Hei.
Ketä äänestätte? Ketä ette ikinä äänestäisi? Kenestä hyvät vibat? Kenestä pahat? Sana on vapaa.
Kuntavaalit Keski-suomessa
16
126
Vastaukset
- Anonyymi
En ole löytänyt vielä ehdokasta, Laukaa.
- Anonyymi
Muutama ehdokas listalla. Persuja en ainakaan äänestä
- Anonyymi
Aluevaalit kuumottaa eniten. Mistä hyvät päättäjät meille?!
- Anonyymi
Ei nykyhallitus puolueita. Eikä vihreitä. Kepukin lupasi leikata eläkkeitä?
- Anonyymi
Ksiken maailman hihhuleita ainakin tullut vastaan. Ei tiedä onko miehiä vai naisia. Ei jisus sanon mä.
- Anonyymi
Olen huomannut saman! Kyllä ollaan joko miehiä tai naisia. Ja pridet ei kuulu tähän maailmaan.
- Anonyymi
Mitään Venäjä-mielisiä hörhöjä ei kannata ainakaan äänestää, vaikkei ne ulkopolitiikkaan pääsekään sorkkimaan kunta- ja aluevaaleissa.
- Anonyymi
Ennemmin äänestän sellaista josta ei paljoa kuulu. Ne jotka liikaa yrittää niin no no! Eräskin ehdokas tulee vastaan joka saitilla. Oksennus tulee kun vielä nään sen! Niin tyhmiä juttuja että oksennus! Käykää kuuntelee niin saatte oksennuksen suuhun. Löytyy fb.
- Anonyymi
Kuka? Missä kunnassa? Joo kyllä usein tulee vastaan näissä hommissa ihmisten todellinen minä esille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka? Missä kunnassa? Joo kyllä usein tulee vastaan näissä hommissa ihmisten todellinen minä esille.
Joku homo. Tai transihminen. Eläkeläinen muka eli korvien välissä vikaa. Olisi työikää jälellä mutta ei. Ei tiedä onko lintu vai kala. Viitasaarella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku homo. Tai transihminen. Eläkeläinen muka eli korvien välissä vikaa. Olisi työikää jälellä mutta ei. Ei tiedä onko lintu vai kala. Viitasaarella.
Mää tiiän tän! Ei tsiisus! Muka niin kirkon ihminen ja muuta mut sit kiusaa ja haukkuu ihmisiä joka paikassa! Siinä kunnon ehokas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää tiiän tän! Ei tsiisus! Muka niin kirkon ihminen ja muuta mut sit kiusaa ja haukkuu ihmisiä joka paikassa! Siinä kunnon ehokas!
Joo hävettää sen miehen puolesta. Ja lasten. Ennenkin ollut ehdokkaana ja ei montaa ääntä saanu. Mutta mitäpä sitä hörhö muutakaan tekee, nolaa kaikki uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hävettää sen miehen puolesta. Ja lasten. Ennenkin ollut ehdokkaana ja ei montaa ääntä saanu. Mutta mitäpä sitä hörhö muutakaan tekee, nolaa kaikki uudestaan.
Sillä muka paljon tuttuja ja kaikki tuntee muttei saa kuitenkaan yhtään ääntä. Joka paikkaan pitää kommentoida. Sitten kun hänestä sanotaan niin jo on estot päällä 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Itselläni montaa hyvä ehdokasta. Pieni kunta niin kaikki vetää vähän kuin yhtä köyttä. Hyvä olla.
- Anonyymi
Hyviä ehokkaita on. Nyt vaan jokaisen mietittävä että mikä ääni kantaa pisimmälle.
- Anonyymi
Vihreitä äänestän. Tai keskustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882988Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4772301- 891612
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701198- 78923
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa15874- 31866
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75816Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767