Nykyisin varkaudesta,mutta yleensä ottaen Suomesta,asunut vaikka missä. Luin surullisen uutisen että Pieksämäen nuoret joutuu viettämään aikaa linja-autoissa,siis p-mäki on aika pikkuinen,minun nuoruudessa keksittiin tekeminen itse,jos sitä ei ollut ,keksittiin lisää,nuoruus on katoava luonnonvara,epävarmuuden aika,voin vakuuttaa että se katoaa.ESA PEKKA.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mäellä ei näköjään enää osata petraamalla ohjata nuorisoa ns harrastuksiin.
- Anonyymi
Suurimpana ongelmana nuorison vanhempien päihdeongelma tai luonnollinen matalaälyisyys. Työssäkäyvät tekevät usein kolmivuorotyötä mm. lähihoitajana tai hoitoapulaisina ja narkkaavat vapaa-ajat. Toiset saattavat käyttää aikansa ja Kelalta nostetut rahat itseensä.
Nuoriso ei saa kotona siten riittävän tasaista kasvualustaa, joka tukisi harrastevaihtoehtoa tai sellaiseen hakautumista. Silloin hakeudutaan samankaltaiseen seuraan josta haetaan turvaa. - Anonyymi
Aika noloa kun nuoret ajelee bussilla ympäriinsä vailla mitään elämän kiintopistettä. Oiskohan aika jo toimia , ettei tule huti sukupolvea toisensa perään. Kehittävää tekemistä nuorille jotain auton laittoa joka kiinnostanee ainakin poikia.
- Anonyymi00005
Niva......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411957Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101345- 1051108
- 103930
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13558Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511