Lihavuus eli reilu ylipaino on tahallista.

Anonyymi-ap

Reilu ylipaino on hankittava itseensä se ei itsestään tule.
Lihavat ovat valinneet lihavuuden mielummin kuin normaalipainon ,koska ilmeisemmin ymmärrä olevansa lihavia eikä usko peliä tai jos se sanotaan ääneen ei asia ole muutoin selitettävissä.

No kyseessä tietysti järjetön asenne elämälle aivan kuin aivot olisi poistettu käytöstä!
Jos olet kuullut että lihavat kertovat olevansa tyytyväisä elämäänsä niin se kertonee vain siitä että valehtelee kun totuus ei ole niin mukava sanoa.Kyllä jokainen lihava haluaisi olla normaalipainoinen, sanovat ne mitä muuta tahansa!

Lihavaien mielestä normaalipaino vaatii kovaa lekkeilyä ja treenaamista kaiket ajat, mutta totuus on aivan muuta, eli ei vaadi mitään hikitreenaamista saati jatkuvaa lenkkeilyä, vaan sen iätajat sitten tarjottu lautasmalli joka ei perustu ahmimiseen ja ruualla mässäilyyn.

Pienemmät annokset jos kulutuskin on pientä!

12

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä ne yli-lihavat, joita näytetään telkkarissa, vaikuttavat sairailta. Monilla on ollut lapsuusaikana toinen vanhemmista alkoholisti tai narkkari. On ollut hyväksikäyttöä ym.
      Monella on ongelmia syömisen kanssa. Itsekin olen ollut lihavampi, noin 8 kg. Nyt minulla on "lievä lihavuus"
      Eli saisin olla vielä 3 kg kevyempi. Ihan hoikaksi ei kannata laihduttaa. On siinä psyykkisiäkin syitä. Haluan vähän herkutella.

• Anonyymi

Yritä löytää elämällesi tarkoitus. Silloin ei tarvitse kyylätä muiden ihmisten vikoja.

• Anonyymi

Kyllä asioista pitää voida puhua niiden oikeille nimillä.

Minkä vuoksi sinä olet lihava?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä asioista pitää voida puhua niiden oikeille nimillä.

Minkä vuoksi sinä olet lihava?

Puhutaan vain asioista niiden oikeilla nimillä. Mutta sinulle ei kuulu minun lihavuuteni pätkääkään, ei sen syyt eikä seuraukset! Minuakaan ei kiinnosta sinun laihuuteesi, ole millainen olet ja kanna seuraukset, senkin typerys! Hanki elämä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutaan vain asioista niiden oikeilla nimillä. Mutta sinulle ei kuulu minun lihavuuteni pätkääkään, ei sen syyt eikä seuraukset! Minuakaan ei kiinnosta sinun laihuuteesi, ole millainen olet ja kanna seuraukset, senkin typerys! Hanki elämä!

Tuo lihava suuttui nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo lihava suuttui nyt.

Tuo laiha suuttui juuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo laiha suuttui juuri.

Tuo lihava onkin oikea runoilija.

• Anonyymi

On se liioiteltua, että jokainen lihava haluaisi olla normaalipainoinen. Minulla on taulukon mukaan "lievä lihavuus ", ja ole tässä tyytyväinen. Ikääkin on, jolloin se on hyväkin asia. Lihavuudesta tulee estrogeenia. Pysyy nuorekkaampana. Vaatteetkin menisi uusiksi.

• Anonyymi

Koeta päättää, mitä tarkoitat. Ps. Nälkäkurkien on helppo huudella.

• Anonyymi

Ei ole hyvin asiat aloittajalla, kun muiden lihavuus on noin raskasta. Minusta hänellä ei silti ole oikeutta puuttua kenenkään kokoon, vaan hänen pitää itse hakea apua ongelmiinsa, joita siis selvästi on.

• Anonyymi

Itse olen lihava ja mulla on loistavat kolesteroliarvot ja verensokeri on normaali ja ei ole rasvamaksaa. Kaikki lihavat ei ole sairaita.

• Anonyymi
      UUSI

Myöskin ylipainoisia ja lihavia ihmisiä negatiivisesti arvostelevat ihmiset valitsevat ihan itse, kuinka he suhtautuvat tällaisiin ihmisiin....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17133
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4904
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2758
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      148
      2072
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1617
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1567
    7. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1544
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      25
      1514
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1313
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1273
    Aihe