Kun lähestyn sua tapaamispyynnön merkeissä❤️
Ehkä viikko tai kaksi. Oletko halukas siihen?
Ei mene kauan enää mies
25
291
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, olenhan minä aina ja pitkään sinua odottanutkin. En vain oikein usko, että niin nyt yhtäkkiä tekisit.
- Anonyymi
Kyllä mä ajattelin tehdä. Ainakin ennen pääsiäistä. Olisitko valmis tulemaan tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä ajattelin tehdä. Ainakin ennen pääsiäistä. Olisitko valmis tulemaan tänne?
Olen kuin harvian kiuas eli heti ja aina lämmin/valmis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuin harvian kiuas eli heti ja aina lämmin/valmis.
No niin 😊
Voit odottaa, että kerron sulle kiinnostukseni ja pyydän käymään kylässä. Siivoan ja leivon jotain hyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin 😊
Voit odottaa, että kerron sulle kiinnostukseni ja pyydän käymään kylässä. Siivoan ja leivon jotain hyvää.Ei tarvitse siivota ja voidaan leipoa vaikka yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse siivota ja voidaan leipoa vaikka yhdessä.
Pitäähän sitä siivota muutenkin välillä. Eimonnistu yhdessä leipominen. Tulee suorituspaineita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin 😊
Voit odottaa, että kerron sulle kiinnostukseni ja pyydän käymään kylässä. Siivoan ja leivon jotain hyvää.Kuulostaa hyvältä, tämä sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin 😊
Voit odottaa, että kerron sulle kiinnostukseni ja pyydän käymään kylässä. Siivoan ja leivon jotain hyvää.Olet ilmeisen varma, et hän on sinusta kans kiinnostunut, ku tarjoat hänelle tällaisen mahdollisuuden? Toivottavasti käy hyvin.
- Anonyymi
Valmiina ollaan
- Anonyymi
En usko enkä luota mihinkään täällä.
Jos joskus vielä irl niin katsotaan sitten.
♡- Anonyymi
Katsotaan sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan sitten.
Sinunko kanssa katsotaan? Ja missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunko kanssa katsotaan? Ja missä?
Sovitaan sähköpostissa jos olet hän.
- Anonyymi
Jos pimsaa saa niin joo.
- Anonyymi
Ei sitä nyt eka tapaamisella saa 😄
Limsaa voit saada.
- AnonyymiUUSI
oi se olisi ihanaa 😔 kaipaan sua aamusta iltaan 😥 mä niin kaipaan haliystävää 🤗 oot maagisen upea nainen 💝 todella ystävällisen oloinen lempeä ja rauhallinen 💖 en voi elää ilman sua 💔 kiitos että oot ystäväni 🥰🥀🎗✨
- AnonyymiUUSI
Taidat jänistää tuon tapaamisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Miten niin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin?
Limsaa, pyh. Eikö ainakin suudella, vaikka poskelle?
- AnonyymiUUSI
Olen valmis😉❤️
- AnonyymiUUSI
Et usko tuohon itsekään. Hänelle.
- AnonyymiUUSI
Älkää rakkaat ikävöivät jässikät menkö tämän naisina esiintyvän kaappihombbelin juttuihin. 😂
- AnonyymiUUSI
Onneksi ei ole tulossa yhteydenottoa enkä kyllä suoraan sanottuna halua.
- AnonyymiUUSI
Tunne on molemminpuolinen. Läskiksi ja autistiksi haukut mua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunne on molemminpuolinen. Läskiksi ja autistiksi haukut mua.
Mutta olethan siinä oikeassa. Siksi se sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 734806
Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2361868- 2181490
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to201222Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.451002Hei sinä siellä
Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun32967Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot
Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?98920IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"
IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo13823Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo16761Revon Martti
Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se22680