Nyt vaan kauppoja tekemään ja ostat Stefun Hangon tilan, kun fanien mielestä tienaat niin hemmetin hyvin, vaikka ostat puoliksi sen aussi miljonäärin kanssa, minkä bongasit ehkä sieltä raya sovelluksesta, mikä tarjoaa rikkaita ulkomaalaisia miehiä.
No niin Martina
18
302
Vastaukset
- Anonyymi
Osta sinä se. 🙄
- Anonyymi
Tuliko paha mieli kun Penttilää haukuttiin kun piti alkaa riehumaan?
- Anonyymi
Kyllä sille tuli. Katsokaa mitä oli käynyt kommentoimassa Penttilän ketjuun. Ja välilyönti ennen huutomerkkiä tietenkin.
- Anonyymi
***Leveilijöille
Jos henkilö leveilee liikaa rahoillaan ja varallisuudellaan, voidaan tämän hakemus mitätöidä.
”Se, kuinka paljon tai vähän rahaa jollakin on, ei ole Rayassa valuuttaa. Se, miten joku viettää aikaansa ja kenen kanssa, sekä se, miten he voivat vahvistaa yhteisöä, on Rayalle tärkeämpää”.***
Raya:aan hyväksytään tiettyjen kriteerien mukaan! Noh, ehkä, tai jotain@- Anonyymi
Nannakin on päässyt sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nannakin on päässyt sinne.
Jossain vaiheessa se vain tulee herätys että ehkä pitäisi miehessä olla jotain tasoakin. Jopa Nannalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain vaiheessa se vain tulee herätys että ehkä pitäisi miehessä olla jotain tasoakin. Jopa Nannalle.
Martinan miesten taso nyt on aina ollut heikonlainen. Eikä tämä viimeinen saavutus näytä poikkeavan linjasta mitenkään.
- Anonyymi
Heippa kaikille!
Meidän Tyrkky-Kortsu-Mirri-Minna-Minniminna-MillaMagia-Martta-Martha-Martti-Marzu-Martsu-Martzu-Marsu-Marsipaani-Martsa-Martza-Maisa-Maratiina-Maritza-Marakatti-Maraska-Martviina-Lehdykkä-Lehdyskä-Kotletti-Trikotletti-Gosmopoliitti-Salarakas "Mara" Impilinna-Kortelampi-Aitolehmä-Maitolehmä-Maitolehdykkä-Aivolehti-Aitolehti-Keinänen-Riihimäki-Eremenko-Kuvaja-Eerikäinen-Hyvönen-Therman-Täärmanni-Kadhum-Tamminen-Pikkarainen-Backer-Palaci on kaiken muun lisäksi etevä businessnainen. Hänhän ehdottaa vaihtokauppoja: pyytää Hangon huvilaa ja sen jälkeen meidän Täärmannin ei tarvitse maksaa elatusmaksuja!!!
Meidän Stefan-Steffi-Stefu-Stephania-Sonni "Tapsukka" Termos-Therman-Täärmanni-WaleHartWall-Aitolehmä-Aitolahti-Ruusila-Belorf-Bay-Rantanen kyllä yrittää nikotella vastaan mutta toisaalta tällaisella vaihtokaupalla meidän Termos Täärmanni luulee ehkä pääsevänsä meidän Marasta eroon koppuelämäksi. Painotus sanalla "ehkä".
Meidän Mara on antanut hieman miettimisaikaa ja sillä aikaa meidän Mara laulaa lurittaa:
"Mä oon bisnesnainen
Hyvin erilainen
Kuin nuo sata muuta
Jotka tuntenut sä oot
Mä olon bisnesnainen
Ihan pahanlainen
Mä soitan sulle suuta
Ja hankalakin oon
En ole leidi, enkä missityyppinen
Mä olen ahne vaan, sä vielä huomaat sen
En ole kulturisti, naturisti näin olen minä vaan
En ole leidi, enkä missityyppinen
En tunne teoksia Dostojevskien
Vaan ihan kummasti, mä herraseuraa saan"- Anonyymi
Nimihullulla on jäänyt lääkkeet ottamatta. 🙄
- Anonyymi
Tänne juuri ilmestynyt kirjoittelija näyttää tuntevan vankilan käytännöt kun tuonne jonnekin ketjuun sellaista kirjoittanut.
- Anonyymi
Tänne ilmestynyt tuonne kirjoitellut...joopa 😢
- Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi, että ei se Hangon tila ole Stefun, vaan hänen velkojansa omistuksessa, jolle tila siirtyi, kun Stefu ei maksanut lainaamiaansa miljoonia takaisin.
Tila ulosmitattiin viime heinäkuussa ja velkojalle se siirtyi marraskuussa.- Anonyymi
Kuten aiemmin totesin, joku pokru äijä lunasti paikan.
Yksityishenkilöä ehkä kiinnostaa, tai enemmänkin Marttaa mutta velkojen vakuudeksi tuskin kelpasi tai riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten aiemmin totesin, joku pokru äijä lunasti paikan.
Yksityishenkilöä ehkä kiinnostaa, tai enemmänkin Marttaa mutta velkojen vakuudeksi tuskin kelpasi tai riittää.Stefulla on ollut huumekauppiaan ex-avopuoliso avopuolisonaan Hangossa. Nyt on tapaillut jo pidempään jotain entistä missiä, Saaraa, joka hänkin on julkisuuden henkilö. Miksi ihmeessä Martinaa yritetään liittää Stefuun ja Hankoon? Aivan kuin täällä kirjoitteli joku joka on aivan sairaan katellinen nimenomaan Hangosta Martinalle. Viimeisimmät kuvat Hangosta Stefulla oli kun Saara makasi Hangossa sängyllä Stefun koiran kanssa. Sitä edellisestä avovaimostaan Stefu laittoi kuvan kun Sofia makasi Hangossa sängyllä oman koiransa kanssa. Sofiahan vihasi Stefun koiraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefulla on ollut huumekauppiaan ex-avopuoliso avopuolisonaan Hangossa. Nyt on tapaillut jo pidempään jotain entistä missiä, Saaraa, joka hänkin on julkisuuden henkilö. Miksi ihmeessä Martinaa yritetään liittää Stefuun ja Hankoon? Aivan kuin täällä kirjoitteli joku joka on aivan sairaan katellinen nimenomaan Hangosta Martinalle. Viimeisimmät kuvat Hangosta Stefulla oli kun Saara makasi Hangossa sängyllä Stefun koiran kanssa. Sitä edellisestä avovaimostaan Stefu laittoi kuvan kun Sofia makasi Hangossa sängyllä oman koiransa kanssa. Sofiahan vihasi Stefun koiraa.
Taitaa nuo Stefun viimeisimmät naiset olla sellaisia että vain makoilevat sängyllä. Tuskin niistä mitään Hangon emäntää olisi koskaan tullutkaan koska olisi voinut mennä vaikka tekokynsi poikki ja sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa nuo Stefun viimeisimmät naiset olla sellaisia että vain makoilevat sängyllä. Tuskin niistä mitään Hangon emäntää olisi koskaan tullutkaan koska olisi voinut mennä vaikka tekokynsi poikki ja sellaista.
Nykyinen ainakin mainostaa yhteistyönä ravintoloita ja pääsee sinne sitten dinneröimään ja nostelemaan viinilasia. Ja huulet, jotka ovat ilmeisen suuri ongelma hänelle, on filtteröity aivan ihmeellisen näköisiksi. Ei taida poiketa Sofiasta mitenkään tuo nykyinen eli sellainen taitaa sitten olla Stefun ihannenainen. Ja samaa tasoa on Ranta-ahonkin nykyinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyinen ainakin mainostaa yhteistyönä ravintoloita ja pääsee sinne sitten dinneröimään ja nostelemaan viinilasia. Ja huulet, jotka ovat ilmeisen suuri ongelma hänelle, on filtteröity aivan ihmeellisen näköisiksi. Ei taida poiketa Sofiasta mitenkään tuo nykyinen eli sellainen taitaa sitten olla Stefun ihannenainen. Ja samaa tasoa on Ranta-ahonkin nykyinen.
Taitaa naiset sillä tavalla poiketa että elättävät itse itsensä, toisin kuin Sofia, koska Stefu oli vielä varakas mutta Sofiaan sekaannuttuaan menetti omaisuutensa ja nyt on miljoonavelka. Ja samoin Ranta-aholla on miljoonavelat. Mutta tottakai molemmat miehen on perijöitä eli se kai sitten jonkin verran kompensoi että naisia kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefulla on ollut huumekauppiaan ex-avopuoliso avopuolisonaan Hangossa. Nyt on tapaillut jo pidempään jotain entistä missiä, Saaraa, joka hänkin on julkisuuden henkilö. Miksi ihmeessä Martinaa yritetään liittää Stefuun ja Hankoon? Aivan kuin täällä kirjoitteli joku joka on aivan sairaan katellinen nimenomaan Hangosta Martinalle. Viimeisimmät kuvat Hangosta Stefulla oli kun Saara makasi Hangossa sängyllä Stefun koiran kanssa. Sitä edellisestä avovaimostaan Stefu laittoi kuvan kun Sofia makasi Hangossa sängyllä oman koiransa kanssa. Sofiahan vihasi Stefun koiraa.
Miksi Martinalle olisi voitu olla kateellinen Hangon tilasta? Ei ole omistanut ko tilasta neliötäkään. Ei edes niitä pellavalakanoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3534190Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4763241- 712200
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3411654Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-2021566Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1781447- 1051243
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751232Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121157K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81095