiöpsykologeja ja nyt palstalääkäreitäkin. Mun mielestä ei digilääkäripalvelutkaan ole toimiva ratkaisu. Saati palstalääkäri.


    • Anonyymi

      Norovirus taitaa elää pitkään myös pinnoilla ja se voi tarttua ihan mistä vaan, ilman ja pintojen kautta huomaamatta salakalavasti vaikka kuinka olisi varovainen tai yrittäisi välttää. Semmoinen pirulainen se on. Itsekin kun viimeksi pari vuotta sitten olin todella rajussa, niin oli todella hutera olo pitkään ja naama kalpeana nestehukasta yms. tuntuu että meinasi kuolla.

      • Luin noita ohjeita kun jälkeläisellä oli mahatauti viime viikolla. Norosta sanottiin, että kun se kiertää perheessä niin virus muuttuu ja sen voi saada uudestaan. Vatsatauti vie huonoon kuntoon. Varsinkin jos kestää pidempään.

        Harmi että ehdin jo syödä nesteenpoistolääkkeen. Sitä ei olis nyt tarvinnut.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Luin noita ohjeita kun jälkeläisellä oli mahatauti viime viikolla. Norosta sanottiin, että kun se kiertää perheessä niin virus muuttuu ja sen voi saada uudestaan. Vatsatauti vie huonoon kuntoon. Varsinkin jos kestää pidempään.

        Harmi että ehdin jo syödä nesteenpoistolääkkeen. Sitä ei olis nyt tarvinnut.

        Miksi käytät nesteenpoistolääkettä? Etkö liiku


    • Anonyymi

      Käyttääkö joku vieläkin maskia? Ei ne estä sitä taudin tarttumista muista ihmisistä.

      • Kerroppa tuo VTT:lle, joka on testannut maskit. Maahantuojat ja sairaanhoitopiirit tilasivat sieltä testauksen.
        https://yle.fi/a/3-11394381


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kerroppa tuo VTT:lle, joka on testannut maskit. Maahantuojat ja sairaanhoitopiirit tilasivat sieltä testauksen.
        https://yle.fi/a/3-11394381

        Jos ei toimi niin ei toimi. Todistit sen itsekin, ja olen se todennut myös itse. Ei mikään tutkimus muuta sitä, mitä itsekin pystyy havainnoimaan.


      • Anonyymi

        Älä puhu paskaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei toimi niin ei toimi. Todistit sen itsekin, ja olen se todennut myös itse. Ei mikään tutkimus muuta sitä, mitä itsekin pystyy havainnoimaan.

        Oletko niin yksinkertainen, että kuvittelet virusten leijailevan vain suun kohdalla?


    • Anonyymi

      Ja muista pestä myös kissun tassut 🤭😹
      🐾🐾🐾🐾

      • Ei mulla ole kotieläimiä.


      • Anonyymi

        Kai nyt sentään joku kissi tai rusakko löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai nyt sentään joku kissi tai rusakko löytyy?

        Hahaha tosi tosi hauskaa mutta aloittajalle pikaista paranemista ja parempaa oloa kurjasta taudista! 🙏🏻🙏🏻💙 Kyllä se helpottaa vaikka pahimmalla hetkellä ei siltä tunnu että edes selviää. Tsemppiä kovasti sinne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha tosi tosi hauskaa mutta aloittajalle pikaista paranemista ja parempaa oloa kurjasta taudista! 🙏🏻🙏🏻💙 Kyllä se helpottaa vaikka pahimmalla hetkellä ei siltä tunnu että edes selviää. Tsemppiä kovasti sinne.

        Kiitos. Tuntuu siltä, että pääsen vähällä. Vatsapöpöt eivät yleensä muhun tartu.


    • Anonyymi

      Ooksä joku Maurikerhon vetäjä, ku noi postaukses liittyy yhtpaljo ikävään, ku joku tanhu tähtitieteeseen?

      • Anonyymi

        😆😆😆


      • Ainakaan en hauku vieraita ihmisiä selän takana=anonyyminä.


    • Anonyymi

      Olitko näin kauan vessassa 😂kun susta ei kuulunut moneen tuntiin mitään?
      🤭

      • Anonyymi

        Kaks tuntia tilaston mukaan 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaks tuntia tilaston mukaan 😂

        Peter Paninin tilastot heittää heinähattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peter Paninin tilastot heittää heinähattua.

        Vilttutossuko se siellä 🤭vai lapikkaat?


      • Kaikki eivät ole palstalla koko päivää.


    • Anonyymi

      Minä vältin flunssan ja noron pysymällä kotona.

      • Anonyymi

        Mistä sä tiesit kauanko sun pitää linnoittautua?😂


      • Eduskuntatalon epidemiakin hellitti kun kansanedustajat komennettiin etätöihin.


    • Anonyymi

      Mitä mun viesti poistettiin!!

    • Anonyymi

      Samaa 💩a on nää sun aloituksetkin kerta toisensa jälkeen, eikä siinäkään auta naamavaipat tai käsidesillä lotraaminen 🥱🥱

      • Anonyymi

        Valtakunta on kiva,se mun mielipide.


      • Aika erikoista käydä lukemassa jos olet tuota mieltä. Nämä kyllä erottuvat nimimerkin ja kolmen emojin ansiosta.

        Hienoa, että osoitat älykkyytesi korkeatasoisella kommentillasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta on kiva,se mun mielipide.

        Kannattaa sitten lukea hänen aloituksiaan. Minä olen lounas.aloitus.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kannattaa sitten lukea hänen aloituksiaan. Minä olen lounas.aloitus.

        No virhe tuli minulta.


    • Anonyymi

      Ohhoh. Mä kävin eilen uimassa, pesemässä auton, gynekologilla ja muutaman kerran vessassa.

      • Tämä aloitus kerää outoja kommentteja. Et näköjään ymmärtänyt, että apteekki ja kauppa viittasivat siihen ihmispaljouteen mistä vatsapöpö on lähtöisin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe