Pukujen myyjä

Anonyymi-ap

Hei, muutamissa judo tapahtumissa olen käynyt ja siellä on aina sama myyjä joka haisee alkoholille, onko tämä hyvää mainosta lajille, itseä ainakin ällötti kun kävin katsomassa varusteita tyttärelleni.

15

1275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikesta huolimatta ainoa joka palvelee.

• Anonyymi

Oletko kilpailija vai mistä tuulee? Ei ole omasta mielestäni millekään haissut ja kymmeniä pukuja on tullut hankittua. Ja vaikka tuoksuisi niin mitä sitten, jos homma toimii ja käytös on korrektia. Mites liiton herrat, jotka kittas kaljaa SM-kisoissa?
      Olet todennäköisesti se sama pahanilmanlintu, joka täällä haukkuu kaikkia muitakin.

• Anonyymi

On paha haju

• Anonyymi

Olen ostanut pukuja ja ei haissut alkoholille.

• Anonyymi

Sama kokemus, kaikki meni ok.

• Anonyymi

Kauhee dunkkis

• Anonyymi

Tämä henkilö joka maalittaa pentti vauhkosta. Ilmoita nimesi ,ja näytöt puheillesi. etkö saanut tarpeeksi alennusta puvusta? Olen tavannut Vauhkosen useita kertoja vuoden aikana ,enkä haistanut mitään .Pitää ottaa vastuu puheistaan!

• Anonyymi

Höpö ja höpö. Pena on tolkun mies ja mukava kaveri.

Pena ei varmaan oo sulle antanut sponssimatskua vaikka oot Pielaveden melkein kovin judojätkä ja voittaisit varmaan kaikki kisat jos vain osallistuisit. Älä ole katkera.

• Anonyymi

Kaikesta sitä väki viitsiikin yrittää saada sontaläjää aikaiseksi.

Toisaalta, jos asiakaskunta on tätä luokkaa niin ei sitä selvin päin kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikesta sitä väki viitsiikin yrittää saada sontaläjää aikaiseksi.

Toisaalta, jos asiakaskunta on tätä luokkaa niin ei sitä selvin päin kestä.

Juuri näi!

• Anonyymi

On ostettu pukuja ja ostetaan jatkossakin.

• Anonyymi

Hyvä jätkä on ja aina ollaan asioitu. Asioidaan myös jatkossa…

• Anonyymi

Jos on niin hyvä jätkä niin miksi ei ole noussut tärkeenpään rooliin missään vaiheessa ?

• Anonyymi

Mitä sinä tuolla tarkoitat? Mies käynyt päiväduunissa ja vielä pienyrittäjänä kiertää Suomea tuossa iässä. Ei taitais sinusta olla tuohon… 😄

• Anonyymi

Mikä hiton rooli? Jätkällä on firma ja kiertää kisoja ja leirejä ja tekee kauppaa. Ja hyvä niin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1835
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1190
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      461
      1179
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1063
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      841
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      786
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe