Nyt uho Venäjälle! Ruvetaan varustautumaan 800 miljargilla?? Ei Venäjä ole yksin. Pohjoiskorea ja Kiina ainakin tulee mukaan,jos Eu hyökkää!
Eu kätensä pas...!
9
131
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt nämä johtajat militarismissaan vielä kusessa!
- Anonyymi
Ei EU hyökkää. EU:ssa varaudutaan vain Venäjän agressioon. EU:sta tulee puolustukseltaan omavarainen, eivätkä putinistit voikaan pyöritellä unionin jäseniä oman sairaan mielensä mukaan.
Sekös ottaa putinisteja päähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei EU hyökkää. EU:ssa varaudutaan vain Venäjän agressioon. EU:sta tulee puolustukseltaan omavarainen, eivätkä putinistit voikaan pyöritellä unionin jäseniä oman sairaan mielensä mukaan.
Sekös ottaa putinisteja päähän.Pöljä,meinaatko, että Venäjä hyökkäisi,miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöljä,meinaatko, että Venäjä hyökkäisi,miksi?
Ethän sinäkään uskonut v. 2022, että ryzzä hyökkäisi Ukrainaankaan, Venäjäkiimavajakki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinäkään uskonut v. 2022, että ryzzä hyökkäisi Ukrainaankaan, Venäjäkiimavajakki!
*Korjaan: vuonna 2021.
- Anonyymi
Sinun sotahullut aateveljesi nazi-Venäjällä ovat hyökänneet jo mm. Ukrainaan ja Georgiaan. Ota tekohampaasi ja puujalkasi ja lähde puolustamaan venäläistä imperialismia, vtun Venäjäkiimavajakki!
- Anonyymi
Bidevaari yritti heikentää Venäjää hölmöillä ukrainalaisilla ja laajentaa natoa! Heikensi vain Eurooppaa!
- Anonyymi
Hei Venäjäkiimavajakki. Trump vaatii, että Euroopan pitää itse puolustaa itseään ja lisätä puolustusmäärärahoja. Ja nyt Eurooppa tekee niin, mutta sekään ei kelpaa teille kotirysssille...
- Anonyymi
"Bidevaari" tosiaankin julisti medialle:"Sota loppuu sitten kun Venäjä saadaan alistettua"!
Samankaltaisia julistuksia on kuultu meidänkin poliitikoiltamme.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723