Yli vai et? Ymmärrätkö että nyt vasta tiedän mikä sä olet
Yritätkö päästä
23
446
Vastaukset
- Anonyymi
Menen sun ali.
- Anonyymi
Mikä hän sitten on?
- Anonyymi
No mikä mä sit oon?
- Anonyymi
Se joka meni yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joka meni yli.
Mihinkään menny. Edelleen tässä.
- Anonyymi
Päälle kannattaa pyrkiä jos toisellekin se käy ei yli
- Anonyymi
Hassusti käy kun luiskahtaa yli pää kolisee seinään.
- Anonyymi
Et sä voi tietää, annan niin paljon väärää kuvaa itsestäni.
- Anonyymi
Vaikka yrittäisi päästä yli, niin loanheitto on ihan turhaa.
- Anonyymi
Enkelini.. niin ikävä.
- Anonyymi
nii oon tämmöne ja sä oot semmone,, se on varmaanki parempi että kuleksitaan ihan eri seuduilla
- Anonyymi
Samahan se niin on kuin tähänkin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samahan se niin on kuin tähänkin asti.
toivottavasti pysyt kaukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivottavasti pysyt kaukana
Miksi tuo katkeruus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuo katkeruus?
Rakas, älä ole noin vihainen. Mistä olet suuttunut?
- Anonyymi
Mä en oo lähdössä yhtää mihinkää
- Anonyymi
Mihinpä sitä kotoa.
- Anonyymi
Nii että ihan vain ihminen enkä mikään humanoidi. Tarkistit kyllä heti mitä hameen alla on
- Anonyymi
Istun tässä taukohuoneen penkillä, joko tulet hakemaan?
- Anonyymi
Pääsin jo yli.
- Anonyymi
En oikeastaan. Mulla ei ole oikeastaan mitään menetettävää, mutta en todellakaan halua olla mikään häirikkö tai ahdistelija. Nyt hävettää jo tarpeeksi.
- Anonyymi
No ei sun asiasi ollut kummoinen, sen tiäsi jet t-heriani, höpön höpsis...
T. hali sulle....
https://m.youtube.com/watch?v=hDd2G_V1rzc
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662248Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711500Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231487Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.831208Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051074- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922