Sotketko ihan tarkoituksella

Anonyymi-ap

Ajatuksiani sen toisen suhteen vai voisiko tuo mitä tarjoat olla totta et jotain olisi? Miksi hän valehtelisi

22

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanoit jos syksyllä että jotain on ja näin myös hänestä. En vaan tiedä mitä uskoa

• Anonyymi

Syksyllä hänen kanssa sovittiin että olemme toistemme elämässä aina vähintään jollain tavalla ja siitä lähtien olemme tavanneet ja pitäneet yhteyttä.

• Anonyymi

En kommentoi.

• Anonyymi

Oletko se nuori pojka

• Anonyymi

50 en pappa!

• Anonyymi

😍 hej på igen, hur mår du? Har du taget en flygar i år att har pastat?

• Anonyymi

En voi uskoa elämässäni, että kysyisit häneltä musta suoraan.

• Anonyymi

Kysyin toki että onko teillä jotain ja vastaus oli ei. Silti olen koko ajan nähnyt että hänen puoleltaan jotain on ja nyt koen että olet lisännyt kontaktia itse häneen. Siksi en tiedä mitä uskoa. Vaikka mitäpä sillä tiedolla tekisinkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin toki että onko teillä jotain ja vastaus oli ei. Silti olen koko ajan nähnyt että hänen puoleltaan jotain on ja nyt koen että olet lisännyt kontaktia itse häneen. Siksi en tiedä mitä uskoa. Vaikka mitäpä sillä tiedolla tekisinkään

Millä tavoin lisännyt kontaktia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset kysymykset on aina turhia sillä kukaan ei myönnä vaikka olisi miten selvää. Itse olen alkanut kuuntelemaan omaa intuitiotani ja lopulta se on poikkeuksetta osoittautunut oikeaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hänen puoleltaan on muka ollut?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt taas oletetaan, niin otin viimeksi kontaktia, koska sinäkin olit siinä. Ja hän mielestäni yritti vähän "tuuppia" meitä toisiamme kohti, jos hiukan mietit. Toki tämä varmaan menee taas ohi ja lujaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt taas oletetaan, niin otin viimeksi kontaktia, koska sinäkin olit siinä. Ja hän mielestäni yritti vähän "tuuppia" meitä toisiamme kohti, jos hiukan mietit. Toki tämä varmaan menee taas ohi ja lujaa.

Ohi totaallisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän olisi kertonut minulle varmasti, että olet kiinnostunut minusta 👍
        Kyllä, olemme olleet läheisiä syksystä lähtien.

• Anonyymi

Sillä o pakkomielle saada itselleen se toisen mies,vaikka itsekki o mieheke!,eikö ole lääkkeet vielä auttaneet! Lopeta oleggi tommonen homma ja ala elää ihmismäistä elämää,kato tuo homma on rikollista ja sulla ei ole oikeuksia tollaseen menettelyyn! On ihmisoikeus loukkausta,sanoipa itse syy,miksi tuota teet ja yllyttää tekemään?

• Anonyymi

Ei täällä ketään Olegia ole. Keksit juttuja päästäsi.

• Anonyymi

Lueppa vielä muutama kerta Suomen perustuslaki ja ihmisoikeudet! Jos sinä syytöntä ihmistä vainoat, yllytät muitakin tekemään tuota,niin sä itse olet kyllä vaativamman hoidon tarpeessa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lueppa vielä muutama kerta Suomen perustuslaki ja ihmisoikeudet! Jos sinä syytöntä ihmistä vainoat, yllytät muitakin tekemään tuota,niin sä itse olet kyllä vaativamman hoidon tarpeessa!

Olet tehnyt tuota jo reilun 10v,lisäksi on tullut toi ihon ja silmien rikkominen,ei näytä hyvältä toi sunkaan touhu muutenkaan!

• Anonyymi

Kenenkään suhde sotkeudu anonyymipalstan teksteistä. Ja jos sotkeutuu niin voivoi.

• Anonyymi

No ehkäpä olet yhtä rasittava irl mitä täällä. Jankutat,jankutat ja jankutat. Ihan sama mitä sanoo, niin et usko ja jankkaat.

• Anonyymi

Jos oot mies jonka kanssa kirjoittelin ja tuo aloitus täsmää siihen niin tilanne on jo muuttunut eikä häntä ole kuvioissa mutta haluaisin silti lähteä sinne sinun kanssasi mistä jo kolmestaan sovittiin.

• Anonyymi

yleensä joO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      57
      4604
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      154
      4218
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3852
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3810
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      47
      3644
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      78
      3464
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3031
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2875
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2706
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2414
    Aihe