Nykyisin varkaudesta,mutta yleensä ottaen Suomesta,asunut vaikka missä. Luin surullisen uutisen että Pieksämäen nuoret joutuu viettämään aikaa linja-autoissa,siis p-mäki on aika pikkuinen,minun nuoruudessa keksittiin tekeminen itse,jos sitä ei ollut ,keksittiin lisää,nuoruus on katoava luonnonvara,epävarmuuden aika,voin vakuuttaa että se katoaa.ESA PEKKA.
Olenesapekka
3
289
Vastaukset
- Anonyymi
Mäellä ei näköjään enää osata petraamalla ohjata nuorisoa ns harrastuksiin.
- Anonyymi
Suurimpana ongelmana nuorison vanhempien päihdeongelma tai luonnollinen matalaälyisyys. Työssäkäyvät tekevät usein kolmivuorotyötä mm. lähihoitajana tai hoitoapulaisina ja narkkaavat vapaa-ajat. Toiset saattavat käyttää aikansa ja Kelalta nostetut rahat itseensä.
Nuoriso ei saa kotona siten riittävän tasaista kasvualustaa, joka tukisi harrastevaihtoehtoa tai sellaiseen hakautumista. Silloin hakeudutaan samankaltaiseen seuraan josta haetaan turvaa. - Anonyymi
Aika noloa kun nuoret ajelee bussilla ympäriinsä vailla mitään elämän kiintopistettä. Oiskohan aika jo toimia , ettei tule huti sukupolvea toisensa perään. Kehittävää tekemistä nuorille jotain auton laittoa joka kiinnostanee ainakin poikia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725