Ei ihme, että SDP:ssa pukkaa kriisikokousta

Anonyymi-ap

Afgaaninainen taustalla joukkoineen haastaa vaalien jälkeen istuvan SDP johdon.

31

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naziman invaasio on käynnistymässä siis ....

      • Anonyymi

        Käynnistyi jo, mutta tauolla vaalien ajan. Vaalien aikaan ei puolue voi riidellä. Heille oli vaikeaa kun mies puheenjohtajana.


    • Anonyymi

      Kanat ei diggaile kukkoa dirikkana

      eli woke hommiksi kaatui tämäkin
      feminismiä !

      Onneksi naiset eivät pääse mistään asiasta konsensukseen

      • Anonyymi

        Kysymys. Miksi naisten tasa-arvo pelottaa noin peräkamarin poikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys. Miksi naisten tasa-arvo pelottaa noin peräkamarin poikaa?

        Arvo Tasa on mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys. Miksi naisten tasa-arvo pelottaa noin peräkamarin poikaa?

        Onko tasa-arvoa jos mies halutaan syrjäyttää sen takia että on mies?


    • Anonyymi

      Demari naiset kovia riiteleen.

    • Anonyymi

      Feminisni aika rakoilee jo kieletty mm Sateenkaari marssitkin jossain päin EU:ta.
      Sateentekijöihin mennyt usko. Onhan se hanakala asia meidänkin mekkopojille, joita näkyy tälläkin palstalla olevan vieralijoina.

      • "Mies" joka polttaa kuitua takassa ja syö lohta Espanjassa puhuu.
        Oikeasti sinä olet pikku peräkamarin perskepupoika joka ei Anttilan kuvastoa kummempaa saa.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        "Mies" joka polttaa kuitua takassa ja syö lohta Espanjassa puhuu.
        Oikeasti sinä olet pikku peräkamarin perskepupoika joka ei Anttilan kuvastoa kummempaa saa.

        Feministi poika Arvo Tasa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feministi poika Arvo Tasa.

        Kyllä olen ylpeä feministin poika. Siksi minusta ei tullut pankkomajuria.
        Älä sure. Anttilan kuvastosta "lohkeaa".


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Kyllä olen ylpeä feministin poika. Siksi minusta ei tullut pankkomajuria.
        Älä sure. Anttilan kuvastosta "lohkeaa".

        Tiedätkö isääsi?


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        "Mies" joka polttaa kuitua takassa ja syö lohta Espanjassa puhuu.
        Oikeasti sinä olet pikku peräkamarin perskepupoika joka ei Anttilan kuvastoa kummempaa saa.

        "Anttilan kuvasto "?


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Kyllä olen ylpeä feministin poika. Siksi minusta ei tullut pankkomajuria.
        Älä sure. Anttilan kuvastosta "lohkeaa".

        Kyllä olen ylpeä feministin poika


    • Anonyymi

      Eikö lammas antanut taaskaan Pankkopojalle?

      • Menehän Pankkopoika syömään. Äiti on laittanut muusia ja lihapullia.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Menehän Pankkopoika syömään. Äiti on laittanut muusia ja lihapullia.

        Kuka on isäsi, eikai jokin kommunisti väärän geenit. vaikutat niin isättömältä, näet valottomia leikkuupuireitakin.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Menehän Pankkopoika syömään. Äiti on laittanut muusia ja lihapullia.

        Mitä jos jatkaisit kirjoittelua kun olet selvinpäin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos jatkaisit kirjoittelua kun olet selvinpäin?

        Mä.olen aina selvinpäin. Maalaisrupuja kuten sinä on hauska ärsyttää.


    • Anonyymi

      Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.

      • Anonyymi

        Häiritseekö se sinua?


    • Anonyymi

      Feministi naiset ei osaa maan asioista, omai asioitaan vain hoitavat.

    • Anonyymi

      Afgaaninainen, ajakaa demut kotiinsa.

    • Anonyymi

      Puukkoa, tai siis itämaista tikaria, tulossa Antti-Adolfin selkään sen nyt näkee sokea kanakin.

    • Anonyymi

      Rajalaki äänetys muuten taas lähestyy ja niinkuin tiedetään SDP:n Afgaanitar haluaa pitää rajat täysin tovereilleen saapua?

    • Anonyymi

      Kummallinen palsta, ei taaskaan sanaakaan palstan aiheesta.

      • Anonyymi

        Haittaako se sinua vasemmistolainen


    • Anonyymi

      Persutrollilla on hirveä hätä.

      Persujen kannatus laskee kuin lehmän häntä.

      Kaikki törkeydet otetaan käyttöön, kun omilla menee vituils.

      • Mites tää kuuluu pastan aiheeseen?


      • Anonyymi

        Persukortti pelattu. Joku ei selvästi halua että tästä tämän ketjun aiheesta keskustellaan?


    • Anonyymi

      Palstan aihe:

      Suomen Keskusta.

      Tässä ketjussa ei ole sanaakaan palstan aiheesta..

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe