Jos vielä katsoisin vahingossa säihkysilmiisi

Anonyymi-ap

Tuntisitko vielä vihaa ja inhoa minua kohtaan? T. Mies

33

605

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tietenkään,vilkkusilmä.

• Anonyymi

Naurattaa kun käytän yhdestä vanhemmasta miehestä jota en edes tunne mutta on juurikin sellainen vilkkusilmä niin tuota nimitystä. Se on hauska aina sanoa että hei tuolla on taas vilkkusilmä. Sellaiset iloiset ja aina lempeät, kauniit ja ystävälliset. Eikä siis todellakaan mitään romanttista oo kyseessä yhtään. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurattaa kun käytän yhdestä vanhemmasta miehestä jota en edes tunne mutta on juurikin sellainen vilkkusilmä niin tuota nimitystä. Se on hauska aina sanoa että hei tuolla on taas vilkkusilmä. Sellaiset iloiset ja aina lempeät, kauniit ja ystävälliset. Eikä siis todellakaan mitään romanttista oo kyseessä yhtään. 😂

Tiäksää mikä on vilkkusilmä? Noin niiku oikeesti? En nimittelis. Tosi lapsellista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiäksää mikä on vilkkusilmä? Noin niiku oikeesti? En nimittelis. Tosi lapsellista.

Siis vilkkuluomi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis vilkkuluomi

En kyllä tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en ilmeisesti tiedä, minä en kyllä nimittele todellakaan. Mulle se tarkoittaa silmiä jotka tuikkii ja säihkyy ja on iloiset. Että joo kukahan sieltä hyökkii päälle. Kauhea raivo ihmisillä aika kaikesta. Mulle se merkkaa sitä ja vain ja ainoastaan hyvää jonka kyllä kirjoitin jo edellisessä viestissä joten kiitos ja mukavaa päivää sullekin. ☀️☀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuules olen sen oppinut vanhemmilta sukulaisilta jotka myös kertoivat että kylällä käytettiin sitä kun jollakin oli oikein kivat ja iloiset, säihkysilmät joten pahaa ei oo eikä kyllä lapsellista. Lapsellista huudella täällä aina joka kommenttiin tosi aggressiivisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuules olen sen oppinut vanhemmilta sukulaisilta jotka myös kertoivat että kylällä käytettiin sitä kun jollakin oli oikein kivat ja iloiset, säihkysilmät joten pahaa ei oo eikä kyllä lapsellista. Lapsellista huudella täällä aina joka kommenttiin tosi aggressiivisesti.

Säihkysilmät kyllä ymmärtää.

• Anonyymi

En tiedä. Meen pois täällä on paha olo

• Anonyymi

No sanoa muuta, kirjoittaa iloisesti hyvän tahtoisen viestin niin joku on heti kimpussa hirveällä raivolla ja väittää ties mitä. Täältä joutaa pois todella kuten joka päivä moni lähtee.

• Anonyymi

Enhän ole tuntenut vihaa. Jos katsot rakastaen ja hymyillen niin tiedät miten käy. Saat pään sekaisin aina. Tehokasta työtä on tehty pohjalle 😉

• Anonyymi

En tuntisi vihaa tai inhoa vaan pelkkää hämmennystä.

• Anonyymi

Kukahan tuo säihkysilmä mahtaakaan olla?
      Joku joskus sellaista sanonut mutta........
      En tunnista itseäni tosta inhosta toista kohtaan.

• Anonyymi

Niin ehkä tuo inho oli väärin sanottu, mutta kuitenkin jotain minkä takia kiersit minut kaukaa jossain vaiheessa.

• Anonyymi

En tuntisi, jos asiat on niin kuin nyt ehkä on... selkee eikö vaan.

• Anonyymi

Viha ja inho eivät ole kyseessä olevia tuntemuksia.
      Enempi suuttumus ja pettymys.
      Niistä voidaan keskustella/sivu

• Anonyymi

Täh? Ok. En tiennyt että edelleen suuttumusta. Hyvä tietää. Itsellä meni ohi jo. Enkä ole ap.

• Anonyymi

En tunne ketään kohtaan vihaa tai inhoa. Elämässä on aina helpompaa kun ei kanna sisällään negatiivisia tunteita.

• Anonyymi

Katso vaan silmiini ja pyydä kahville, niin jutellaan.

• Anonyymi

En. Vanhetessaan vaan viisastuu suojelemaan itseään.

Annan sun olla mitä oot.

Enkä oikeastaan enää tunne sun ajatuksia.

En vaan voi kaikkea ihan hyväksyä vaikka tiedän maailman menoa, ja sitä mustaa puolta en haluaisi edes tuntea.

Sitä oli jo kauheuksiin asti.

Enkä halua edes enempää kertoa, naiset kokee niin eri kuin miehet.

Olit kai minulle aina liikaa Mies.

• Anonyymi

Joo, ja lukuisia muitakin tunteita.

• Anonyymi

Vaivu hypnoosiiiiin

• Anonyymi

Se on suru ja pettymys. Ei vihaa eikä inhoa. E

• Anonyymi

Yleensä mietin vaan että mitähän toinen ajattelee musta ja miksi näytän tältä.

• Anonyymi

Täh?
      Miksi vihaisin?

• Anonyymi

En, jos olet eronnut.

• Anonyymi

Ei sen väliä, yhteydet ovat nyt pois, et tee enää minulla mitään :) hienosti nostit naisia ja nöyryytitte oikein ryhmässä - ja nyt siitä tulee maksu, niin naisille kuin miehillekin :)

ja pyysin muutamia naisia "erikoishakkauksiin" menneiden kunniaksi :)

ja pyysin muistuttamaan niistä kotijutuista, adoptiojutuista, erityisesti rahasta ja lapsijutuista sekä työstä, sosiaalisista jutuista.... hei hetkonen listahan on loputon :)

• Anonyymi

Inhokki on ja pysyy inhokkina.

• Anonyymi

Et taida olla mies. Olet niin lapsellinen ja kuvittelet ties mitä, kertoo vähäisestä äö:si enkä siedä tyhmiä miehiä.

• Anonyymi

Simotätithän ihailee vaikka prsreikääs, kuhan laitat vähän lisää fyffee tiskiin.

• Anonyymi

Näin se skulaa. Fyffe puhuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se skulaa. Fyffe puhuu

Niiku ne maksetut mainoksetki 😂

• Anonyymi

Viha ja inho ei ole niitä ,mitä olen kokenut.
      Suuttumus ja pettymys on lähempänä sitä,mitä olen kokenut. Toivottavasti tätä ei poisteta. Edellinen hävisi kuin tuhka tuuleen🦧

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7433
    2. 80
      5018
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4849
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2576
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe