Kilvan kehuvat autoaan ja vertaatte sitä jopa Toyotaan. Eihän se niin voi olla että tämä halpuutettu auto on niin erinomainen etteikö siinä olisi vikoja ja puutteita. Olen pettynyt. Kiitos. Taru
Olen pettynyt Dacisteihin
9
423
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää paljon mölistä auton hyvyydestä kun pitää kompensoida sitä faktaa että ajaa halvimmalla röttelöllä mitä markkinoilta löytyy.
- Anonyymi
Ei täällä höpöttäjistä kannata piitata. Kasa haisevia ikäloppuja vanhuksia ja muutama teinitrolli. Dacia nyt vaan halppis halpiksen ominaisuuksilla. Renault liikkeessä myyjä tietää heti ettei tule kauppoja kun asiakas tulee pihaan saksalaisella tai japanilaisella. Kukaan ei autoaan huonompaan vaihda.
- Anonyymi
Eihän Dacciaa voi verrata Toyotaan.
Eivät ole vertailukelpoisia.
Toyota on niin pahasti altavastaaja, että vertailu on ihan älytöntä. - Anonyymi
Molemmat noista merkeistä ovat halpuutettuja , mutta sillä erolla, että Dacia on menossa parempaan suuntaan entisestä ja Toyota edelleen alaspäin.
Nyt on käynyt jo niin, että useissa asioissa ja malleissa Dacia on Toyotaa parempi varsinkin hinta/laatusuhteessa.- Anonyymi
Trolli taas vääntää totuuden just päinvastaiseksi.
Taitaa ola Putinin poikia. Oppi on ainaski haettu Venäjältä. Valehtele riittävän kauan, niin lopulta itsekin uskot valeitasi.
- Anonyymi
Olen pettynyt Dacisteihin......Sitä tulee jatkumaan pitkään
- Anonyymi
Dacia on hyvä vastinpari Toyotalle sillä erotuksella, että on luotettavampi. Toyota loistaa tiellejättötilaston häntäpään tähtenä siellä missä niitä myydään Suomea enemmän. Halpuutus näkyy.
- Anonyymi
Lähinnä huvittavaa, että tilastojen luotettavinta autoa koitat vääntää huonoimmaksi. Lexus, Toyota, Suzuki aina olleet kaikkien tilastojen kärkipäässä luotettavuudessa. Dacia ei yllä edes top kymppiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040