Ketjukolari Lempäälän huudeilla. Linja-auto ja neljä henkilöautoa. Bussin keula tutussa.
Onnipussiko taas sähläsi?
14
213
Vastaukset
- Anonyymi
OnniBus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Keskellä viikkoa ja keskellä päivää 51 matkustajaa. Ei huono.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti niitä kaikkia lapsia! Ja naisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus on suosittu kulkumuoto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus on suosittu kulkumuoto.
Poikkeustilanne kun junaliikenne oli suurissa vaikeuksissa Tampereen tapahtumien vuoksi. Normaalipäivinä matkustajia 10...15.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikkeustilanne kun junaliikenne oli suurissa vaikeuksissa Tampereen tapahtumien vuoksi. Normaalipäivinä matkustajia 10...15.
OnniBus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö suuri osa näistä ollut kuitenkin kiitoslippulaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö suuri osa näistä ollut kuitenkin kiitoslippulaisia?
En hyväksy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia voisin miettiä, mutta emminä lapsia....
- Anonyymi
Koiviston auton selitykset tutut "sattuuhan näitä kun yhtiössä on tuhansia linja-autoja". Kyllä, mutta onnibusseja näistä kuitenkin on vain pieni osa niin ei sitä käy kiistäminen, että onnibussille noita sattuu keskimääräistä enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas vain
https://images.sanoma-sndp.fi/200482930.jpg/normal/978.avifOHHOH! OHHOH!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas vain
https://images.sanoma-sndp.fi/200482930.jpg/normal/978.avifNoilla tienoilla on onneksi jo uusi isäntä. Valkeakosken Liikenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla tienoilla on onneksi jo uusi isäntä. Valkeakosken Liikenne.
Nyt liikenne onkin todella epävarmaa. Koululaiset ja työssäkäyvät ovat viime aikoina saaneet aika monta ylimääräistä vapaapäivää erittäin epäluotettavan liikennöinnin vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008900
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265288- 534611
- 894360
- 583553
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422625- 432581