Tämän pojan yksi ehdoton suosikki ovat naisten nahkahanskat ja kaikennäköisten nappien paineskelut naisten nahkahanskoilla. Tykkään tosi paljon naisten nahkahanskoista ja tykkään paineskella nappeja peukulla sexikkäästi syvälle pohjaan. ❤️ Rakastan naisten nahkahanskojen loistavaa kiinnipitoa bussien yms tangoista liikennevälineen liikkuessa ja parasta mahdollisuutta painaa nappeja syvimmälle kaikista hanskoista ikinä. ❤️
Tämän pojan yksi ehdoton suosikki on kauniit vaaleat naiset. Rakastan kauniita vaaleita naisia eniten koko universumissa. ❤️ Tykkään paljon myös itestäni, koska olen vaalea mies.❤️
Lisäksi olisin tosi iloinen, että itelläni olisi vielä itseään kaikkein eniten rakastava kaunis vaalea nahkahanska Vaimo. ❤️ Kaunis blondi Vaimo rakastais toiseksi eniten painaa nappeja nahkahanskoilla syvälle pohjaan. ❤️ Mun ihaillessa kaunista Vaaleaa Vaimoa ja nappien paineskeluita. ❤️ Kolmanneksi eniten blondi vaimo rakastais mua eli miestään. 💙 Kiittäisin kauniisti säännöllisesti, halaisin ja niiaisin syvään. ❤️
Painaa nappeja naisten nahkahanskoilla ja kauniit blondit
1
125
Vastaukset
Nosto: kuinka moni rakastaa sydämestään sekä saa nautintoa vaaleista kauniista naisista ja naisten nahkahanskoista sekä nappien paineskeluista naisten nahkahanskoilla? ❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693