Ministereiltä ja ekn johtajilta tuo onnellisin maa kysely tehdään. Saavat melskata miten haluaa ja köyhät kyykkyyn. Menisivät leipäjonoihin kyselee vois sijoitus vähän tippua...
"Onnellinen maa"
5
126
Vastaukset
- Anonyymi
Joku vitsi sen on pakko olla.
- Anonyymi
Herrojen vitsi kehtaavat vielä naureskella sille työhön heräävälle veronmaksajalle.
- Anonyymi
Kaikki on suhteellista eli meillä on kyllä vähävaraisia, mutta suurin osa meistä kuitenkin pärjää ihan ok vaikka ainahan voisi paremminkin mennä.
Tuttu vasemmistolainen lehtori itkee aina oikeiston vievän häneltä kaiken, mutta onhan hänellä velaton talo ja kesämökki pari autoineen eli valittaa voi vaikka elämä oikeasti hyvin - Anonyymi
Täytyy tämä maailman onnelisin maa kyselyt tehdä eliitin EK tai vihervas/sdp tahoista kun kansaa ruokajonoissa.
- Anonyymi
Menkää joksikin aikaa pois Suomesta, niin aika nopeasti huomaatte, miten hyvin meillä asiat ovat. En naisena vaihtaisi osaani ainakaan afganistanilaisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264