Miten tuolla hommat pelaa. Aamulehdessä oli taannoin juttua jostain naisesta joka oli ollut Ylöjärven yksikössä työssä ja on nyt kuulemma itse työnhakijana. Oli sen näköinen nainen etten yhtään epäile hänen työttömyyttään. Kenties ottanut loparit tai hoitanut sitten virkavelvollisuuden huonosti, kukapa sen sitten tietää. Millaisia kokemuksia työttömillä näistä palveluista, kerrohan, niin parannetaan asioita.
Työllisyydenhoitoyksikkö Ylöjärvellä
18
679
Vastaukset
- Anonyymi
No ei siellä näöllä ole porukkaa pilattu
- Anonyymi
Valtion yksinkertainen naisvirkamies. tämmöstä paskaa suomen valtio aikoinaan tarjosi.
- Anonyymi
Jos laittavat töihin niin se on aina valpro mihin joutuu 9€/päivä+tuet kun muita paikkoja ei ole.
- Anonyymi
Tukityöllistetyt virkahenkilöt
- Anonyymi
suomen valtion tappolaitos te toimisto
- Anonyymi
saatanan tappajat
- Anonyymi
te toimiston vanhaa kusipäistä porukka käytettään näissä palveluissa
- Anonyymi
Riitta-Autonen Ylöjärven kaupungin virkamies
- Anonyymi
vittumaisesti käyttäytyvät virkanaiset
- Anonyymi
jarikaijankoski suomen valtion extunari
- Anonyymi
ylöjärven johtaja pekka mansikkäki osaa hoitaa hommat
- Anonyymi
mistä näille virkaatekeville kusipäisille naisille palkka maksetaan
- Anonyymi
kyllä pekka tietää
- Anonyymi
koko kylän pekka ylöjärven omapekka
- Anonyymi
jari kaijankoski kuunteli korva sermissä kiinni. eikö tälläkään virkamiehellä teetetty töitä ollenkaan. Tälläin ylöjärvellä työllisyys asiat hoidettiin.
- Anonyymi
jukka ala-kaarre valtion vanha virkamies ei tällekkään tuntunut työt maistuvan
- Anonyymi
Kusipäisyydellä ei ihmisten luottamusta saada vai mitä riitta autonen
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345