Tänne aina silloin kun olen suht varma, ettei hän ole paikalla. Muistan kun ekaa kertaa tajusin että hän on täällä ja pelästyin. Päiväkirjani olikin varastettu. Sen jälkeen kirjoitukseni muuttuivat.
Onko kellään samoja fiiliksiä?
Tykkään kirjoitella
22
392
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itse olen yrittänyt antaa tosi selkeitä vihjeitä, että toinen rohkaistu isi, jos hänellä tunteita olisi.
- AnonyymiUUSI
Naiset aina luulee, että miehet ymmärtää vihjeitä. Kyllä ehkä ymmärtävätkin, mutta jos on edes 1% mahdollisuus väärintulkinnalle, niin ei kannata ottaa riskiä. Sano suoraan, se toimii.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset aina luulee, että miehet ymmärtää vihjeitä. Kyllä ehkä ymmärtävätkin, mutta jos on edes 1% mahdollisuus väärintulkinnalle, niin ei kannata ottaa riskiä. Sano suoraan, se toimii.
Ymmärrän tuon ja sama se on mulla.
- AnonyymiUUSI
Aluksi itsekin annoin, kun luulin että ei hän kuitenkaan ole täällä.
Ap.
- AnonyymiUUSI
mie käyn paskolla tääl
- AnonyymiUUSI
Laita tähän selvä vihje, ketä et kaipaa tai ketä kaipaat ja vaikka molemmat.
Simple as.- AnonyymiUUSI
Miksi pitäisi? Mulle tää on enemmän päiväkirja. Joskus laitan tunnisteen, jos haluan olla tunnistettava.
Ap.
- AnonyymiUUSI
Et siis halua hänet?
- AnonyymiUUSI
Typerää touhua sinun toimintasi, vaikka tajuan kyllä, kun on monta joita ikävöi yhtä aikaa.
Ja yks niistä oli ehkä täällä? Oletko aivan varma.
Se vaan se yhden haukkuminen ihan näin julkisesti oli aika lapsellista touhua. Se nainen varmaan vihaa sua.
Herjauksesta voisi antaa syytteen.
Toisekseen mitä ideaa tässä on. Mutt pitää kyllä olla aika hyvä mielikuvitus...- AnonyymiUUSI
En ymmärrä yhtään mitään kirjoitat. Olen kaivannut koko aikana vain yhtä täällä. Enkä ole koskaan herjannut täällä ketään. Ymmärrän kyllä että eräs nainen voi sellaista luulla. Mutta minä se en ollut.
- AnonyymiUUSI
Täällä kirjoitellaan toisillemme🤍🩷🩶❤️
- AnonyymiUUSI
Eli valehtelit vastauksissasi, jotta hän ei tunnistaisi sinua löydettyään? 🙁
- AnonyymiUUSI
En sellaista muista koskaan tehneeni. Mutta alunperin tulin tänne purkamaan ikävän tunnetta, en siksi että ajattelin että hän olisi täällä. Ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En sellaista muista koskaan tehneeni. Mutta alunperin tulin tänne purkamaan ikävän tunnetta, en siksi että ajattelin että hän olisi täällä. Ap.
Vaikka hän tunnistaisi sinut, se ei edistä asiaa…Näin itsestäni tunnisteita, mutta niiden kysyminen IRL oisi outoa. Kukaan ei olisi valmis myöntämään sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka hän tunnistaisi sinut, se ei edistä asiaa…Näin itsestäni tunnisteita, mutta niiden kysyminen IRL oisi outoa. Kukaan ei olisi valmis myöntämään sitä.
Kyllä mä itseasiassa voisin myöntää olleeni täällä, jos joku kysyisi. Olisin siitä kaivatulleni vihjaissutkin jos olisin päässyt niin pitkälle keskusteluissa. Jos hän olisi sanonut, ettei ymmärrä, en olisi jatkanut juttua. Mutta ok, ehkä se olisi ollut sittenkin huono idea.
Ap.
- AnonyymiUUSI
Tiedän ja olen huomannut.
Mielestäni me voisimme yhdessä katsella useamminkin youtubesta niitä luontojuttuja.
Huomaan, että mitä enemmän tapaamme sitä ujommaksi muutut etkä uskalla katsoa minua.
Olisin sulle turvallinen ihminen tuon kaiken kohtaamiseen vaikka ei tulevaisuutta suunniteltaiskaan. Mulla ois sulle avaimet sun tilanteeseen mutta onko sulla rohkeutta vahvistua?
Katosit taas kesken keskustelun irl. Voisitko laittaa viestin?- AnonyymiUUSI
Tää meni nyt multa ohi. Ap.
- AnonyymiUUSI
Vaikka joku täällä tietäisi nimesi ja kaivattusi nimen ja itse käyttäisi jälkimmäistä, lisäten mukaan vielä kotisoitteenkin
niin silloinkaan et voi olla varma hänen olleen täällä.
Tervetuloa internetiin.- AnonyymiUUSI
Joo, no tämä ei ole se varsinainen ongelma. Ap.
- AnonyymiUUSI
Pitää olla melkoisen uniikki vihje, jotta täällä voisi tunnistaa yhtään mitään. Näitä kun lukee, niin joka toisen viestin saa tulkittua itselle sopivaksi, jos mielikuvitusta riittää.
Yhden ainoan kerran olen nähnyt niin harvinaisen vijhjesanan, että se olisi voinut olla tuntemani henkilön kirjoittama. Liittyi vielä keskusteluumme. Mutta ei siitäkään satavarma voinut olla.- AnonyymiUUSI
Joo, no aloituksen alkuperäinen ajatus oli se, että kirjoittelin täällä itsekseni kuin päiväkirjaa kaipuustani ajatellen ettei kaipuun kohde saa ikinä tietää. Ja yhtäkkiä olinkin näkevinäni hänet monessa aloituksessa kirjoittamassa ja pelästyin. Koska ajatukseni oli vain selvitellä ajatuksia, ei huhuilla hänen peräänsä.
Ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, no aloituksen alkuperäinen ajatus oli se, että kirjoittelin täällä itsekseni kuin päiväkirjaa kaipuustani ajatellen ettei kaipuun kohde saa ikinä tietää. Ja yhtäkkiä olinkin näkevinäni hänet monessa aloituksessa kirjoittamassa ja pelästyin. Koska ajatukseni oli vain selvitellä ajatuksia, ei huhuilla hänen peräänsä.
Ap.Vastasitko hänelle, kun hän kommentoi? Sivu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915639
Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2361928- 2221565
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to201232Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.501078Hei sinä siellä
Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun32997Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot
Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?99965IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"
IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo31928Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo18815Revon Martti
Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se22710