kysymys kummallekin sukupuolelle jotka täällä vinkuu asioista.
Antaisitko pillua tai ottaisitko suihin ihan vain antamisen ja saamisen ilosta. Täälläkin varsinkin miehet on valmiita juttuihin ihan netin kautta. Itse en lähtisi siihen, vaikka olen netin kautta jotain saanutkin....Onko kaikkea pakko kokea? Riittääkkö kantti? Mä tiedän sen, että on asioita joita kannattaa kokeilla niin tietää sen.
nuolemisesta ja suihinotosta.
Anonyymi-ap
5
719
Vastaukset 5
- Anonyymi
No lähinnä kokeilunhalusta olis kiva tietää miltä jotkut jutut tuntuu....m.52
- Anonyymi
Eikös pillua ja suihinottoa tarjota antamisen ja saamisen ilosta? tosin minä en anna, jos en itse halua sitä. Eli ainoastaan toisen mieliksi en tee mitään seksuaalista.
Enkä netin kautta halua mitään seksijuttuja lähteä tuntemattoman kanssa tekemään.
Nainen 25v kyllä kannattaa ehdottomasti kokeilla kumpaakin kullin imemistä ja oullun nuolemista , ne on ihania kokemuksia
- Anonyymi00003
Eiköhän noita löytyne jokunen ainakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412169Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois235937Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152914- 78883
- 64871
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37852- 106820
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70705- 71581