kysymys kummallekin sukupuolelle jotka täällä vinkuu asioista.
Antaisitko pillua tai ottaisitko suihin ihan vain antamisen ja saamisen ilosta. Täälläkin varsinkin miehet on valmiita juttuihin ihan netin kautta. Itse en lähtisi siihen, vaikka olen netin kautta jotain saanutkin....Onko kaikkea pakko kokea? Riittääkkö kantti? Mä tiedän sen, että on asioita joita kannattaa kokeilla niin tietää sen.
nuolemisesta ja suihinotosta.
Anonyymi-ap
2
422
Vastaukset
- Anonyymi
No lähinnä kokeilunhalusta olis kiva tietää miltä jotkut jutut tuntuu....m.52
- Anonyymi
Eikös pillua ja suihinottoa tarjota antamisen ja saamisen ilosta? tosin minä en anna, jos en itse halua sitä. Eli ainoastaan toisen mieliksi en tee mitään seksuaalista.
Enkä netin kautta halua mitään seksijuttuja lähteä tuntemattoman kanssa tekemään.
Nainen 25v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184