Mistä löytyisi ennen vaaleja
- Salon puolueiden kanta radan tuloon?
- Ehdokkaiden oma kanta?
Entä tietoa siitä miten rata palvelisi salolaisia ja mitä se saa maksaa?
Ja vielä radan vaikutus rantaradan käyttöön?
1,5 h Junarata vaaliteemana
3
87
Vastaukset
- Anonyymi
Salolaiset palvelevat Orpon bisneskavereita maksamalla rataa korotetulla
kunnallisverolla ? - Anonyymi
Persut vastustavat rataa paikallistasolla ja kannattavat hallituksessa. Kepu taas kannattaa Suomen muita ratoja, mutta ei länsirataa. Kepun mielestä pieniä maaseutukaupunkeja pitää tukea siltarumpupolitiikalla. Saloa taas ei saa tukea millään tavoin. Kokoomuslaiset riitelevät keskenään. Rkp:läiset alkavat itkeä jos kysytään miksei evakkoja asutettu rantaruåtsalaisten paratiiseihin. Vihreät kannattavat junaliikennettä yleensä, mutta niiden alle ei saa jäädä kukkia tai ruohoa. Jälkimmäistä ne polttaisivat. Demarit vaihtavat mielipidettä tuuliviirin mukaan.
- Anonyymi
Miten se rata hyödyttää Saloa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741