Hei, muutamissa judo tapahtumissa olen käynyt ja siellä on aina sama myyjä joka haisee alkoholille, onko tämä hyvää mainosta lajille, itseä ainakin ällötti kun kävin katsomassa varusteita tyttärelleni.
Pukujen myyjä
15
999
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikesta huolimatta ainoa joka palvelee.
- Anonyymi
Oletko kilpailija vai mistä tuulee? Ei ole omasta mielestäni millekään haissut ja kymmeniä pukuja on tullut hankittua. Ja vaikka tuoksuisi niin mitä sitten, jos homma toimii ja käytös on korrektia. Mites liiton herrat, jotka kittas kaljaa SM-kisoissa?
Olet todennäköisesti se sama pahanilmanlintu, joka täällä haukkuu kaikkia muitakin. - Anonyymi
On paha haju
- Anonyymi
Olen ostanut pukuja ja ei haissut alkoholille.
- Anonyymi
Sama kokemus, kaikki meni ok.
- Anonyymi
Kauhee dunkkis
- Anonyymi
Tämä henkilö joka maalittaa pentti vauhkosta. Ilmoita nimesi ,ja näytöt puheillesi. etkö saanut tarpeeksi alennusta puvusta? Olen tavannut Vauhkosen useita kertoja vuoden aikana ,enkä haistanut mitään .Pitää ottaa vastuu puheistaan!
- Anonyymi
Höpö ja höpö. Pena on tolkun mies ja mukava kaveri.
Pena ei varmaan oo sulle antanut sponssimatskua vaikka oot Pielaveden melkein kovin judojätkä ja voittaisit varmaan kaikki kisat jos vain osallistuisit. Älä ole katkera.- Anonyymi
Kaikesta sitä väki viitsiikin yrittää saada sontaläjää aikaiseksi.
Toisaalta, jos asiakaskunta on tätä luokkaa niin ei sitä selvin päin kestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta sitä väki viitsiikin yrittää saada sontaläjää aikaiseksi.
Toisaalta, jos asiakaskunta on tätä luokkaa niin ei sitä selvin päin kestä.Juuri näi!
- Anonyymi
On ostettu pukuja ja ostetaan jatkossakin.
- Anonyymi
Hyvä jätkä on ja aina ollaan asioitu. Asioidaan myös jatkossa…
- Anonyymi
Jos on niin hyvä jätkä niin miksi ei ole noussut tärkeenpään rooliin missään vaiheessa ?
- Anonyymi
Mitä sinä tuolla tarkoitat? Mies käynyt päiväduunissa ja vielä pienyrittäjänä kiertää Suomea tuossa iässä. Ei taitais sinusta olla tuohon… 😄
- Anonyymi
Mikä hiton rooli? Jätkällä on firma ja kiertää kisoja ja leirejä ja tekee kauppaa. Ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017863Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465621HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3043010Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472829- 1812573
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92190- 262019
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121902Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411762Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658