Pahinta on se, etteivät he useinkaan tee asialle yhtään mitään. 
Mutta odota vielä, ehkä huomenna... 
Tai ensi vuonna...
Tai eläkkeellä.
Sitten itkettää kun rakkautta ei löydy, vaikka mitään ei sen eteen olla valmiita tekemään. Prkl
Pahinta pelkureissa ei ole se että he pelkäävät
48
436
Vastaukset
- AnonyymiEi näitä sun palstalässytyksiä lasketa. Eikä epämääräisiä vihjailuja. Puhu joskus rehellisesti ja suoraan. 
 Mieheltä Naiselle- AnonyymiOlen puhunut, pelkuri luikkii karkuun. Jospa joskus uskaltaisit kuulla mitä sinulle sanotaan! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen puhunut, pelkuri luikkii karkuun. Jospa joskus uskaltaisit kuulla mitä sinulle sanotaan! Oletko ehdottanut tapaamista vai mitä tarkoitat? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oletko ehdottanut tapaamista vai mitä tarkoitat? Olen näyttänyt useasti vihreää valoa ja ehdottanut tapaamisia, mutta häntä pelottaa eikä uskalla edetä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen näyttänyt useasti vihreää valoa ja ehdottanut tapaamisia, mutta häntä pelottaa eikä uskalla edetä. Ohi sitten. Minun hän ei ole ehdottanut ikinä mitään vaikka välillä tuntuu, että on kiinnostunut. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ohi sitten. Minun hän ei ole ehdottanut ikinä mitään vaikka välillä tuntuu, että on kiinnostunut. Ole sinä rohkea, ja lähesty häntä. Turha odottaa, ei tässä kukaan nuoremmaksi tule. 

- AnonyymiElikkä sinäkö oot tehny? - AnonyymiTehnyt olen oman osani. Hän tietää kyllä mitä tahdon. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tehnyt olen oman osani. Hän tietää kyllä mitä tahdon. Etäisyyttä? Sitä, että tapailet muita miehiä? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Etäisyyttä? Sitä, että tapailet muita miehiä? En tapaile muita, hänet vain haluan 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En tapaile muita, hänet vain haluan Ohi sitten. Minun hän tapailee muita, mutta ei minua. Vaikka välillä esittää kiinnostunutta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ohi sitten. Minun hän tapailee muita, mutta ei minua. Vaikka välillä esittää kiinnostunutta. Voihan olla kiinnostunut, mutta tapailee koska ei ole varma oletko vakavissasi. Kerro hänelle että tahdot hänet. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voihan olla kiinnostunut, mutta tapailee koska ei ole varma oletko vakavissasi. Kerro hänelle että tahdot hänet. En halua sellaista, joka tapailee muita. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En halua sellaista, joka tapailee muita. Sinkut yleensä tapailevat, vaikkeivät siitä meteliä pitäisi. Harvalla on aikaa jäädä odottamaan yhtä tiettyä, vaan sopivaa etsitään ja se otetaan joka on rohkea ja jonka kanssa natsaa. 

- AnonyymiNo ei sitä jatkuvia pakkeikaan jaksa - AnonyymiJos ei kestä sitä riskiä, sitten on parempi tyytyä olemaan yksin. Voittaa voi vain pelaamalla. 

- Aina ei voi olla 
 bätmän tai supermän,
 Joskus tulee
 oltua vain
 Ihan tavallinen
 vituiksmän. (pinterest)
- AnonyymiOsallisuus on tosi kammottavaa joten pitäytykäätte tarkkana näinä vaikeina aikoina. 
- AnonyymiEi minua pelota ottaa yhteyttä. Kyse on vain siitä, että ei kiinnosta enää. Etsikkoaika oli jo vuosia sitten. Haluan ihmissuhteen, joka on helppo ja kitkaton ja jossa asiat tapahtuvat kuin itsestään - niin kuin molemmilla olisi yhteinen tahto. Silloin ei tarvitse arpoa, että onko toinen kiinnostunut vai ei, sillä molemminpuolinen halu ja tunteet ovat itsestäänselvyys jo ensi hetkestä lähtien. Olen sellaisen kokenut ja haluan kokea uudestaan. Teen aloitteen vain silloin, kun olen VARMA, että toinen tuntee samoin. Sitä ei tarvitse kysyä, siitä ei tarvitse puhua, sitä ei tarvitse pohtia - sen VAAN TIETÄÄ. - AnonyymiHoroperse 

- AnonyymiJoo pelko pois hevon helvettiin mistä se on tullutkin. Rohkeutta kaikille jotka empii maailman tappiin asti muuten. Elämä on lyhyt ja rajallinen. Ollaan fiksuja ja kerrotaan tunteistamme , jos on joku jota rakastamme, eikö vaan? 💓💓💓 - AnonyymiNiin kunhan se toinen olisi se rohkea 😂😂 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin kunhan se toinen olisi se rohkea 😂😂 Ai sinä olet ja minä en? Vai kuka oot 
- AnonyymiEi ku se on just näin!! Ei ole aikaa pelätä ja odottaa, pitää löytää sisua. Ja jos pelko on lamauttavaa ja elämää haittaavaa niin hae apua. ❤️🦾 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei ku se on just näin!! Ei ole aikaa pelätä ja odottaa, pitää löytää sisua. Ja jos pelko on lamauttavaa ja elämää haittaavaa niin hae apua. ❤️🦾 Mä en pelkää. Koska mulla on välit kunnossa yläkertaan. Pelko on perseestä. Samaa mieltä mutta julma ei saa olla koska se on sit taas pelkuuruutta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mä en pelkää. Koska mulla on välit kunnossa yläkertaan. Pelko on perseestä. Samaa mieltä mutta julma ei saa olla koska se on sit taas pelkuuruutta En ole mielestäni julma. Tiedän että on pelkoa jonka kanssa ei pärjää, siihen oikeasti kannattaa hakea apua jos omat keinot eivät riitä. 🙌🏻 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ai sinä olet ja minä en? Vai kuka oot Tää ap läksyttää mua mun palsta lässy kirjoituksista 
 Se on vähä höpönä nyt.❤️
 Keskityn siihen mitä irl puhut ja luotan siihen
 mitä sovittiin.
 Aijon jättää palstan muuten vähemmälle sillä olen jotain tajunnut. En oo tänää edes kirjoitanu mitää tänne.
 Näemme kyllä❤️
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tää ap läksyttää mua mun palsta lässy kirjoituksista 
 Se on vähä höpönä nyt.❤️
 mitä sovittiin.
 Aijon jättää palstan muuten vähemmälle sillä olen jotain tajunnut. En oo tänää edes kirjoitanu mitää tänne.
 Näemme kyllä❤️Toivoa sopii. Menee hermo muuten 🤯💥💥 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tää ap läksyttää mua mun palsta lässy kirjoituksista 
 Se on vähä höpönä nyt.❤️
 mitä sovittiin.
 Näemme kyllä❤️Mitä olet tajunnut? 
 Sivusta
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mitä olet tajunnut? 
 SivustaEi saa sekoilla yhtää😅.. pitää olla varma ❤️. 
 Ja sitä ei s24 tehdä vaan suorin yhteyksin..
 Ja teon.
 Palataan asiaan ensviikolla kuten soviittii mies.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei saa sekoilla yhtää😅.. pitää olla varma ❤️. 
 Ja sitä ei s24 tehdä vaan suorin yhteyksin..
 Ja teon.
 Palataan asiaan ensviikolla kuten soviittii mies.Järki puhetta! 🦾 

- AnonyymiSinä iltana oli kaunista kun kohtasin sinut. Myös sinä iltana oli kaunista, kun lakkasit näkemästä minua enää. 
 ☹️🤏🏼- AnonyymiSittenhän asiat ovat niin kuin kuuluukin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sittenhän asiat ovat niin kuin kuuluukin. Siksi kirjoitinkin tuntemattomalle 
 Ei ole ollutkaan mitään
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sittenhän asiat ovat niin kuin kuuluukin. Tiedätkö mitä? Sä oot hyvin kyyninen henkilö. 
 Kokeileppas googlettaa
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tiedätkö mitä? Sä oot hyvin kyyninen henkilö. 
 Kokeileppas googlettaaKiitos, minua ei olekaan kukaan pariin viikkoon kehunut! 🥰 

- AnonyymiEi ole mitään vaikeuksia lähestyä sinkkuja. Varatun kohdalla tilanne on toinen, kuten kaivattuni on. Parempi kun en tee mitään, vaikka hän tekisi minut hyvin onnelliseksi. - AnonyymiSelittelyä. Jos välillänne on aitoja tunteita, niin teidän molempien vuoksi asiasta pitäisi puhua. Ei ole sinun asiasi päättää mikä hänen elämälleen on parasta, anna itse valita. 
 Huom. Puhua, ei pettää!
- AnonyymiVoi jestas! Vittumainen tilanne mut ei toisaalta kun ei tiedä mihin se johtais. Mä oon sinkku jos hän ei sitä satu tietämään! 💓💓💓 Nainen sivusta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voi jestas! Vittumainen tilanne mut ei toisaalta kun ei tiedä mihin se johtais. Mä oon sinkku jos hän ei sitä satu tietämään! 💓💓💓 Nainen sivusta Hyvä tieto! Kiitos. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voi jestas! Vittumainen tilanne mut ei toisaalta kun ei tiedä mihin se johtais. Mä oon sinkku jos hän ei sitä satu tietämään! 💓💓💓 Nainen sivusta Olen ajatellut kauan niin että haluan parisuhteenomaisensuhteen, mutta ilman seksiä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen ajatellut kauan niin että haluan parisuhteenomaisensuhteen, mutta ilman seksiä. Mikset halua seksiä, oletko aseksuaali? 
 Sivusta
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mikset halua seksiä, oletko aseksuaali? 
 SivustaNiin sen voi ilmaista. Haluja ei ole ollut pariinkymmeen vuoteen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin sen voi ilmaista. Haluja ei ole ollut pariinkymmeen vuoteen. Jos asian kanssa olet sinut ja onnellinen, niin aseksuaalien piireistä löytyy varmasti sinulle joku ihana ❤️ 
 Jos asia häiritsee niin seksiaaliterapeutista voisi olla ehkä apua.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jos asian kanssa olet sinut ja onnellinen, niin aseksuaalien piireistä löytyy varmasti sinulle joku ihana ❤️ 
 Jos asia häiritsee niin seksiaaliterapeutista voisi olla ehkä apua.Ei todellakaan häiritse! 

- AnonyymiOn ihmisiä joilta vaaditaan mutta heille ei tarjota vahvuutta toteuttamaan vaatimuksia. 
 Voin olla väärässä mutta nämä yksilöt ovat niitä jotka juovat kontrolloimattomasti, on luottamuspula auktoriteetteihin. Ihmisiä joiden itseluottamus on muiden tahto eikä tämän vuoksi pysty tukemaan esimerkiksi lapsiaan. Tässä maassa on paljon puolisoa halventavia ihmisiä jotka toteuttavat vaatimuksen ja romahtavat itse sen jälkeen.- AnonyymiVahvuutta ei kenellekään voi ojentaa, se ansaitaan selittämällä demoninsa. Siihen työhön on olemassa monia aputahoja, mutta usein esim. Alkoholisti ei ole halukas ottamaan apua vastaan. Moni odottaa pelastajaa, sielunkumppania tai muuta, joka tulisi ja tekisi asiat hyväksi. Ei suostuta hyväksymään että itse on itsensä suonsilmästä nostettava, koska se tuntuu epäreilulta, kun ei itse välttämättä sinne astunut vaan tuli tuupatuksi. Sinne voi heittää köyden, mutta jos toinen ei ota kiinni niin vetäminen on mahdotonta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vahvuutta ei kenellekään voi ojentaa, se ansaitaan selittämällä demoninsa. Siihen työhön on olemassa monia aputahoja, mutta usein esim. Alkoholisti ei ole halukas ottamaan apua vastaan. Moni odottaa pelastajaa, sielunkumppania tai muuta, joka tulisi ja tekisi asiat hyväksi. Ei suostuta hyväksymään että itse on itsensä suonsilmästä nostettava, koska se tuntuu epäreilulta, kun ei itse välttämättä sinne astunut vaan tuli tuupatuksi. Sinne voi heittää köyden, mutta jos toinen ei ota kiinni niin vetäminen on mahdotonta. Noin se on. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset575102
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283729
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti713500
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012848
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral932743
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302690
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131901
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1541366