Sivistyneesti ja nätisti liikenteessä!

Anonyymi-ap

On se jännä, kun tässä junttikylässä painaa tööttiä liikennesääntöjä vastoin ajavalle, saa keskaria takaisin :D

Hyvä juttu, että pridekin tulee Iisalmeen! :)

Opetelkaa ne liikennesäännöt ja sivistykää!

19

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Takahikiällä takahikiän säännöt. Olen huomannut saman.

• Anonyymi

Kuvitteleeko runkkari olevansa joku poliisi, kun tööttäilee?

• Anonyymi

Percel boy siellä pätee🤣

• Anonyymi

Elekee, elekee, elekee ennee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Percel boy siellä pätee🤣

Mitäpä runkkarille kuuluu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Percel boy siellä pätee🤣

Ei tuosta punikista pidä välittää, se kuulema imee kullia kahdella eurolla kaikilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Percel boy siellä pätee🤣

Oi niitä aikoja, kun kaltaisesi kullinluputtajat eivät pystyneet piiloutumaan tietokoneen ruudun taakse

• Anonyymi

Menepäs Italiaan sinäkin juntti niin tiedät mitä tapahtuu kun näytät kaikille keskisormea jotka tööttää.
        Siellä nimittäin töötätään niin varoitukseksi kuin myös huomautukseksi kun törttöilee.
        On meinaan tullut ajettua Italiassa tuhansia kilometrejä ja kaupungeissa sompailtua, Fiatilla tietysti.

• Anonyymi

Savossa vilkku kuluu kun sitä käyttää. Ensin hidastellaan ja jarrutellaan ja sitten vasta kohdalla vilkku vasta kun ollaan kääntymässä. Jalankulkijoille ei anneta tietä, ajetaan toista kaistaa täysilöä pysähtymättä kaksikaistaisella tiellä kun olet pysähtynyt antamaan tietä. Ajetaan persiissä kiinni, mitä liukaampi, sitä lähempänä. Pää ei käänny, eihän täällä muita liiku

• Anonyymi

Totta, sama kokemus

• Anonyymi

Sitävarten se riikkari on että ylimielisille tumputtajille soitellaan. Junttikylälläkin.

• Anonyymi

Näytetäänkö Iisalmessa keskisormea sivistyneesti ja nätisti prideliikenteessäkin?

• Anonyymi

Näitä oman elämänsä poliiseja riittää.

• Anonyymi

Kaahailetko sinä liikenteessä? Onko autosi vahvempi kuin ihminen tai muu liikenteen käyttäjä? Mistä moinen asenne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaahailetko sinä liikenteessä? Onko autosi vahvempi kuin ihminen tai muu liikenteen käyttäjä? Mistä moinen asenne?

Vastataan nyt, vaikka se hyödytöntä onkin. Nämä oman elämänsä poliisit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella, jota eivat todellakaan ole. Puuttuvat asioihin, jotka eivät heille kuulu, vaan virkavallalle. En itse kaahaile, tai yleensäkään riko lakeja, mutta ymmärrän sen, että vahinkoja voi sattua jokaiselle, jopa minulle. Eilenkin olin saada piha- alueelta auton kylkeeni, kun joku nainen sieltä vaan kouhotti tulla. Mutta miksi mä olisin sille riikkaria painanut, tai keskisormea heilutellut? Näytti ymmärtävänsä virheensä oikein hyvin ilman ylimääräistä dramatiikkaa. Mutta tulepa minulle soittamaan riikkaria, tai näyttämään keskisormea, niin työnnän riikkarin kurkustasi alas ja katkon sormesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastataan nyt, vaikka se hyödytöntä onkin. Nämä oman elämänsä poliisit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella, jota eivat todellakaan ole. Puuttuvat asioihin, jotka eivät heille kuulu, vaan virkavallalle. En itse kaahaile, tai yleensäkään riko lakeja, mutta ymmärrän sen, että vahinkoja voi sattua jokaiselle, jopa minulle. Eilenkin olin saada piha- alueelta auton kylkeeni, kun joku nainen sieltä vaan kouhotti tulla. Mutta miksi mä olisin sille riikkaria painanut, tai keskisormea heilutellut? Näytti ymmärtävänsä virheensä oikein hyvin ilman ylimääräistä dramatiikkaa. Mutta tulepa minulle soittamaan riikkaria, tai näyttämään keskisormea, niin työnnän riikkarin kurkustasi alas ja katkon sormesi.

🖕🏼…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”. Mutta tulepa minulle soittamaan riikkaria, tai näyttämään keskisormea, niin työnnän riikkarin kurkustasi alas ja katkon sormesi.”

Varohan ettet katko 🖖🏽si, kun revit riikkarin autostani 🚔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman "kansalaispoliiseja" nämä punaniskajuntit pääsisivät valloilleen. Poliisit eivät ehdi vahtia jokaista punaniskajuntteja jotka ponssen lakki takaraivolla kouhottavat liikenteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman "kansalaispoliiseja" nämä punaniskajuntit pääsisivät valloilleen. Poliisit eivät ehdi vahtia jokaista punaniskajuntteja jotka ponssen lakki takaraivolla kouhottavat liikenteessä.

🖕🏼🖕🏼

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2216
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      351
      1485
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1473
    4. 209
      1428
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1121
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      988
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      960
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      959
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      29
      891
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe