Ajatuksiani sen toisen suhteen vai voisiko tuo mitä tarjoat olla totta et jotain olisi? Miksi hän valehtelisi
Sotketko ihan tarkoituksella
22
509
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoit jos syksyllä että jotain on ja näin myös hänestä. En vaan tiedä mitä uskoa
- Anonyymi
Syksyllä hänen kanssa sovittiin että olemme toistemme elämässä aina vähintään jollain tavalla ja siitä lähtien olemme tavanneet ja pitäneet yhteyttä.
- Anonyymi
En kommentoi.
- Anonyymi
Oletko se nuori pojka
- Anonyymi
50 en pappa!
- Anonyymi
😍 hej på igen, hur mår du? Har du taget en flygar i år att har pastat?
- Anonyymi
En voi uskoa elämässäni, että kysyisit häneltä musta suoraan.
- Anonyymi
Kysyin toki että onko teillä jotain ja vastaus oli ei. Silti olen koko ajan nähnyt että hänen puoleltaan jotain on ja nyt koen että olet lisännyt kontaktia itse häneen. Siksi en tiedä mitä uskoa. Vaikka mitäpä sillä tiedolla tekisinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin toki että onko teillä jotain ja vastaus oli ei. Silti olen koko ajan nähnyt että hänen puoleltaan jotain on ja nyt koen että olet lisännyt kontaktia itse häneen. Siksi en tiedä mitä uskoa. Vaikka mitäpä sillä tiedolla tekisinkään
Millä tavoin lisännyt kontaktia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset kysymykset on aina turhia sillä kukaan ei myönnä vaikka olisi miten selvää. Itse olen alkanut kuuntelemaan omaa intuitiotani ja lopulta se on poikkeuksetta osoittautunut oikeaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hänen puoleltaan on muka ollut?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt taas oletetaan, niin otin viimeksi kontaktia, koska sinäkin olit siinä. Ja hän mielestäni yritti vähän "tuuppia" meitä toisiamme kohti, jos hiukan mietit. Toki tämä varmaan menee taas ohi ja lujaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt taas oletetaan, niin otin viimeksi kontaktia, koska sinäkin olit siinä. Ja hän mielestäni yritti vähän "tuuppia" meitä toisiamme kohti, jos hiukan mietit. Toki tämä varmaan menee taas ohi ja lujaa.
Ohi totaallisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän olisi kertonut minulle varmasti, että olet kiinnostunut minusta 👍
Kyllä, olemme olleet läheisiä syksystä lähtien.
- Anonyymi
Sillä o pakkomielle saada itselleen se toisen mies,vaikka itsekki o mieheke!,eikö ole lääkkeet vielä auttaneet! Lopeta oleggi tommonen homma ja ala elää ihmismäistä elämää,kato tuo homma on rikollista ja sulla ei ole oikeuksia tollaseen menettelyyn! On ihmisoikeus loukkausta,sanoipa itse syy,miksi tuota teet ja yllyttää tekemään?
- Anonyymi
Ei täällä ketään Olegia ole. Keksit juttuja päästäsi.
- Anonyymi
Lueppa vielä muutama kerta Suomen perustuslaki ja ihmisoikeudet! Jos sinä syytöntä ihmistä vainoat, yllytät muitakin tekemään tuota,niin sä itse olet kyllä vaativamman hoidon tarpeessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa vielä muutama kerta Suomen perustuslaki ja ihmisoikeudet! Jos sinä syytöntä ihmistä vainoat, yllytät muitakin tekemään tuota,niin sä itse olet kyllä vaativamman hoidon tarpeessa!
Olet tehnyt tuota jo reilun 10v,lisäksi on tullut toi ihon ja silmien rikkominen,ei näytä hyvältä toi sunkaan touhu muutenkaan!
- Anonyymi
Kenenkään suhde sotkeudu anonyymipalstan teksteistä. Ja jos sotkeutuu niin voivoi.
- Anonyymi
No ehkäpä olet yhtä rasittava irl mitä täällä. Jankutat,jankutat ja jankutat. Ihan sama mitä sanoo, niin et usko ja jankkaat.
- Anonyymi
Jos oot mies jonka kanssa kirjoittelin ja tuo aloitus täsmää siihen niin tilanne on jo muuttunut eikä häntä ole kuvioissa mutta haluaisin silti lähteä sinne sinun kanssasi mistä jo kolmestaan sovittiin.
- Anonyymi
yleensä joO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574604
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1544218- 673852
- 1253810
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473644Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe783464- 983031
- 542875
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142414