huomenna Ukrainan viljakenttiä, mutta mitä hän mahtaa vaatia tänään? Ehdotonta antautumista, Krimiä vai Odessaa? Trump väittää, että yritykset olisivat paremmin turvassa, jos hän ne omistaisi. Mutta miten on Trumpin/USA omaisuuksille ja investoinneille tapahtunut Venäjällä? Ei kovin hyvin, kaikki kun on siirretty ja kansallistettu Putinille.
Viikkoja Trump on vaatinut itselleen Ukraina mineraalikenttiä, eilen ydinvoimaloita,
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen hän oli kiinnostunut Irlannista ja yrittää saada Irlannin presidentiksi raiskaavan nyrkkisankarin. Kiinan vastaus, että se on valmis minkälaiseen hyvänsä sotaan Trumpia vastaan, huolestutti Muskia. Joten hän kvi kyselemässä Pentagonista, että millaisilla pommeilla sitä on tarkoitus Kiinaan hyökätä ja mitkä ovat kohteet. Eivät kai Teslan tehtaat?
Hän sai lohduttavan tiedon, että eivät ole, ne Kiina tuhoaa itse ensimmäisenä. Musk oli erittäin tyytyväinen hyökkäyssuunnitelmaan. - Anonyymi
Trump ja sen kamut ovat hupiukkoja. Putlerkin nauraa noille.
- Anonyymi
Maksattaa demenfiavaarin jakaman sota-avun!
- Anonyymi
Nyt Trump laittaa Euroopan lisäämään puolustusmäärärahoja, Venäjäkiimavajakki... Ei mene teidän kotiputinistien suunnitelmat ihan putkeen..
- Anonyymi
Ukraina tarjosi USA:lle luonnonrikkauksiaan jo Bidenin aikana, joka ei kuitenkaan tarttunut tarjoukseen silloin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022316- 1171852
- 891463
- 1351423
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 361002
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22880