Jotkut ihmiset auttavat parhaiten toista ihmistä pitämällä suunsa visusti kiinni muiden ihmisten elämään liittyvistä asioista.
Syy... No se, että ei osaa käsitellä asioita kuin omasta näkökulmasta tuoden ovat traumat mukaan keskusteluun joillakin esim. Naisviha, miesviha, joku vitun ongelma nyt vaan kaikkia ihmisiä kohtaan koska on kiusattu joskus ja sit pitää kostaa se muille. Jolloin ei voi käsitellä asioita selvä järkiseltä pohjalta. Yksi ja isoin syy.. päihteet muuttavat ajattelua ja silloin ei kuulu kenenkään kertoa omia mielipiteitään, silloin voi käpertyä ihan omaa koloonsa ja pitää naaman kiinni.
Ei mulla muuta. Kiitos ja ottakaa opiksenne kaikenlaiset ihmisten arvostelijat. Oon lopen kyllästynyt muiden ihmisten asioihin puuttujiin.
Minäpä kerron nyt, että...
8
202
Vastaukset
- Anonyymi
Joopa joo, osittain asiaakin.
- Anonyymi
Joo joo ja sä manipuloit asiat itsellesi eduksi lapsen varjolla, T!!!
- Anonyymi
Trolli
- Anonyymi
Puhut paskaa, vääntelet asioita miten haluat ja tulet tänne palstoillekin selittelemään kaikkea. Naureskelemaan vieraille ihmisille. Oot vissiin joku pentu joka ei tosiaan kasva aikuiseksi. Nautit kun voit edes palstalla saada valtaa ja jauhaa, ehkä rakastat jauhaa sitä myös irl. Pakkomielle. Siihen ei ole toimivaa hoitokeinoa.
- Anonyymi
Täyttä asiaa!
- Anonyymi
Vaatenitinä luukahinan ja voihkeen lisäksi kuuluu olevan se elämä yhtäkaikkiaan noin muutenkin.
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu.
Päihteet vaikuttaa empatiakykyyn. Kyky asettua toisen asemaan heikkenee, eikä juuri välitä seurauksista mitä aiheuttaa. - Anonyymi
Pysy kotiseudullasi ja pysy siellä, ja pidä naamasi kiinni siellä missä sinun olisi se kai jo pitänyt pitääkkin.
Oikea elämä opettaa oikealla hetkellä.
Ei semmoisia voi sanoa.
Joitakin ei ikinä:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 34317572
Paljonko eestä Esa pölli Paulin pöllejä ?
Ei tässä nyt ihan parin näreen takia tunteet noussu pintaan. Paljonko suunnilleen oli kusetuksen summa?332516Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1282111Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo241073Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist441038MITÄ MINÄ OLEN VAROITTANUT tuosta ZELENSKYIN NAZI JUNTASTA?
NO NYT SE TAPAHTUI, UKRAINA UHOAA häviön koittaessa tuhota KAIKKI YDINVOIMALANSA RÄJÄYTTÄMÄLLÄ! Jos me emme voi pitää ma2971037Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet66942Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja33914- 127869
- 78833