"Liikenne- ja viestintävirasto Traficom on saanut selville huijauksia taksinkuljettajan ajolupakokeissa, kertoo Ilta-Sanomat. Lehden mukaan suomea sujuvasti puhuvat ovat suorittaneet ajolupakokeita kielitaidottomien puolesta."
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/9456cf49-96e4-4323-8aaa-4eb1ea78aa82
Tarttis varmaan tehdä jotakin.
Suomea sujuvasti puhuvat ovat suorittaneet ajolupakokeita kielitaidottomien puolesta
10
241
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia että islamisaatio jatkuu SUOMESSA…
- Anonyymi
Stadissa on paljon ALLAAAAAH AKBAR kamelikuskeja ajamassa Takseja.
- Anonyymi
Saako kamelikortilla ajaa autoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kamelikortilla ajaa autoa?
Taksinkuljettajien kielitaidon puutteen lisäksi viranomaisilla on aihetta epäillä liikenneturvallisuuden kannalta vielä vaarallisempaa seikkaa. Vilppiä tapahtuu taksinkuljettajan kokeen lisäksi myös aivan tavallisissa B-luokan ajokortin teoria- ja inssikokeissa. On mahdollista, että vilppien takana on järjestäytynyttä toimintaa.
- Anonyymi
Suomen Taksi on alennustilassa!
- Anonyymi
Huraa Berner.
- Anonyymi
"Jokainen ymmärtää, ettei yksi ihminen voi opettaa kolmea ihmistä samaan aikaan kolmessa eri paikassa etenkään silloin, kun samainen opettaja oli kuollut useita vuosia aiemmin."
Lähde: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011094372.html - Anonyymi
Jep. Ajokortit/ajoluvat pois kusetuksiin syyllistyneiltä maahanmuuttajilta ja Suomalaisilta.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi.
- Anonyymi
Ulkomaalaisten tapoja ja kulttuuria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512