Hallituksen toimia:
- heikensi palkansaajan asemaa
- siirtää terveyspalvelut yksityisille ja heikentämällä julkista
- heikensi ostovoimaa alvin korotuksella, palkkakuria ajavalla politiikalla ja leikkauksilla (ilman korkojen ja öljyn hinnan laskua ostovoima olisi todella heikko)
- myy valtion tuottavaa omaisuutta neljällä miljardilla
- "sijoittaa" myyntirahat Länsi-rataan, jossa "korjataan" Espoo-Lohja väliä, jota ei ole vielä olemassakaan
- palkansaaja maksaa veroja eniten kymmeniin vuosiin.
Kunta- ja aluevaalitasolla voidaan hieman vaikuttaa, meneekö rahat yksityisten terveysjättien osinkoihin (hallituspuolueet) vai julkisen terveydenhuollon kehittämiseen (oppositio).
Kannattaa tuoda oma mielipide julki äänestämällä.
Kuntavaalit ovat myös väligallup hallituksesta
7
84
Vastaukset
- Anonyymi
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
=======================================================
- Ei Kannata Uskoa - Kun Kansalle - VALEHTELEE - PäinNaamaa - vain ;
SDP:n ja LaitaVasemmiston ja Vihreät ja VasemmistoKEPUN -puolueet - !
- MITEN - Nuo -SAASTAT-SURKIMUKSET - KEHTAAKIN - ? - siis MITEN -?
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo- Anonyymi
Minä on valhetta? Tuopa esille, niin voidaan keskustella.
Vähemmän uskottava vaihtoehto on yleistää tai jättää keskustelematta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä on valhetta? Tuopa esille, niin voidaan keskustella.
Vähemmän uskottava vaihtoehto on yleistää tai jättää keskustelematta.Ei Persu osaa keskustella se on sivistymätön
- Anonyymi
Hallitus muisti eläkeläisiä nostamalla verotusta. Lisäksi kansaneläkkeen maksu ulkomaille loppuu. Se lisännee valtion kustannuksia, koska kansaneläke ei Suomessa välttämättä riitä ja on haettava myös toimeentulotukea ja kuormitetaan Suomen terveydenhuoltoa.
- Anonyymi
Oli nyt väligallup tai ei, niin míkään ei tule muuttumaan, ei siis parempaan suuntaan.
Vaalit ovat vain näennäisdemokratian toteuttamista, uskoo sitten ken haluaa, että voi vaikuttaa.
Jos vaalit järjestettäisi netissä vahvalla tunnistautumisella saattaisi lopputulos olla aivan toisen näköinen, mutta siihen olisi hyvä selitys: kansa on äänestänyt väärin.
Joten siihen ei uskalleta mennä, siinä menisi monen pelimerkit hukkaan.- Anonyymi
Vaikuttamatta ei voita mitään, vain vaikuttamalla voi saavuttaa jotain.
- AnonyymiUUSI
Jos Kokoomus pääsee enemmistöön, niin terveydenhuollon ajaminen terveysjäteille voi lisääntyä myös kunta- ja aluevaltuusto tasolla. Kokoomus ajaa selkeästi terveysjättien etua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163582Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5413023- 961891
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821374Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa201332- 921104
- 441103
- 901099
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1181068