Tuli ihan hirveä olo.
Ihan puun takas
20
506
Vastaukset
- Anonyymi
Avaa...
- Anonyymi
Tuli vaan sellainen sisäinen puristava tunne, että kaikki on pielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vaan sellainen sisäinen puristava tunne, että kaikki on pielessä.
Itselläkin ollut aamusta asti outo tunne. Ihankun olisin sanonut jotain liikaa tai joku olisi taas ymmärtänyt väärin.
Tosin nukuin liian huonosti. Tarkoitatko kaivattuasi? Oletko mies vai nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläkin ollut aamusta asti outo tunne. Ihankun olisin sanonut jotain liikaa tai joku olisi taas ymmärtänyt väärin.
Tosin nukuin liian huonosti. Tarkoitatko kaivattuasi? Oletko mies vai nainen.Kaivattua joo ja olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattua joo ja olen nainen.
Et ole nainen ainakaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole nainen ainakaan!!
Mene muualle trollaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattua joo ja olen nainen.
Gubbe on tänään nainen.
- Anonyymi
Nyt otat nainen itseäsi niskasta kiinni ja lähdet ulkoilemaan, mutta älä mene puiden taakse. Hehe. Nautit raikkaasta ilmasta ja otat yliannostuksen aurinkoa. Niin se elämä taas voittaa. 💛🌼☀️
Mieheltä- Anonyymi
Kyllä mä ihan toimintakykyinen olen ja ollut koko ajan.
- Anonyymi
Ihana 🌞🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä ihan toimintakykyinen olen ja ollut koko ajan.
Sitten varmaan tiedät miten saat suunpielet ylöspäin ja nutturaa vähän löysemmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten varmaan tiedät miten saat suunpielet ylöspäin ja nutturaa vähän löysemmälle.
No kerropa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä mulla ole nuttura liian tiukalla vertauskuvallisesti tai oikeastikaan.
- Anonyymi
Onpa valheellista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa valheellista
Mitä sanoit syöneesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanoit syöneesi?
Hatullisen💩
- Anonyymi
Ihana lämmin olo tuli naiselta♥️☀️
- Anonyymi
Hyvä 😊
- Anonyymi
Toisen oppii tuntemaan ajan kanssa, mutta sitä voi myös edesauttaa olemalla itse kiinnostunut rakkaastaan. Häneltä voi kysyä, miten päivä on mennyt tai mitä toinen toivoo tai pelkää.
- Anonyymi
Mullakin puristaa tällä hetkellä juuri rintaa ja huono olo ja en tiedä, kuolemako kohta korjaa stressin alta. 😯🫤🫤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344067- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842916
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334