Tämä on vain testi, pystynkö aloittamaan keskustelua puhelimella.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Oonhan sitä paskaa kaikenlaista, mettän eläinten, lintujen, kotieläinten, karjan , ihmisten ja jopa leppåkertun. Paskalla on suuuri merkitys ihmisen viljely kulttuurissa, tosin leppäkertun paskalla eii juurikaa ole vijelyssä merkitystä.
- Anonyymi
Kusi virtaa ja paska tekee patoja
- Anonyymi
Meillä kompostoidaan kaikki paska, leppäkertun paskaa ei, kun se on niin vaikeata kerätä. Kaksi vuotta kompostoidaan kolmantena vuotena voi jo käyttää.
- Anonyymi
Koiran paskaa näytti olevan kasapäin kevyenliikenteen väylillä.
- Anonyymi
On sitä hevosenpaskaakin pitkin tietä.
- Anonyymi
Piannar ruoht tykkää.
- Anonyymi
Vaikka onkin vain testi, olen silti oikeassa.
- Anonyymi
Mikset sitten muuta pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sitten muuta pois?
Olen muuttanut jo 9 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451