Surren ilmoitan, että entisenä Persuna valitsin Ylen vaalikoneen avulla juuri Outokummun kaupungille uuden valtuuston seuraavaksi neljäksi vuodeksi: Tulos on tässä.
Suomen Keskusta 13 paikkaa
Sosiaalidemokraatit 5 paikkaa
Vasemmistoliitto 3 paikkaa
Perussuomalaiset 2 paikkaa
Kristillisdemokraatit 2 paikkaa
Kansallinen kokoomus 2 paikkaa
Yhteensä 27 valtuutettua
Hyvät äänestäjät ja poliitikot, älkää nyt tämän ennusteeni takia repikö pelihousujanne ja pukeutuko säkkiin, vaan käykää äänestämässä toivon kipinä mielessänne, että tämä ennusteeni olisi pelkkää valveunta.
Saatuani tarpeekseni Persuista, noista vaalilupausten pettäjistä, minun lienee itsetuntoni kohentamiseksi äänestettävä jotakuta Keskustan ehdokasta. Sieltä löytyy "ystävällisiä äidinkasvoja" ja "luotettavia isähahmoja", joidenka toiminta on vakaata ja tasapuolista puurtamista, yhteisten asioiden hoitamista. Heikkona hetkenä tunnen sympatiaa myös SDP:n suuntaan???
Ilmoitus outokumpulaisille!!!
Anonyymi-ap
3
330
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmistoliitto. Vakaata, turvallista, luotettavaa, ihmisläheistä politiikkaa.
Parasta mitä tiedän tehtävän housut jalassa on äänestää vasemmistoliiton ehdokasta..- Anonyymi
Puhuu komunisti
- Anonyymi
Vasemmistolaisella talouden hoidolla ei ole saatu mitään hyvää aikaiseksi missään maailman kolkassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972