Pahinta on se, etteivät he useinkaan tee asialle yhtään mitään.
Mutta odota vielä, ehkä huomenna...
Tai ensi vuonna...
Tai eläkkeellä.
Sitten itkettää kun rakkautta ei löydy, vaikka mitään ei sen eteen olla valmiita tekemään. Prkl
Pahinta pelkureissa ei ole se että he pelkäävät
48
335
Vastaukset
- Anonyymi
Ei näitä sun palstalässytyksiä lasketa. Eikä epämääräisiä vihjailuja. Puhu joskus rehellisesti ja suoraan.
Mieheltä Naiselle- Anonyymi
Olen puhunut, pelkuri luikkii karkuun. Jospa joskus uskaltaisit kuulla mitä sinulle sanotaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen puhunut, pelkuri luikkii karkuun. Jospa joskus uskaltaisit kuulla mitä sinulle sanotaan!
Oletko ehdottanut tapaamista vai mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ehdottanut tapaamista vai mitä tarkoitat?
Olen näyttänyt useasti vihreää valoa ja ehdottanut tapaamisia, mutta häntä pelottaa eikä uskalla edetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen näyttänyt useasti vihreää valoa ja ehdottanut tapaamisia, mutta häntä pelottaa eikä uskalla edetä.
Ohi sitten. Minun hän ei ole ehdottanut ikinä mitään vaikka välillä tuntuu, että on kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi sitten. Minun hän ei ole ehdottanut ikinä mitään vaikka välillä tuntuu, että on kiinnostunut.
Ole sinä rohkea, ja lähesty häntä. Turha odottaa, ei tässä kukaan nuoremmaksi tule.
- Anonyymi
Elikkä sinäkö oot tehny?
- Anonyymi
Tehnyt olen oman osani. Hän tietää kyllä mitä tahdon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehnyt olen oman osani. Hän tietää kyllä mitä tahdon.
Etäisyyttä? Sitä, että tapailet muita miehiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etäisyyttä? Sitä, että tapailet muita miehiä?
En tapaile muita, hänet vain haluan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tapaile muita, hänet vain haluan
Ohi sitten. Minun hän tapailee muita, mutta ei minua. Vaikka välillä esittää kiinnostunutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi sitten. Minun hän tapailee muita, mutta ei minua. Vaikka välillä esittää kiinnostunutta.
Voihan olla kiinnostunut, mutta tapailee koska ei ole varma oletko vakavissasi. Kerro hänelle että tahdot hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan olla kiinnostunut, mutta tapailee koska ei ole varma oletko vakavissasi. Kerro hänelle että tahdot hänet.
En halua sellaista, joka tapailee muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua sellaista, joka tapailee muita.
Sinkut yleensä tapailevat, vaikkeivät siitä meteliä pitäisi. Harvalla on aikaa jäädä odottamaan yhtä tiettyä, vaan sopivaa etsitään ja se otetaan joka on rohkea ja jonka kanssa natsaa.
- Anonyymi
No ei sitä jatkuvia pakkeikaan jaksa
- Anonyymi
Jos ei kestä sitä riskiä, sitten on parempi tyytyä olemaan yksin. Voittaa voi vain pelaamalla.
Aina ei voi olla
bätmän tai supermän,
Joskus tulee
oltua vain
Ihan tavallinen
vituiksmän. (pinterest)- Anonyymi
Osallisuus on tosi kammottavaa joten pitäytykäätte tarkkana näinä vaikeina aikoina.
- Anonyymi
Ei minua pelota ottaa yhteyttä. Kyse on vain siitä, että ei kiinnosta enää. Etsikkoaika oli jo vuosia sitten. Haluan ihmissuhteen, joka on helppo ja kitkaton ja jossa asiat tapahtuvat kuin itsestään - niin kuin molemmilla olisi yhteinen tahto. Silloin ei tarvitse arpoa, että onko toinen kiinnostunut vai ei, sillä molemminpuolinen halu ja tunteet ovat itsestäänselvyys jo ensi hetkestä lähtien. Olen sellaisen kokenut ja haluan kokea uudestaan. Teen aloitteen vain silloin, kun olen VARMA, että toinen tuntee samoin. Sitä ei tarvitse kysyä, siitä ei tarvitse puhua, sitä ei tarvitse pohtia - sen VAAN TIETÄÄ.
- Anonyymi
Horoperse
- Anonyymi
Joo pelko pois hevon helvettiin mistä se on tullutkin. Rohkeutta kaikille jotka empii maailman tappiin asti muuten. Elämä on lyhyt ja rajallinen. Ollaan fiksuja ja kerrotaan tunteistamme , jos on joku jota rakastamme, eikö vaan? 💓💓💓
- Anonyymi
Niin kunhan se toinen olisi se rohkea 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kunhan se toinen olisi se rohkea 😂😂
Ai sinä olet ja minä en? Vai kuka oot
- Anonyymi
Ei ku se on just näin!! Ei ole aikaa pelätä ja odottaa, pitää löytää sisua. Ja jos pelko on lamauttavaa ja elämää haittaavaa niin hae apua. ❤️🦾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku se on just näin!! Ei ole aikaa pelätä ja odottaa, pitää löytää sisua. Ja jos pelko on lamauttavaa ja elämää haittaavaa niin hae apua. ❤️🦾
Mä en pelkää. Koska mulla on välit kunnossa yläkertaan. Pelko on perseestä. Samaa mieltä mutta julma ei saa olla koska se on sit taas pelkuuruutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en pelkää. Koska mulla on välit kunnossa yläkertaan. Pelko on perseestä. Samaa mieltä mutta julma ei saa olla koska se on sit taas pelkuuruutta
En ole mielestäni julma. Tiedän että on pelkoa jonka kanssa ei pärjää, siihen oikeasti kannattaa hakea apua jos omat keinot eivät riitä. 🙌🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinä olet ja minä en? Vai kuka oot
Tää ap läksyttää mua mun palsta lässy kirjoituksista
Se on vähä höpönä nyt.❤️
Keskityn siihen mitä irl puhut ja luotan siihen
mitä sovittiin.
Aijon jättää palstan muuten vähemmälle sillä olen jotain tajunnut. En oo tänää edes kirjoitanu mitää tänne.
Näemme kyllä❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähä höpönä nyt.❤️
mitä sovittiin.
Aijon jättää palstan muuten vähemmälle sillä olen jotain tajunnut. En oo tänää edes kirjoitanu mitää tänne.
Näemme kyllä❤️Toivoa sopii. Menee hermo muuten 🤯💥💥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähä höpönä nyt.❤️
mitä sovittiin.
Näemme kyllä❤️Mitä olet tajunnut?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet tajunnut?
SivustaEi saa sekoilla yhtää😅.. pitää olla varma ❤️.
Ja sitä ei s24 tehdä vaan suorin yhteyksin..
Ja teon.
Palataan asiaan ensviikolla kuten soviittii mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa sekoilla yhtää😅.. pitää olla varma ❤️.
Ja sitä ei s24 tehdä vaan suorin yhteyksin..
Ja teon.
Palataan asiaan ensviikolla kuten soviittii mies.Järki puhetta! 🦾
- Anonyymi
Sinä iltana oli kaunista kun kohtasin sinut. Myös sinä iltana oli kaunista, kun lakkasit näkemästä minua enää.
☹️🤏🏼- Anonyymi
Sittenhän asiat ovat niin kuin kuuluukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kirjoitinkin tuntemattomalle
Ei ole ollutkaan mitään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Sä oot hyvin kyyninen henkilö.
Kokeileppas googlettaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Sä oot hyvin kyyninen henkilö.
Kokeileppas googlettaaKiitos, minua ei olekaan kukaan pariin viikkoon kehunut! 🥰
- Anonyymi
Ei ole mitään vaikeuksia lähestyä sinkkuja. Varatun kohdalla tilanne on toinen, kuten kaivattuni on. Parempi kun en tee mitään, vaikka hän tekisi minut hyvin onnelliseksi.
- Anonyymi
Selittelyä. Jos välillänne on aitoja tunteita, niin teidän molempien vuoksi asiasta pitäisi puhua. Ei ole sinun asiasi päättää mikä hänen elämälleen on parasta, anna itse valita.
Huom. Puhua, ei pettää! - Anonyymi
Voi jestas! Vittumainen tilanne mut ei toisaalta kun ei tiedä mihin se johtais. Mä oon sinkku jos hän ei sitä satu tietämään! 💓💓💓 Nainen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jestas! Vittumainen tilanne mut ei toisaalta kun ei tiedä mihin se johtais. Mä oon sinkku jos hän ei sitä satu tietämään! 💓💓💓 Nainen sivusta
Hyvä tieto! Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ajatellut kauan niin että haluan parisuhteenomaisensuhteen, mutta ilman seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ajatellut kauan niin että haluan parisuhteenomaisensuhteen, mutta ilman seksiä.
Mikset halua seksiä, oletko aseksuaali?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset halua seksiä, oletko aseksuaali?
SivustaNiin sen voi ilmaista. Haluja ei ole ollut pariinkymmeen vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sen voi ilmaista. Haluja ei ole ollut pariinkymmeen vuoteen.
Jos asian kanssa olet sinut ja onnellinen, niin aseksuaalien piireistä löytyy varmasti sinulle joku ihana ❤️
Jos asia häiritsee niin seksiaaliterapeutista voisi olla ehkä apua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos asian kanssa olet sinut ja onnellinen, niin aseksuaalien piireistä löytyy varmasti sinulle joku ihana ❤️
Jos asia häiritsee niin seksiaaliterapeutista voisi olla ehkä apua.Ei todellakaan häiritse!
- Anonyymi
On ihmisiä joilta vaaditaan mutta heille ei tarjota vahvuutta toteuttamaan vaatimuksia.
Voin olla väärässä mutta nämä yksilöt ovat niitä jotka juovat kontrolloimattomasti, on luottamuspula auktoriteetteihin. Ihmisiä joiden itseluottamus on muiden tahto eikä tämän vuoksi pysty tukemaan esimerkiksi lapsiaan. Tässä maassa on paljon puolisoa halventavia ihmisiä jotka toteuttavat vaatimuksen ja romahtavat itse sen jälkeen.- Anonyymi
Vahvuutta ei kenellekään voi ojentaa, se ansaitaan selittämällä demoninsa. Siihen työhön on olemassa monia aputahoja, mutta usein esim. Alkoholisti ei ole halukas ottamaan apua vastaan. Moni odottaa pelastajaa, sielunkumppania tai muuta, joka tulisi ja tekisi asiat hyväksi. Ei suostuta hyväksymään että itse on itsensä suonsilmästä nostettava, koska se tuntuu epäreilulta, kun ei itse välttämättä sinne astunut vaan tuli tuupatuksi. Sinne voi heittää köyden, mutta jos toinen ei ota kiinni niin vetäminen on mahdotonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvuutta ei kenellekään voi ojentaa, se ansaitaan selittämällä demoninsa. Siihen työhön on olemassa monia aputahoja, mutta usein esim. Alkoholisti ei ole halukas ottamaan apua vastaan. Moni odottaa pelastajaa, sielunkumppania tai muuta, joka tulisi ja tekisi asiat hyväksi. Ei suostuta hyväksymään että itse on itsensä suonsilmästä nostettava, koska se tuntuu epäreilulta, kun ei itse välttämättä sinne astunut vaan tuli tuupatuksi. Sinne voi heittää köyden, mutta jos toinen ei ota kiinni niin vetäminen on mahdotonta.
Noin se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 734836
Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2361868- 2181490
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to201222Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.451012Hei sinä siellä
Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun32967Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot
Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?98920IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"
IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo13823Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo16761Revon Martti
Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se22680