Tykkään kirjoitella

Anonyymi-ap

Tänne aina silloin kun olen suht varma, ettei hän ole paikalla. Muistan kun ekaa kertaa tajusin että hän on täällä ja pelästyin. Päiväkirjani olikin varastettu. Sen jälkeen kirjoitukseni muuttuivat.

Onko kellään samoja fiiliksiä?

22

392

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Itse olen yrittänyt antaa tosi selkeitä vihjeitä, että toinen rohkaistu isi, jos hänellä tunteita olisi.

• Anonyymi
        UUSI

Naiset aina luulee, että miehet ymmärtää vihjeitä. Kyllä ehkä ymmärtävätkin, mutta jos on edes 1% mahdollisuus väärintulkinnalle, niin ei kannata ottaa riskiä. Sano suoraan, se toimii.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset aina luulee, että miehet ymmärtää vihjeitä. Kyllä ehkä ymmärtävätkin, mutta jos on edes 1% mahdollisuus väärintulkinnalle, niin ei kannata ottaa riskiä. Sano suoraan, se toimii.

Ymmärrän tuon ja sama se on mulla.

• Anonyymi
        UUSI

Aluksi itsekin annoin, kun luulin että ei hän kuitenkaan ole täällä.
        Ap.

• Anonyymi
      UUSI

mie käyn paskolla tääl

• Anonyymi
      UUSI

Laita tähän selvä vihje, ketä et kaipaa tai ketä kaipaat ja vaikka molemmat.
      Simple as.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi pitäisi? Mulle tää on enemmän päiväkirja. Joskus laitan tunnisteen, jos haluan olla tunnistettava.
        Ap.

• Anonyymi
      UUSI

Et siis halua hänet?

• Anonyymi
      UUSI

Typerää touhua sinun toimintasi, vaikka tajuan kyllä, kun on monta joita ikävöi yhtä aikaa.
      Ja yks niistä oli ehkä täällä? Oletko aivan varma.
      Se vaan se yhden haukkuminen ihan näin julkisesti oli aika lapsellista touhua. Se nainen varmaan vihaa sua.
      Herjauksesta voisi antaa syytteen.
      Toisekseen mitä ideaa tässä on. Mutt pitää kyllä olla aika hyvä mielikuvitus...

• Anonyymi
        UUSI

En ymmärrä yhtään mitään kirjoitat. Olen kaivannut koko aikana vain yhtä täällä. Enkä ole koskaan herjannut täällä ketään. Ymmärrän kyllä että eräs nainen voi sellaista luulla. Mutta minä se en ollut.

• Anonyymi
      UUSI

Täällä kirjoitellaan toisillemme🤍🩷🩶❤️

• Anonyymi
      UUSI

Eli valehtelit vastauksissasi, jotta hän ei tunnistaisi sinua löydettyään? 🙁

• Anonyymi
        UUSI

En sellaista muista koskaan tehneeni. Mutta alunperin tulin tänne purkamaan ikävän tunnetta, en siksi että ajattelin että hän olisi täällä. Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En sellaista muista koskaan tehneeni. Mutta alunperin tulin tänne purkamaan ikävän tunnetta, en siksi että ajattelin että hän olisi täällä. Ap.

Vaikka hän tunnistaisi sinut, se ei edistä asiaa…Näin itsestäni tunnisteita, mutta niiden kysyminen IRL oisi outoa. Kukaan ei olisi valmis myöntämään sitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka hän tunnistaisi sinut, se ei edistä asiaa…Näin itsestäni tunnisteita, mutta niiden kysyminen IRL oisi outoa. Kukaan ei olisi valmis myöntämään sitä.

Kyllä mä itseasiassa voisin myöntää olleeni täällä, jos joku kysyisi. Olisin siitä kaivatulleni vihjaissutkin jos olisin päässyt niin pitkälle keskusteluissa. Jos hän olisi sanonut, ettei ymmärrä, en olisi jatkanut juttua. Mutta ok, ehkä se olisi ollut sittenkin huono idea.
        Ap.

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän ja olen huomannut.
      Mielestäni me voisimme yhdessä katsella useamminkin youtubesta niitä luontojuttuja.
      Huomaan, että mitä enemmän tapaamme sitä ujommaksi muutut etkä uskalla katsoa minua.
      Olisin sulle turvallinen ihminen tuon kaiken kohtaamiseen vaikka ei tulevaisuutta suunniteltaiskaan. Mulla ois sulle avaimet sun tilanteeseen mutta onko sulla rohkeutta vahvistua?
      Katosit taas kesken keskustelun irl. Voisitko laittaa viestin?

• Anonyymi
        UUSI

Tää meni nyt multa ohi. Ap.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikka joku täällä tietäisi nimesi ja kaivattusi nimen ja itse käyttäisi jälkimmäistä, lisäten mukaan vielä kotisoitteenkin

niin silloinkaan et voi olla varma hänen olleen täällä.
      Tervetuloa internetiin.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, no tämä ei ole se varsinainen ongelma. Ap.

• Anonyymi
      UUSI

Pitää olla melkoisen uniikki vihje, jotta täällä voisi tunnistaa yhtään mitään. Näitä kun lukee, niin joka toisen viestin saa tulkittua itselle sopivaksi, jos mielikuvitusta riittää.

Yhden ainoan kerran olen nähnyt niin harvinaisen vijhjesanan, että se olisi voinut olla tuntemani henkilön kirjoittama. Liittyi vielä keskusteluumme. Mutta ei siitäkään satavarma voinut olla.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, no aloituksen alkuperäinen ajatus oli se, että kirjoittelin täällä itsekseni kuin päiväkirjaa kaipuustani ajatellen ettei kaipuun kohde saa ikinä tietää. Ja yhtäkkiä olinkin näkevinäni hänet monessa aloituksessa kirjoittamassa ja pelästyin. Koska ajatukseni oli vain selvitellä ajatuksia, ei huhuilla hänen peräänsä.
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, no aloituksen alkuperäinen ajatus oli se, että kirjoittelin täällä itsekseni kuin päiväkirjaa kaipuustani ajatellen ettei kaipuun kohde saa ikinä tietää. Ja yhtäkkiä olinkin näkevinäni hänet monessa aloituksessa kirjoittamassa ja pelästyin. Koska ajatukseni oli vain selvitellä ajatuksia, ei huhuilla hänen peräänsä.
        Ap.

Vastasitko hänelle, kun hän kommentoi? Sivu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kukas siellä Jokijärvellä paukutteli?

Onko tietoo henkilöstä?
      Taivalkoski
      91
      5639
    2. Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?

Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli
      Maailman menoa
      236
      1928
    3. Sano kulta jotain

Kivaa😘.
      Ikävä
      222
      1565
    4. Tänään tuli uskoa

Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to
      Ikävä
      20
      1232
    5. Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?

Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.
      Ikävä
      50
      1078
    6. Hei sinä siellä

Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun
      Ikävä
      32
      997
    7. Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot

Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?
      Maailman menoa
      99
      965
    8. IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"

IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo
      Maailman menoa
      31
      928
    9. Miten pitkään

Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo
      Ikävä
      18
      815
    10. Revon Martti

Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se
      Haapavesi
      22
      710
    Aihe