Haapaveden kaupunginhallituksen 2 vpj kaupunginvaltuutetusta ihan kuvan kanssa.
Oli hyvää vaalimainosta
Lööppilehdessä oli juttua
79
1366
Vastaukset
- Anonyymi
Kait siittä näkyvyydestä pari donaa voi maksaa😂
- Anonyymi
Ompa ollu rumaa nimittelyä, ei hyvältä kuulosta!
- Anonyymi
No lopeta sitte se nimittely, samoilla sanoillahan täällä nimittelet kyseistä valtuutettua vuosikausia.
- Anonyymi
En määkää hyväksy ihmisten nimittelyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olevinaan vielä muita parempi kansankynttilä eli opettaja..
Väärä roolimalli kasvaville lapsille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta jos lopetat llet uskottava.
- Anonyymi
Onko ollut? Vai onko vain toimittajan väite,että on ollut? Väittää voi mitä tahansa. Pelkkä väite ei ole totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollut? Vai onko vain toimittajan väite,että on ollut? Väittää voi mitä tahansa. Pelkkä väite ei ole totuus.
Oikeus selvittää ja päättää .
- Anonyymi
Luulisi oletettujen äänestäjien heränneen totuuteen viimeinkin.
- Anonyymi
Siihenkö tällä shoulla taas pyritään ennen vaaleja,että yritetään vaikuttaa äänestäjiin? Ei ole uskottavuutta,koska näyttää niin tarkoitushakuiselta syyttelyltä juuri vaalien alla. Väittää voi kuka tahansa mitä hyvänsä. Videolla ei näy sylkemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihenkö tällä shoulla taas pyritään ennen vaaleja,että yritetään vaikuttaa äänestäjiin? Ei ole uskottavuutta,koska näyttää niin tarkoitushakuiselta syyttelyltä juuri vaalien alla. Väittää voi kuka tahansa mitä hyvänsä. Videolla ei näy sylkemistä.
Mutta todellisuudessa sylkeminen on tapahtunut 🧐 se vain ihmetyttää miten niin rehellinen mies kuin Ilkka rupesi valehtelemaan vielä oikeudessa jossa pitää puhua totta vain menikö muisti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta todellisuudessa sylkeminen on tapahtunut 🧐 se vain ihmetyttää miten niin rehellinen mies kuin Ilkka rupesi valehtelemaan vielä oikeudessa jossa pitää puhua totta vain menikö muisti.
Vai että rehellinen?
Eikös niissä Haapa-asunto valituksissa hallinto oikeuteen ja rikosilmoituksissa ollut muunnettua totuutta???
- Anonyymi
Hieno persu-ehdokas, suorastaan parasta a-ryhmään. Piiritoimistolla ollaan ylpeitä. Persuilla syyte, käräjöinti ja tuomio on vain vain sulkia hatussa. Kova on kyllä tämäkin mölisijä muita tuomitsemaan.
- Anonyymi
Eikös tämä ollut myös näitä Sebu Tynkkysen luottomiehiä ennen törkykirjoittelua?
Valtionkirkko on Homokirkko lööppilehdissä oli luonnehdinta??
Sebu itse konttaili Helsingin Tuomiokirkon portaita gaggavaipoissaan ja ruoskaa kun SE ei luista... - Anonyymi
Voi voi opettajat tulee ja menee ja lapset ottaa käytösmallit kotoaan, tutkittu tieto.
"Omena ei kauas puusta putoa". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi opettajat tulee ja menee ja lapset ottaa käytösmallit kotoaan, tutkittu tieto.
"Omena ei kauas puusta putoa".Nämä törkykirjoitukset ovat siis nykyaikaisia spriintuoksuisia lappusia??
- Anonyymi
Aina uutisoidaan ja vieläkään ei ole tuomiota mistään.
On ne vaalit kovaa valuuttaa, repo pyritään kampittamaan kaikin keinoin.- Anonyymi
Vai että kampittamaan?
Kyllä asia on niin että syyttäjä ei ihan turhan tähden tällaista asiaa ruuhkaiseen käräjäoikeuteen vie..
Repohan itse katsoo etuoikeudekseen rustailla rikosilmoituksia ja tehtailla huitasten hutaistuja valituksia poliittisen uransa pönkittämiseksi...
Mielenkiinnolla odottelemme sitä viraltapano korvausoikeudenkäyntiä mistä vouhkaa saavansa mahtikorvauksia??
- Anonyymi
Syytön kunnes toisin todistetaan. Vielä ei ole mistään tuomiota saanut
- Anonyymi
Kepun sanan saattajaha koko haapavesi lehti on!!!
- Anonyymi
Kannaattaisi vedota syyntakeettomuuteen. Sillä voisi vapautua syytteestä.
- Anonyymi
Siis risaukon paluu??
Ei mahda edes Soroselle ripittäytyminen auttaa kun on nyt määräaikaisessa..
- Anonyymi
Vain sika räkii.
- Anonyymi
sanoi andy
- Anonyymi
Hirvittävää haukkumista, ei jatkoon!
- Anonyymi
Pelkkä väitös. Se,että vasemmisto taustainen toimittaja,joka lehdessään jatkuvasti mustamaalaa perussuomalaista mm. on julkaissut Revosta useita pilapiirrosta ja väittänyt myöskin lehdessään Rrvon räyhänneen kokouksessa ( josta yllättäen olikin nauhoitus,vaikka keput olivat laittaneet striimauksen pois käytöstä) ja nauhoituksesta näkyi selkeästi,että ei Räihä nyt Repo,niin tällaista toimittajaako tulisi uskoa? Ja käräjät järjestetty jälleen vaalien alle.
Älkää antako ihmiset sumuttaa teitä.
Kaikin tavoin yrittävät päästä Revosta eroon.
Koska Repo puhuu totta ja tuo esille kepupolitiikan sisällön Haapavedellä. Repo vaatii lain ja hyvän hallintomenettelyn noudattamista ja sitä,että kaupunki toimii tasa-arvo periaatteella,eikä suosi mitään tahoa. Eikö olekin kauheaa?
Haapavesilehti on lukijan mielipiteenä poliittisesti kallellaan kepuihin ollut aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä väitös. Se,että vasemmisto taustainen toimittaja,joka lehdessään jatkuvasti mustamaalaa perussuomalaista mm. on julkaissut Revosta useita pilapiirrosta ja väittänyt myöskin lehdessään Rrvon räyhänneen kokouksessa ( josta yllättäen olikin nauhoitus,vaikka keput olivat laittaneet striimauksen pois käytöstä) ja nauhoituksesta näkyi selkeästi,että ei Räihä nyt Repo,niin tällaista toimittajaako tulisi uskoa? Ja käräjät järjestetty jälleen vaalien alle.
Älkää antako ihmiset sumuttaa teitä.
Kaikin tavoin yrittävät päästä Revosta eroon.
Koska Repo puhuu totta ja tuo esille kepupolitiikan sisällön Haapavedellä. Repo vaatii lain ja hyvän hallintomenettelyn noudattamista ja sitä,että kaupunki toimii tasa-arvo periaatteella,eikä suosi mitään tahoa. Eikö olekin kauheaa?
Haapavesilehti on lukijan mielipiteenä poliittisesti kallellaan kepuihin ollut aina.katso tämä ennen kuin linkki menee vanhaksi: https://www.youtube.com/watch?v=JRi9CYhicFU&t=2144s
- Anonyymi
Tätä jutun käsittelyä on siirretty ja viivytelty ja saatu se tähän vaalien läheisyyteen. Varmasti luottavat siihen,että vaikka saisi päätöksen syyttömyydestä,niin vahinko on jo tehty ja käännytetty ihmisiä Repoa vastaan.
Asiassa syyttää vasemmisto taustainen toimittaja. Syytetty perussuomalainen. Videolla ei näy sylkemistä. Aika erikoista,jos jos sana sanaa vastaan ( ai niin,lehden toimittaja löysi itse "todistajan" kuukausia jälkeenpäin?) Aika sopivasti. Ja jos tuolla todistelulla " todetaan syylliseksi", niin seuraavaksi kysynkin,että oliko käräjillä lautamiehiä ( kunnista poliittisin valtasuhtein valittu,meidän seudulla kepuja?). Voipi olla huolissaan siitä,toteutuuko perussuomalaisten kohdalla oikeus?- Anonyymi
sairasta kirjoitelua
- Anonyymi
Mun mielest ei ihmisten nimittely tuolla tavalla ole mitenkää puolustettavissa, ehkä vain muut persuehdokkaat hyväksyy ton, miten on?
- Anonyymi
Itse syytetty kuulemma siirtänyt.
- Anonyymi
Tiedät varmaan miksi on siirretty kun näin sanot. Kerro meille.
- Anonyymi
miten kommentoisit listoilla olevaa kuolonkolarin ajajaa??
tämä tieto tulee muuten Humalojalta.. - Anonyymi
Tainnut Repo itse siirrellä asian käsittelyä. Käsittääkseni Mattilalla ei ollut yhtään todistajaa, mutta Revolla useampiakin, tosin ei aiheesta.
- Anonyymi
...sama mitä kirjoitetaan.. Pääasia että kirjoitetaan. Taitaa sataa Ilkan laariin kuitenkin
- Anonyymi
mutta mitalilla on kääntöpuoli-jospa oli ansaittua palautetta tässä kuitenkin, mene ja tiedä kun emmeme voi tietää toisen puolen koko tilaa
- Anonyymi
Puolue on jo aijemminkin varoittanut. Missä menee persuilla raja?
- Anonyymi
Niin. Kannattiko vilkuttaa ja siirtää vaalien alle?
- Anonyymi
Ne on pikku vaalit nuo Haapaveen vaalit.
- Anonyymi
samaa voisi kysyä näistä Revon tehtailemista rikosilmoituksista ja valituksista
- Anonyymi
Repo tuntuu mainostavan usein rehellisyyttään. Eli siis luultavasti oikeudessa tunnustaa kaiken ja pyytää päätoimittajalta anteeksi.
Vai onko se Repo rehellinen?- Anonyymi
poliittisessa mielessä sihteeri on kaukana rehellisestä kun katsoo ehdokaslistaa
- Anonyymi
Miksipä tunnustaisi jotakin,mitä ei ole tehnyt? Oletko yksinkertainen ?
- Anonyymi
Iltalehden kommentit kannattaa käydä lukemassa Facebookissa.
- Anonyymi
Missä siellä niitä kommentteja on löydettävissä?
- Anonyymi
Saako Ilkka potkut Pyhäjoelta?
- Anonyymi
Vieläköhän se Pyhäjokiseudun naistoimittaja tekee mairittelevia juttuja Ilkasta kun ovat hänen mukaansa niin hyvissä väleissä?
- Anonyymi
Virkahan on määräaikainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkahan on määräaikainen
Täällä nämä virattomat pyörii haaskalla .
- Anonyymi
Kyllä persut on täysin pilalla, maine meni!
- Anonyymi
No ei oo kumma jos äänestäjät pakenee persuilta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei oo kumma jos äänestäjät pakenee persuilta!
Eikä pakene, elä unta näe .
- Anonyymi
Sialta näyttävä räkijä. Yök
- Anonyymi
Tämähän on ihan tahallaan järjestetty shou Revon mustamaalaamiseksi vaalien alla.
Eikö keput kestä,kun heidän poliittisia tekojaan on tuotu päivänvaloon? Revon Ilkka oli valtuustossa esittämissään asiakohdissa täysin oikeassa.
Mitäs siitä seuraa muuta kuin poliittista ajojahtia Repoa kohtaan?
Hyvässä muistissa miten uusi päätoimittaja kirjoitti heti alkuun häväistysjutun Revon kokouskäytöksestä väittäen hyvin raisuja asioita. Ilmeisesti luottaen siihen,että kokouksesta ei ollut kepujen toimesta tallennetta. Sitten joku ilmoitti nauhoittaneensa kokouksen ja Revon käytös olikin tarkistettavissa videolta,saimme huomata,että päätoimittaja oli kirjoittanut parturia .
Lehden toimesta Revon väitettiin toimineen jälleen räikeästi ja hyökkäävästi tuulimyllytilaisuudessa ja senkin joutui julkisuuteen korjaamaan tilaisuuden järjestäjä,että lehden toimitus oli väittänyt muunneltua totuutta.
Haapavesilehti,eikö yhtään hävetä? Ihmettelin aikoinaan myöskin lehden julkaisemaa pilaluvasarjaa Revosta. Jos joku väittää,että lehti ei ole mustamaalannut Repoa tarkoituksella,yksipuolisesti ja asenteellisesti,niin huh huh missä on todellisuuden taju? Ja nyt järjestetty tällainen ohjelmanumero ja vetkuteltu se vaalien alle. Voiko olla,että ajatuksena on ollut tuottaa mainehaittaa ja vahinkoa vaalien alla? Ja kun ratkaisu asiasta annetaan vasta myöhemmin,niin joka tapauksessa vahinkoa äänien saamiselle tulisi?
Toivottavasti Haapavetiset ymmärtää katsoa tämän asian läpi ja miettiä mistä on kyse. Oikeasti.- Anonyymi
Sekö oikeuttaa solvata ja nimitellä lehmäksi,siaksi ,kommunistiksi ja vieläpä opettajan suusta kuultua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö oikeuttaa solvata ja nimitellä lehmäksi,siaksi ,kommunistiksi ja vieläpä opettajan suusta kuultua.
Kyllä kommunistia saa sanoa kommunistiksi. Vasemmistolainen on kommunisti. Ei se ole solvaamista.
Ja muut nimitykset ovat hatusta vedettyä syytöstä. Syyttäjä oli käyttänyt syytteen perusteluissa sitä, että toimittaja oli " tapahtuman" jälkeen mennyt autoonsa ja sadellut tapahtumat sanelukoneeseen,niin tämä osoittaa asian olevan totta ( videolla ei näy sylkemistä ).
Eli jos sinä sivuaisit minua kaupassa, lyhyen hetken keskustelua, menisin autoon ja sanelisin sinun nimitelleen minua esim. 10 eri nimityksellä,mentäisiin oikeuteen,syyttäisin sinua todisteena oma nauhoitus ( tai mukana todistaja jota ei ollut aluksi,mutta muutaman kuukauden kuluttua kertoisin löytäneeni todistajan,olisin itse ensin todistajaan yhteydessä ja ohjaisin hänet sitten Poliisin juttusille) ja sitten vaatisin sinulta 200å€ korvausta,joka lööppilehteen ilmoitettaisiin minun syytteeni sinua kohtaan,lööppilehti kirjoittaisi:" Sinä solvasit minua 10 eri nimikkeellä,törkeää!". Niin olisinko minä todella tämän perusteella syyllinen? Entä jos se olitkin sinä,joka sanot jotakin todella ilkeilevää eikä toisinpäin? Entä jos sinä olitkin jo etukäteen päättänyt,että kun minä tulen kaupassa vastaan,niin sinäpä teetkin tällaisen tempun? Ja Entä jos sinä olisitkin jo ennen tätä kirjoitellut minusta raflaavia ja vääristeleviä juttuja? Millainen sinä silloin olet ja mitkä ovat motiivisi?
Kannattaa vähän miettiä tätä asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kommunistia saa sanoa kommunistiksi. Vasemmistolainen on kommunisti. Ei se ole solvaamista.
Ja muut nimitykset ovat hatusta vedettyä syytöstä. Syyttäjä oli käyttänyt syytteen perusteluissa sitä, että toimittaja oli " tapahtuman" jälkeen mennyt autoonsa ja sadellut tapahtumat sanelukoneeseen,niin tämä osoittaa asian olevan totta ( videolla ei näy sylkemistä ).
Eli jos sinä sivuaisit minua kaupassa, lyhyen hetken keskustelua, menisin autoon ja sanelisin sinun nimitelleen minua esim. 10 eri nimityksellä,mentäisiin oikeuteen,syyttäisin sinua todisteena oma nauhoitus ( tai mukana todistaja jota ei ollut aluksi,mutta muutaman kuukauden kuluttua kertoisin löytäneeni todistajan,olisin itse ensin todistajaan yhteydessä ja ohjaisin hänet sitten Poliisin juttusille) ja sitten vaatisin sinulta 200å€ korvausta,joka lööppilehteen ilmoitettaisiin minun syytteeni sinua kohtaan,lööppilehti kirjoittaisi:" Sinä solvasit minua 10 eri nimikkeellä,törkeää!". Niin olisinko minä todella tämän perusteella syyllinen? Entä jos se olitkin sinä,joka sanot jotakin todella ilkeilevää eikä toisinpäin? Entä jos sinä olitkin jo etukäteen päättänyt,että kun minä tulen kaupassa vastaan,niin sinäpä teetkin tällaisen tempun? Ja Entä jos sinä olisitkin jo ennen tätä kirjoitellut minusta raflaavia ja vääristeleviä juttuja? Millainen sinä silloin olet ja mitkä ovat motiivisi?
Kannattaa vähän miettiä tätä asiaa.Sitten minäkin saan sanoa Repoa siannäköiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa vähän miettiä tätä asiaa.Olen sellainen joka ei hyväksy tuollaista käytöstä missään nimissä ja aika outoa on sekin miksi tämäkin asia meni ihan käräjille asti jos kaikki on valhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa vähän miettiä tätä asiaa.En mene tähän halpaan, koska asia on edennyt oikeuteen asti. Jotain syytähän on, jos oikeus ottaa käsittelyyn.
Luultavasti tästä oikeusjutun uutisoinnista tulee aikanaan Revon vaalitappion syntipukki. Repohan ei voi tyytyä kohtaloonsa ja syyttää itseään. Syyllinen löytyy aina jostain muusta henkilöstä tai puolueesta. Säälittävä tyyppi! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mene tähän halpaan, koska asia on edennyt oikeuteen asti. Jotain syytähän on, jos oikeus ottaa käsittelyyn.
Luultavasti tästä oikeusjutun uutisoinnista tulee aikanaan Revon vaalitappion syntipukki. Repohan ei voi tyytyä kohtaloonsa ja syyttää itseään. Syyllinen löytyy aina jostain muusta henkilöstä tai puolueesta. Säälittävä tyyppi!Törkykirjoittelusta Repo syyttää Kepun naisia.
Jännää logikkaa että joku muu vaikka Päivi on syyllinen🤣🤣 - AnonyymiUUSI
Kyllä Revon mustamaalauksesta huolehtii Ilkka aivan itse. Sitä ei tarvitse muiden syyksi laittaa.
- AnonyymiUUSI
Kumpaa oikeus uskoo Mattilaa vai Repoa? Repo itse muistaa kertoa, että on rehellinen, vaikka Facebook-kirjoittelujaan ei ole tuntunut muistavan oikeudessa, vaikka ensin pyyteli niitä anteeksi ja sanoi, että tyylin on muututtava.
Haapavedellä asuvat tuntevat kyllä Ilkan ja selvästi suurin osa kyllä uskoo tietysti Mattilaa tässä asiassa. Jotkut persut, esim. Revon sisko, voi uskoa Ilkkaa.
Toivottavasti oikeus voittaa tässä asiassa ja Revolle näytetään selvästi, ettei törkeää käytöstä hyväksytä. - AnonyymiUUSI
Eipä se nyt tuommosia solvauksia kukaan päästä keksi höpö höpö.
- AnonyymiUUSI
Tänä vuonna ps-ehdokkaina pedofiliasta tuomion saanut jossain muualla Suomessa ja Repo Haapaveellä. Eikö ehdokkaiksi voisi ottaa vain semmoisia, jotka osaavat käyttäytyä?
- AnonyymiUUSI
09:13
Eikö ehdokkaaksi voisi ottaa vain sellaisia,jotka osaavat käyttäytyä? Sinäpä sen sanoit.
Haapavesilehti kirjoittaa,että rippileiriltä on poistettu kuntavaaliehdokkaana oleva,jota nuoret syyttää rippikoululaiseen kohdistuneesta ahdistelusta. Tämä kuntavaaliehdokas on kepujen kuntavaaliehdokkaiden listalla.
Mitä,eikö keput valitse ehdokkaaksi ihmisiä,jotka osaa käyttäytyä?
Oisko tikku toisen,mutta halko omassa silmässä niin sanotusti? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ehdokkaaksi voisi ottaa vain sellaisia,jotka osaavat käyttäytyä? Sinäpä sen sanoit.
Haapavesilehti kirjoittaa,että rippileiriltä on poistettu kuntavaaliehdokkaana oleva,jota nuoret syyttää rippikoululaiseen kohdistuneesta ahdistelusta. Tämä kuntavaaliehdokas on kepujen kuntavaaliehdokkaiden listalla.
Oisko tikku toisen,mutta halko omassa silmässä niin sanotusti?Kyllä luin Ilta-Sanomista Sorosen asiallisen kommentin että siellä oli panikoiduttu ja poistettu ennen kuin se virallinen tutkimus oli huolella tehty.
Totuus on myös se etteivät ihan kaikki edes selviä rippikoulusta ja armeijastakaan.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oisko tikku toisen,mutta halko omassa silmässä niin sanotusti?Ja ps hyväksyi Espoossa ehdokkaaksi vaimonsa pahoinpitelystä ja huumeista rikostuomion saaneen miehen, kun ääniä tuo puolueelle.
Huumeet, pahoinpitelyt, kunnianloukkaukset ovat valitettavan yleisiä persuehdokkailla.
- AnonyymiUUSI
Repo rehellinen? Näkeehän sen jo vaalikuvasta, että rehellinen keskustaehdokas Ilkka Repo vuodelta 2013 on kyseessä. Keskusta nousuun Ilkkaa äänestämällä!
- AnonyymiUUSI
Repo on rehellinen ja siksipä arvostan sitä,että päästyään kuulemaan kepujen toimintaa sisältäpäin on itse lähtenyt pois kepuista.
Täällä joku vetää Revon asian yhteyteen milloin Revon isää,äitiä ja muita perheenjäseniä. Näyttää suku kiinnostavan .
Minäpä kysäisenkin sitten tässä, että onko kepujen kunnallisvaaliehdokas listalla oleva Sami Mäkinen sukua kepujen puheenjohtaja ja seurakunnan talouspäälikkö Janne Mäkiselle?- AnonyymiUUSI
Minäpäs kysäsen et mitä se tähän kuuluu?
Eikös ne Ilikan sukulaiset pudonneet viime vaaleissa?? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäpäs kysäsen et mitä se tähän kuuluu?
Eikös ne Ilikan sukulaiset pudonneet viime vaaleissa??Mitähän se tähän kuuluu? Hmmm,mietitäänpä🤔 Kerrotko sinä vai oletko niin kuin et tietäisi?
- AnonyymiUUSI
Rehellinen sika?
- AnonyymiUUSI
Suuri JYTKY tulossa
- AnonyymiUUSI
Minkä JYTKY toi sen ANTI jytky vei...
- AnonyymiUUSI
Persut pettää aina-
https://www.youtube.com/shorts/BCZlgW6wbc4- AnonyymiUUSI
Tuossahan selvää miten persut täysin petti äänestäjänsä!
- AnonyymiUUSI
Sika räkii.
- AnonyymiUUSI
Kepuilla on mahtavia suursikaloita.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 734836
Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2361868- 2181490
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to201222Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.451012Hei sinä siellä
Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun32967Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot
Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?98920IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"
IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo13823Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo16761Revon Martti
Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se22680