säästeliäästi, että niistä riittää miehellekin. Tämä hyvä muistaa. ☝️
Naisten kuuluu käyttää rahojaan
29
384
Vastaukset
- Anonyymi
En käytä rahaa, siirrän kaiken ylimääräisen palkkatililtä sijoitustilille ja niistä ei senttiäkään miehelle heru.
- Anonyymi
Ehkä myöhemmin sit heruu, jollei nyt siinä tilanteessa?
- Anonyymi
Nynny
- Anonyymi
Mies mene töihin ja hanki itse omat rahasi. Ei raha kenellekkään taivaasta tipu. Lopeta alkoholi, tupakointi ja uhkapelit, niin jotain jää säästöönkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies mene töihin ja hanki itse omat rahasi. Ei raha kenellekkään taivaasta tipu. Lopeta alkoholi, tupakointi ja uhkapelit, niin jotain jää säästöönkin.
Toisille tippuu.
- Anonyymi
Mitään muuta tehnytkään, kun säästänyt sille mahdolliselle tulevalle miehelle. Syönyt hernekeittoa ja kaurapuuroa, että hän saisi sitten nauttia yltäkylläisyydestä.
- Anonyymi
Juurikin niin.
- Anonyymi
Juu käsilaukuksi Alkon pussi.
- Anonyymi
Se mitä on, on myös sinun
- Anonyymi
Haha 🤣
- Anonyymi
😂 ha ha!
Eikö ole kautta historian ollut juurikin toisin päin asia.
Mies elättänyt naisen. - Anonyymi
Naisen kuuluu käyttää rahojaan juuri kuten itse haluaa.
- Anonyymi
Piilotan kaikki omat, ostetut ja varastetut rahat tyynyn alle, ja unohdan ne sinne kunnes joku löytää ne 😅
- Anonyymi
Jos joku löytää ne aikanaan niin laittaa kuitenkin sitten sinun arkkuusi seuraksesi rintataskuun sydämen puolelle, kun se hetki koittaa? Koska olet niihin ikuisesti sulautunut niihin. Kokee, että kuulutte yhteen ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku löytää ne aikanaan niin laittaa kuitenkin sitten sinun arkkuusi seuraksesi rintataskuun sydämen puolelle, kun se hetki koittaa? Koska olet niihin ikuisesti sulautunut niihin. Kokee, että kuulutte yhteen ikuisesti.
Toinen minä näköjään halusi vielä kahteen kertaan todeta sanan NIIHIN ;-)
- Anonyymi
Naisen kuuluu käyttää rahojaan niin,että riittää lapsilleen antaa tarvittaessa,ja saa itselleen tarpeelliset hankittua ja jos jotain jää niin voi antaa miehelle jos hän on hätää kärsimässä. Sitten pitää vielä auttaa maailman ihmisiä,ystäviä,sukulaisia ja vanhempiaan tarvittaessa. Verotkin pitää naisen maksaa viimeistä euroa myöten. Mihin sinä mies rahasi käyttäisit?
- Anonyymi
Kyllähän miehelle aina muutama kalja kuuluu varata. Nainen voi sen avulla testata millainen mies on oikeasti. Kännissä sen totuuden vasta näkee.
- Anonyymi
Aivan just niin. Nainen voi hankkia kaljat,juoda itsekin ja jos jää antaa muutaman miehelleen . Mutta niinkuin sanonta kuuluu" naiselle ensin".
- Anonyymi
Eikö ole lapsella koululäksyjä tekemättä? Menehän nyt jatkamaan niitä ja lopeta aivoton provoilusi.
- Anonyymi
Siinä on paraskin puhuja pikkupimpsujen kusilorttoukko kissankusi sänky hu* an nussija
Rotat tulee saamaan ansion mukaan. Muista se
- Anonyymi
Mies on aina koko historian ajan ollut perheen elättäjä ja nainen kodinhoitajan sekä lastenkasvatuksen roolissa eikä toisinpäin, ainakin ennen ”nykyaikaa” joka sekin on ei mitään muuta kuin edelleen samaa aikaa, ei katsos näet ole aika missään kohtaa pysähtynyt tai lakannut olemasta. Ihminen vaan kiukuttelee tosiasioita vastaan.
- Anonyymi
Pistin vaimoni pulloja keräämään. 😜
- Anonyymi
Miksi mä elättäisin aikuista miestä jolla on kaikki mahdollisuudet tehdä paljon fyrkkaa
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Ovat niin itsekkäitä nua naiset eivät mitään anna
- Anonyymi
Miehet töihin, eikä loisimaan naisten rahoilla.
- Anonyymi
Onneksi M miehellä selkäranka töissä käydä.♥️😘
- Anonyymi
Sen takia himmasin vaan himassa vknlopun : )
- Anonyymi
Eikö iskäsi tienaa mitään, kun äitikkä elättää teillä koko perheen? Sukuvika näyttäisi laisuus olevan ja periytyy miehille. Ehkä terapia auttaisi. Lainaa äiskältä rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115085
- 644949
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441814- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588