Tämän pojan yksi ehdoton suosikki ovat naisten nahkahanskat ja kaikennäköisten nappien paineskelut naisten nahkahanskoilla. Tykkään tosi paljon naisten nahkahanskoista ja tykkään paineskella nappeja peukulla sexikkäästi syvälle pohjaan. ❤️ Rakastan naisten nahkahanskojen loistavaa kiinnipitoa bussien yms tangoista liikennevälineen liikkuessa ja parasta mahdollisuutta painaa nappeja syvimmälle kaikista hanskoista ikinä. ❤️
Tämän pojan yksi ehdoton suosikki on kauniit vaaleat naiset. Rakastan kauniita vaaleita naisia eniten koko universumissa. ❤️ Tykkään paljon myös itestäni, koska olen vaalea mies.❤️
Lisäksi olisin tosi iloinen, että itelläni olisi vielä itseään kaikkein eniten rakastava kaunis vaalea nahkahanska Vaimo. ❤️ Kaunis blondi Vaimo rakastais toiseksi eniten painaa nappeja nahkahanskoilla syvälle pohjaan. ❤️ Mun ihaillessa kaunista Vaaleaa Vaimoa ja nappien paineskeluita. ❤️ Kolmanneksi eniten blondi vaimo rakastais mua eli miestään. 💙 Kiittäisin kauniisti säännöllisesti, halaisin ja niiaisin syvään. ❤️
Painaa nappeja naisten nahkahanskoilla ja kauniit blondit
1
212
Vastaukset
Nosto: kuinka moni rakastaa sydämestään sekä saa nautintoa vaaleista kauniista naisista ja naisten nahkahanskoista sekä nappien paineskeluista naisten nahkahanskoilla? ❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3178693Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054754Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353850Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002681Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262268Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1071803- 511796
- 661743
- 1861476
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3511404