Järjetön tuo Tierantien yksisuuntaiseksi muuttaminen

Anonyymi-ap

Onko Tierantielle pakko tehdä pyörätie? Eikö voisi tehdä pelkän jalkakäytävän niin jäisi tilaa kaksisuuntaiselle liikenteelle.

14

541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

taitamattomat suunnittelia tekee isoja virheitä.on vaan kysymys että saadaan määrätylle yhtiön koneille töitä.eihän monen muunkaan kadun varrella ole pyörätietä mutta tämä on taas niitä pakkomielteisten päättäjien keksintöjä.vai ei pieksämäellä ole korruptiota.

• Anonyymi

tehdään kiertotie pyhityn kautta.äkkiäkös tuon polkaisee.kyllä niin vihleksii syväntä nuo sairaitten päätökset.

• Anonyymi

no, tämä on taas sitä tämän paikkakunnan ajattelukykyä.tierantie.

• Anonyymi

älä morkkaa.ymmärtämyyttään sen tekevät.täytyyhän määrätyn firman saada maansiirtotöitä.keksitään vaikka moottoritie kangasniemelle.tällasta hölmöilyä täällä on kuulema tehty vuosikausia.saadaampahan johonkin rahaa menemään.aasit on asialla.

• Anonyymi

Kuka noita päätöksiä oikein tekee TIERANTIE kautta aikain autot kulkenut edes takas,onko nyky aikaiset autot niin levinny että ei mahu enää rinnakkain tierantielle.HERÄTKÄÄ JO ja lopettakaa tuo hölmöily.

• Anonyymi

Seuraavaks kattovat että suletaan mikkelintie Naiskankaan kohdalta Haukivuorelle asti ja tasoitetaan radan vieressä kulkeva huoltotie ja sitä kautta Haukivuoreen.ei muuten passaa ehotella näin leikillään ....saavat vielä viisaat päät yhteis idean.

• Anonyymi

Mitä väliä kun täällä on niin hiljasta joka tapauksessa. Kaupunki on suunniteltu kun asukkaita oli 25000 ja nyt niitä on kohta 15000

• Anonyymi

Tien muuttaminen yksisuuntaiseksi rauhoittaa liikennettä ja omakotitalojen asukkaat Tierantien varrella kiittää ja kumartaa fiksusta päätöksestä.
        Liikenne siirtyy osittain tielle jossa ei ole niihin paljon omakotitaloja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tien muuttaminen yksisuuntaiseksi rauhoittaa liikennettä ja omakotitalojen asukkaat Tierantien varrella kiittää ja kumartaa fiksusta päätöksestä.

Viereisellä Untamontiellä omakotitaloja on vielä enemmän.

Tierantien ja Ervinkadun asukkaat kiroavat pohjoisen suuntaan ajamisen vaikeutumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viereisellä Untamontiellä omakotitaloja on vielä enemmän.

Tierantien ja Ervinkadun asukkaat kiroavat pohjoisen suuntaan ajamisen vaikeutumista.

Eikä kiroa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kiroa

Sitten vaan nuolensuuntaisesti ervinkadulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten vaan nuolensuuntaisesti ervinkadulle

Ja Ervinkadulta Tornipolulle? Ervinkadun ja Tornipolun risteyksessä ei ole mitään kylttiä mikä kieltäisi autolla ajon Tornipolulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on oikeesti hyvä päätös jos toteutuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on oikeesti hyvä päätös jos toteutuu

Vanha Mikkelintie umpeen kokonaan ja talot purkuun kuopiontietä myöten ja levitetään hautumaa yläristi suuntaan Kuopiontie rajaks.Unohdetaan Siilin hautuumaa ja Vankaan hautuumaa,eikös Pieksämäki yhistynyt myös naaran jne kanssa.Yks hautuumaa riittää tälle kylälle ,ei täällä ole kohta ketään kenet monttuun laittas,polttohautaus on muotia ja uurna lie mihin laitetaan.Säästetään nuokin eurot koulujen suunnitteluun ja ,,,toivottavasti myös toteutukseenkin.Purettujen talojen asukkaille annetaan korvaus jonkin muotonen tai asumis oikeus kesämökeilleen kellä sellanen on.Tää minun idea ja johtanut siitä että olen seurannut kaupungin touhuja viimeiset 25v ja jotenkin noin niitten ajatukset yleensä liikkuu.Ei tarvii miettiä yks suuntasia teitä Keskuskatu ja savontie riittää yläristille menojen vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe