Miten on mahdollista, että alkoholipalstalle ei puhuta sanaakaan alkoholista, vaan ainoastaan pervoudet, ripuli ja muu "huumori" saa täyttää palstatilaa vuodesta.... Ei, vuosikymmenestä toiseen?
Ette kai te nyt oikeasti usko, että ihka oikeiden elämäämme rikkautta (harvoin fyysistä sellaista) kellanruskeiden puistojen miesten elämä olisi tällaista?
Mikä meininki palstalla
Anonyymi-ap
7
232
Vastaukset
- Anonyymi
Häippäse omiesi joukkoon ja anna meidän irstailla ja nauttia viinaksista.
- Anonyymi
Olkoon viina vaan lasipullossa mun mielestään. Karhulan palokäryt ei meitin kylään asti yllä. Etelän puoliset tuulet voisivat voivat läheiseen kylään tuoda punakukon päästöi.
- Anonyymi
Ryyppää, älä selitä!
- Anonyymi
Haluaisin vain valtavaa BBC:tä persureikääni :3
t perussuomalainen- Anonyymi
toivottavasti toiveesi toteutuu
- Anonyymi
Kannabisnarkkarit ne vain kirjoittelevat.
- Anonyymi
Palstalla eivät narkkarit rieku. Täällä ollaan tiukasti nobe, pirkka,kilju ja lasol käyttäjiä. Yksi persreikä mies löytyy asd, muut tiukasti lehmien ystäviä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000