vitun punikit

eivasuri

Mä en tajuu miks niin moni äänestää vasemmistoa?

Vasemmiston tavoitteena on syöstä Suomi kurjuuteen rikastamalla köyhiä ja köyhdyttämällä rikkaita- tuo taas on aivan järjetöntä, ja sen pitäisi olla toisinpäin että kunnon kapitalistinen hyvinvointiyhteiskunta tulisi Suomeen.

Kertokaas vasemmistolaiset, mihin te pyritte äänestämällä SDP:tä/ Vasemmistoliittoa?

Haluatte Suomeen huonot oltavat? Hullut.

Oikeisto yritti 1990- luvun alussa pelastaa Suomen hirveältä Vasemmistovallalta, mutta miten kävi? Vasemmisto onnistui pilaamaan senkin- ja syntyi lama.

22

1467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojalla

      puheet.Kun et näköjään tiedä (vielä)mitä köyhyys
      ja rahanpuute merkitsee.Kehottaisin noilla tie-
      doillasi olla ottamassa osaa aikuisten asioihin.

      Tulee vielä aika kun kasvat aikuiseksi ja saat
      elantosi työtä tekemällä pienellä palkalla,niin
      sitten ei isä ja äiti ei enää auta eläkerahoistaan.
      Muttä jo olet niin sanottu Herrain kakara, ymmär-
      rän yksinnkertaiset mielipiteesi.

      • melkein

        vitsiltä. Tuota ei kannata ottaa tosissaan.


      • ottaa
        melkein kirjoitti:

        vitsiltä. Tuota ei kannata ottaa tosissaan.

        tosissaan. Kysymys on siitä, otetaanko rikkailta köyhille eikä päinvastoin.Se olisi tulojen tasaamista ja köyhyyden poistamista.

        Sinunlaisesi kielenkäyttö kielii sinun sivistymättömyydestäsi.
        En ole muuten kommunisti.


      • ero
        melkein kirjoitti:

        vitsiltä. Tuota ei kannata ottaa tosissaan.

        Vaikka tuo itse asia oli kerrottu hieman tökerösti ja alokasmaisesti niin asiahan on jotakuinkin noin.


      • sinunkaan
        ero kirjoitti:

        Vaikka tuo itse asia oli kerrottu hieman tökerösti ja alokasmaisesti niin asiahan on jotakuinkin noin.

        kirjoituksesi mistään oppikirjasta.
        Taidat mielestäsi olla hyvinkin älykäs.


      • Sirolaopistokin
        sinunkaan kirjoitti:

        kirjoituksesi mistään oppikirjasta.
        Taidat mielestäsi olla hyvinkin älykäs.

        Joten sinun on aivan turha puhua minulle jostain "oppikirjoista".


      • kommunisti
        Sirolaopistokin kirjoitti:

        Joten sinun on aivan turha puhua minulle jostain "oppikirjoista".

        Terveet ihmiset ajattelevat terveesti,sairaat
        ihmiset ajattelevat kuten sinä.


      • sukua
        Sirolaopistokin kirjoitti:

        Joten sinun on aivan turha puhua minulle jostain "oppikirjoista".

        sille pohjanmaan tyranni Kosolalle.


      • en ole
        sukua kirjoitti:

        sille pohjanmaan tyranni Kosolalle.

        EV = ei viestiä


      • Anonyymi
        ottaa kirjoitti:

        tosissaan. Kysymys on siitä, otetaanko rikkailta köyhille eikä päinvastoin.Se olisi tulojen tasaamista ja köyhyyden poistamista.

        Sinunlaisesi kielenkäyttö kielii sinun sivistymättömyydestäsi.
        En ole muuten kommunisti.

        Se on väärin ottaa rikkailta kun he tekevät töitä rahan eteen vitun PELLET!!!


      • Anonyymi
        ottaa kirjoitti:

        tosissaan. Kysymys on siitä, otetaanko rikkailta köyhille eikä päinvastoin.Se olisi tulojen tasaamista ja köyhyyden poistamista.

        Sinunlaisesi kielenkäyttö kielii sinun sivistymättömyydestäsi.
        En ole muuten kommunisti.

        Mitä pahaa ja kamalaa on siinä asiassa, että jos todella järjestetään ja samalla toteutetaan todella kova ja karu tulon siirto ALALUOKKA rs:ltä YläLuokka rs:lle? Miksi nyt tuottavien pitäisi paapoa ALALUOKKA rs:n KOMULOISET rs:n todella paskaisia sontijoita, niin MIKSI todella? Onhan nyt totisesti se asia selvä, että silloin YHTEISKUNTA ja TALOUSELÄMÄ rs voi todella pahoin, jos nyt VALTIOVALTA rs ei palkitse tuottavia ja samalla rankaise KOMULOISET rs:n HYLKIÖSAASTA rs:ää.


    • thinktank

      ... tuossa päivällä Suvi-Anne Siimekselle jokusen kirjan, en tullut kysyneeksi haluaako hän Suomeen huonot olot.

      Epäilen, ettei.

      • Anonyymi

        oli varsinainen teko "punikki" ja muisti olla vain omalla asiallaan kuten muutkin tuon punalipun kannattajat. Tosi sönkkö tyyppi ja järjesteli tohtorska itselleen hyvän suojapaikan eläkeodotuksen ajaksi. tuon sortin tyyppejä on edelleenkin työmiehen asialla. Nyt on lisäksi tulleet nämä viherkommunistit jotka ovat isänmaan pahin syöpä ja tavallisen kansan tuho


    • a.kirves

      Juttu täynnä päälaellaan seisovia väittämiä. Kirjoittajan pääkuoren sisälle ei ole kertynyt näköjään vielä muuta kuin keltaisen lehdistön tietovaahtoa. Sillä ei selvitä miljonääriohjelmiin.

    • Kerro minulle aluksi, mitä Sää yleensä tajuut, niin mä kerron sitt` Sulle, miks´!!
      vom

    • sees saas soos

      saatanan vajaa paskavammanen

      • Anonyymi

        Vasemmiston äärivasenta , eli vas.liittoa ei juuri monikaan äänestä sen kommunistisen ja ateistisen maailmankatsomuksen takia ja siksi noin 93% onkin jotain muuta puoluetta. Esin sdp on vas.puolue,joka onkin enemmän keskellä mm siksi että,siellä on kristillisiäkin arvoja edustavia. Suurin ei ateistinen ja kristillisyyttä edustava puolue on PS. Se että edustaa työläistä ja yrittäjää ,onkin taitolaji jonka erikoisesti PS taitaa toisin kuin kommunistit, jotka pyrkivät lyömään kiilaa työläisten ja yrittäjien väliin. Kommunistit ovat osoittaneet historian aikana kurjuutta työtä tekevää kansaa kohtaan.


    • Anonyymi

      nuo punikit ja vihervasemmistot pitäs saada jonnekkin

    • Anonyymi

      PUN IIKIT VIHAA SUOMEA ja on tehnyt sitä julkeasti jo vuodesta 1918.

      Nyky puniikit on petranneet siinäkin kuin sika juoksuaan.
      Linja-autokuljettaja antti rinne ( sdp ) on hyvä esimerkki punikkien kavaluudesta ja katkeruudesta suomen kansaa kohtaan !

      KAVAHDA PUNIIKKIA !

    • Anonyymi

      Ei niitä onneksi äänestä kun sen vakio 7-8%. Pienpuolue on,

      • Anonyymi

        Ja pienenee sitä mukaa kun kesä lähenee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pienenee sitä mukaa kun kesä lähenee!

        Onpas persunuorilla "tiedot" hyvin persumaisella tasolla. Kannattaa jatkossakin lukea vaan vessapaperia. Älykkyys kasvaa kohisten.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe