Olemme myös

Anonyymi-ap

voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet pitkän ajan kuluessa. Silloin kun näimme, itseasiassa vierastin sinua, vaikka alitajuisesti aistin jo silloin, kuinka meissä on jotain ihmeellisellä tavalla samaa. Hymysi jälkeen olin melkein paniikissa sinusta, koska mieli ja alitajunta olivat ristiriidassa.

Yritän rajoittaa tänne kirjoittamista. Ei tämä mikään toisista oikeasti välittävien paikka ole tai ainakaan kuuluisi olla. Mielestäni meissä on valtava potentiaali, mutta mikäli molemmat haluamme sille matkalle lähteä, niin veikkaisin, että haastavaa se saattaisi olla, mutta helposti sen arvoista. Mielessäni olen jo sinun.

Kyllä, valmistaudun ottamaan yhteyttä lähitulevaisuudessa, mutta ihan heti en ole valmis.

113

2066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitähän minä olen koko ajan toivonut että sinä vihdoin sanot kaiken ääneen että pystyn sen jälkeen sinun kanssa juttelemaan ja voimme katsoa mitä se normaali yhteys välillämme on. Onko se yhtä huumaavaa kuin tämä kaikki. Yleensä kyllä huumannun aina enemmän sinut nähdessäni.
      Olen välitilassa ja odotan.

• Anonyymi
        UUSI

Ostakko nää suolakurkkuja?

• Anonyymi

Itkin kun tulit melko paljon ja arvaa mistä se johtui?
      Siitä että pelkäsin kuollakseni päätyväni kanssasi sänkyyn enkä pystyisi vastustamaan sitä

• Anonyymi

Mahtava kielioppi. Oletko käynyt peruskoulun jälkeen, millaisia koulutuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehellä tuli aika paljon 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin että tuosta voi ymmärtää aika paljon väärin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jollain voi olla lukihäiriö… pitäisi muistaa täälläkin, että kaikenlaiset ihmiset kirjoittaa täällä omista lähtökohdistaan…

• Anonyymi

Tippa taisi tulla alempaa

• Anonyymi
        UUSI

Nyt sais halvalla suolakurkkuja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suolakurkkumaassa iloliemitynnyrissä opiskelin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se söi suolakurkkuja!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin että tuosta voi ymmärtää aika paljon väärin

Syä sääkin suolakurkkuja ni ymmärrät paremmin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tippa taisi tulla alempaa

Se oli tippuri eikä tippa.
        Syö suolakurkku niin pelastut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jollain voi olla lukihäiriö… pitäisi muistaa täälläkin, että kaikenlaiset ihmiset kirjoittaa täällä omista lähtökohdistaan…

Älä, suolakurkku kirjoitetaan Klla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin taisi tehdä lakanoiden lisäksi patjakin kastui.

• Anonyymi

Odotan yhteydenottoasi ja yhteystiedothan sulla on.

• Anonyymi

Että ei vielä. Okei katsellaan vaikka 10 vuotta tapahtuuko siinä ajassa mitään?

• Anonyymi

Aapeena kommentoisin sen verran, että olen ollut tuolla puolella myös. Menettänyt hermoni, vaikka tietäisin toisella olevan tunteita, mutta ei ota yhteyttä tai vastaa yhteydenottooni. Se on helppo sanoa noin, mutta sitten näkökulma muuttuu, kun tajuaa itse olevan ilmeisen samanlaisessa tilanteessa. Tulee ihminen, joka laittaa tuntemaan myös ne syvimmät kohdat itsessä, joiden osalta ei ole päässyt vielä sinuiksi tai käsitellyt niitä kunnolla.

Olen luultavasti aikaisemmassa elämässä aiheuttanut juuri tämänlaisen pakoreaktion, jonka ymmärrän kunnolla vasta nyt, kun olen itse samanlaisen äärellä, jossa haavoittuneimmat kohtani tulevat paljaammiksi kuin koskaan ennen. Olen tässä prosessissa tehnyt huomattavaa edistystä ja tiedän lopulta onnistuvani, mutta ihmisinä olemme aina haavoittuvaisia vahvuuksineen ja heikkouksineen. Täydellisyys on oikeastaan vihollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aapeena kommentoisin sen verran, että olen ollut tuolla puolella myös. Menettänyt hermoni, vaikka tietäisin toisella olevan tunteita, mutta ei ota yhteyttä tai vastaa yhteydenottooni. Se on helppo sanoa noin, mutta sitten näkökulma muuttuu, kun tajuaa itse olevan ilmeisen samanlaisessa tilanteessa. Tulee ihminen, joka laittaa tuntemaan myös ne syvimmät kohdat itsessä, joiden osalta ei ole päässyt vielä sinuiksi tai käsitellyt niitä kunnolla.

Olen luultavasti aikaisemmassa elämässä aiheuttanut juuri tämänlaisen pakoreaktion, jonka ymmärrän kunnolla vasta nyt, kun olen itse samanlaisen äärellä, jossa haavoittuneimmat kohtani tulevat paljaammiksi kuin koskaan ennen. Olen tässä prosessissa tehnyt huomattavaa edistystä ja tiedän lopulta onnistuvani, mutta ihmisinä olemme aina haavoittuvaisia vahvuuksineen ja heikkouksineen. Täydellisyys on oikeastaan vihollinen.

Tekstisi on kammottavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstisi on kammottavaa

Jos hän, johon olin aikaisemmin yhteydessä, lukee sen, niin uskon, että voi tuntua kammottavalta. Anteeksi mahdollisesti aiheuttamastani pahasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että kun mä rakastan sun ajattelua mies.
        Käydään samankaltasia hasvoja läpi tahoillamme ...
        Tämäkin on asia jota en osannut sanottaa sinulle puhuessani.
        Ja haluan myös tilaa sille ..
        Kosketit sydäntäni todella
        Ja minä sinun sydäntäsi ❤️
        A >J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤍🩷

• Anonyymi
        UUSI

Suolakurkku on parhaimmillaan 10 vuoden päästä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu palturia, syö suolakurkku

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän, johon olin aikaisemmin yhteydessä, lukee sen, niin uskon, että voi tuntua kammottavalta. Anteeksi mahdollisesti aiheuttamastani pahasta.

Eipä kestä, suolakurkku tiellä pitää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että kun mä rakastan sun ajattelua mies.
        Käydään samankaltasia hasvoja läpi tahoillamme ...
        Tämäkin on asia jota en osannut sanottaa sinulle puhuessani.
        Ja haluan myös tilaa sille ..
        Kosketit sydäntäni todella
        Ja minä sinun sydäntäsi ❤️
        A >J

Ota suolakurkku

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstisi on kammottavaa

Kuin niin?
        Sivusta

• Anonyymi

Joillakin on sitten hyvä onni kun tunteet on samanmoisia silmä monellakaa ei niin ole, toiv saat kaivattusi.

• Anonyymi

Miksi vierastit minua?

• Anonyymi
        UUSI

Sulla ei ollu suolakurkkuja

• Anonyymi

Kannustan sinua❤️😘

• Anonyymi

🤍🤗

• Anonyymi
        UUSI

Ei kannata ilman suolakurkkua

• Anonyymi

Kirjoita vaan. On ihanaa lukea kirjoituksiasi.

• Anonyymi

Onko tuo aloittaja mies vai nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies.

Okei, itse en tunnistanut sukupuolta aloituksesta. Hyvä että sinä tunnistit (jos edes olet 11:27:34). 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä naiselle on aloitukseni

ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä naiselle on aloitukseni

ap.

Tiesin sen. Sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, itse en tunnistanut sukupuolta aloituksesta. Hyvä että sinä tunnistit (jos edes olet 11:27:34). 👍

Kun teen aloituksia, suurin osa vastaajista on aina naisia, jotka kuvittelevat minut mieheksi. Yleensä en viitsi edes lähteä korjaamaan luulojaan. Antaa heidän jatkaa mielikuvitusleikkejään.

sivu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on suolakurkku

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun teen aloituksia, suurin osa vastaajista on aina naisia, jotka kuvittelevat minut mieheksi. Yleensä en viitsi edes lähteä korjaamaan luulojaan. Antaa heidän jatkaa mielikuvitusleikkejään.

sivu

Kyllä molemmat gubbe ja ap on transmiehiä,esiintyvät moasti naisina! Eivät taida kumpikaan tietää,kumpia ovat,siksi haukkuvat toisia!

• Anonyymi

Mitä minä teen, kun mulla on 2 ihastusta ja molemmat tuntuu oikealta. En osaa päättää. Vaikee tilanne. Pitänee varmaan ottaa omaa aikaa ja miettiä molempien hyvät ja huonot puolet ja kattoo kumman kohdalla hyviä puolia on enemmän.

• Anonyymi

Jos tuo on tilanne, totuus on se, ettei kumpikaan ole oikea. Sitten kun se oikea tulee vastaan, sen kyllä tietää eikä tarvi arvuutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo on tilanne, totuus on se, ettei kumpikaan ole oikea. Sitten kun se oikea tulee vastaan, sen kyllä tietää eikä tarvi arvuutella.

Samaa mieltä. Ratkaisee paljon luonteen yhteensopivuus ja kun oppii tuntemaan niin tietää toisen heikkoudet ja vahvuudet. Silmien katse kertoo paljon ❤️🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Ratkaisee paljon luonteen yhteensopivuus ja kun oppii tuntemaan niin tietää toisen heikkoudet ja vahvuudet. Silmien katse kertoo paljon ❤️🤪

🩶😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla kävi niin, että ensin oli vaan yksi ihastus. Sitten tapasin erään tyypin ekaa kertaa kahden kesken. Silloin tajusin, että hän on se oikea. Mutta sitten kävi ilmi, kun selvitin asian, että hänellä ei oo romanttisia tunteita mua kohtaan eli haluaa olla vain kaveri. Vaikka juuri hän tuntui niin oikealta silleen, että hän se on. Mutta eipä sit vissiin ollutkaan. Vaikka vaikutti siltä, että hänkin tunsi samoin, mutta ei näköjään. Olen varmaan ikisinkku sitten. Ei jaksa yrittää enää yhtään mitään.

• Anonyymi

Meidän välinen vetovoima on jotain aivan mieletöntä.

• Anonyymi
        UUSI

Olet ihana mies 💋

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihana mies 💋

Se on varattu!

• Anonyymi

Hienoa että näkee päämäärän ja on siirtymässä sitä kohti. Olet myös käsitellyt ne asiat mitä sinun kuulu käsitellä että pystytte olemaan täysvertaisessa suhteessa. Joskus vastaus on suoraan edessäsi mutta joskus on kykenemätön näkemään sen. Toivon sinulle (ja teille) onnea tulevaan!

• Aivan samoja fiiliksiä ja tuntemuksia on mullakin. Ne vaan pitäisi valjastaa sinne käytäntöön asti. Mutta miten? 🤔

• Anonyymi

Valjasta ratsusi 😜

• Anonyymi

Kerroinko jo sinulle tunteistani?

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus. Taidan omia sen🩷

• Anonyymi
        UUSI

Olet ihana mies 💋

• Anonyymi

Kyllä se oikea aika tulee vielä, tuntui hyvältä lukea ajatuksiasi. Tykkäsin.

• Anonyymi

Mun ongelma on kyllä myös se, että analysoin niin paljon kaikkea, eikä varmaankaan helpota kenenkään tutustumista minuun. Se luo näennäisen valta-aseman, jota toiset saattavat pitää pelottavana, vaikka ei romanttisia tunteita kokisikaan. Sekin on vain kompensointikeino omalle epävarmuudelle.

Tavallaan omia heikkouksia pitääkin analysoida niistä ylipääsemiseen, mutta toisaalta on vain annettava mennä virran mukana ja olla ajattelematta ylimääräisiä.

ap.

• Anonyymi

Minä en juurikaan analysoi mitään. Olen erityityispiirteinen ja tietyllä tavalla siksi lapsenomainen.

• Anonyymi

Juu ton piirteen oon huomannut susta näiden vuosien aikana, mut se on osa sua ja rakastan sua silti❤️

• Anonyymi

Kun ylianalysoi, on varuillaan ja sillä tavalla etäinen niin se pitää myös toisen etäällä. Hyvä on olla varuillaan mutta jossain vaiheessa on rohkaistuva ja päästää irti kontrollintarpestaan ja toivoa että toinen toimii samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ylianalysoi, on varuillaan ja sillä tavalla etäinen niin se pitää myös toisen etäällä. Hyvä on olla varuillaan mutta jossain vaiheessa on rohkaistuva ja päästää irti kontrollintarpestaan ja toivoa että toinen toimii samoin.

Mä en kykene tuohon mitenkään helposti
        Tosin oon muuten rennonpi iän myöte
        Vs mitä olin parikymppisenä
        Mun anlyysit meni ihan liian pitkälle....
        Terveisin A nainen sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuo. Ylianalysointi ja kontrolli ovat tehokkaimmat keinot estää mitään alkamasta.

• Anonyymi

Olen sulaa vahaa edessäsi. Kirjoitit taas fiksusti. Noin minäkin tunsin ja ennen lähtöä tunsin voimakasta empatiaa kun mietin miten jaksat loppupäivän. Ja mulle tuli heti aavistus että tämä ei ollut tässä. Eikä jää tähän . Tiesin että tulet olemaan vielä jossain suuremmassa merkityksessä, osassa elämässäni. Love 🩷

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️

Täällä on tainnut hävitä mun viestejä. Ei voi mitään snif. Pyydän anteeksi sitä mun on/off asennetta tähän meidän juttuun. Niin en tekis enään. Love🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on tainnut hävitä mun viestejä. Ei voi mitään snif. Pyydän anteeksi sitä mun on/off asennetta tähän meidän juttuun. Niin en tekis enään. Love🩷

En tiedä, että kuka olet, mutta hän ei kyllä ainakaan ole tehnyt yhtään mitään asiaa väärin.

ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, että kuka olet, mutta hän ei kyllä ainakaan ole tehnyt yhtään mitään asiaa väärin.

ap.

Ootko nyt ihan varma? Ei kai hän ole pettänyt jossain edellisessä elämässä ja sen jälkeen kaikki on mennyt päin honkia. Nyt olisi aika korjata kaikki tuo ja asiat onki edennyt tällä kertaa just niinku pitkikin. Kumpikin osapuoli on onnistunut tehtävissään🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko nyt ihan varma? Ei kai hän ole pettänyt jossain edellisessä elämässä ja sen jälkeen kaikki on mennyt päin honkia. Nyt olisi aika korjata kaikki tuo ja asiat onki edennyt tällä kertaa just niinku pitkikin. Kumpikin osapuoli on onnistunut tehtävissään🩷

Helpotus kun sinun kaltaisia ihmisiä olemassa love 🩷 nainen sivusta

• Anonyymi

Kuinka kauan tätä asiaa olet kypsytellyt ja miettinyt?

• Anonyymi

Ap, ihana aloitusviesti.
      Haluatko pitää kohteeltasi yllätyksenä ja jossai kohtaa otat yhteyttä vai näettekö vähän helpostikin muuten ? Omalla painollaan menee.. sekös helpoimmiten?

• Anonyymi

Aloitus on miehen kirjoittama. t. Viestien analysoija-pro

• Anonyymi
    • Anonyymi

No se on tyypillistä meidänlaisille ADHD tyypillisille, vaikka tuskin HÄN täällä kirjoitteleekaan, hänen tapansa oli paeta konfliktia "turvalliseen suhteeseen" ja jättää tää meidän juttu käsittelemättä si.

• Anonyymi

Kuulostaa itsellekin tutulta.

naiselta sivusts

• Anonyymi

Olen viime viikkoina miettinyt taas enemmän häntä. Tekisi mieli omia aloitus, kuulostat häneltä, mutta tuskinpa vain. Pitkään oli rauhallista. Viimeksi, kun näimme, karkasin paikalta. Se kai kuitenkin kertoo siitä, miten vahvasti koen edelleen. Hän oli minulle jotain valtavan merkityksellistä, yhtä aikaa läpikotaisin tuttua ja sittenkin käsittämättömän ihmeellistä. Kuin puolikas minua.

Tavallaan toivon, että kuulisin hänestä vielä.

• Anonyymi

Ei tunneta. 🤣🤣🤣❌

• Anonyymi

L oon samaa mieltä, pistä viestiä....

• Anonyymi

Tuntuu väärältä kirjoittaa täällä seikkaperäisesti julkisesti näitä mulle tärkeitä ja herkkiä henkilökohtaisia asioita, jotka niin monet omivat. Ja jos hän tuntee minua kohtaan samaa ja on täällä, niin ei varmaankaan tunnu arvokkaalta hänestäkään.

Olen liikaa marinoitunut tähän palstan tapaan toimia ja oikeasti taistelen itseni pois tästä ainakin tämänlaisten viestien osalta. En halua aiheuttaa kenellekään riippuvuutta palstaan, erityisesti hänelle, jos täällä on, koska tämä on kuin jotain addiktoivaa huumetta.

Tämän sanottuani, liikaa on ollut sattumuksia ja liikaa asiat sopivat yhteen, että en uskoisi hänenkin täällä olevan. Se antoi rohkaisevan tönäyksen mulle, mutta olen valmis kaikkiin vahtoehtoihin siinä, että mitä seuraavaksi käy. Omista tunteistani olen joka tapauksessa varma.

ap.

• Anonyymi

Jos on omista tunteistaan varma ja tietää, että toisellakin on tunteita, esteet kai eivät ikinä ole ylitsepääsemättömiä? Kuulostaa kuitenkin siltä, että tunteesi eivät ole kevyitä ja harkitset tarkasti.

• Anonyymi

Onnea sinulle lähestyessäsi naistasi. Kaikkea hyvää.

• Anonyymi

Kohdenna viestisi hänelle sitten ja pian hirveetä lukee viestejä kun aina kaikki omii kerro sitten tunnisteita

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea sinulle lähestyessäsi naistasi. Kaikkea hyvää.

Voi naisparkaa,tuota ei varmaan halua kukaan!

• Anonyymi

............

• Anonyymi

Ymmärrän

• Anonyymi

Joskus toivoisin että joku ajattelisi minusta näin mutta onneksi tämä tapahtuu joillekin ihmisille ja antaa toivoa. Löytäkää toisenne uudestaan ja älkää päästäkö toisianne menemään.

• Anonyymi

Tätä on jo jonkin aikaa odoteltu, kauanko suurinpiirtein vielä?

• Anonyymi

Voisit olla kaivattuni jos hän olisi täällä. Tunnustin himoni ja sinun reaktio oli kovin ristiriitainen.

• Anonyymi

Haluaisitko lähteä luontoon jonain kauniina kevätpäivänä? Laitan meille eväät mukaan. Voit piereskellä vapaasti. Ei haittaa yhtään.

• Anonyymi

Kiva, tahtoisin.
        Ja ihana kuulla, voin olla siis täysin oma itseni 🤣

• Anonyymi

Et voi valita kahta, joko olet tohtori yliopistolta, tai olet ihminen, valitse toinen.

Muistaakseni ehdottamani uusi hyvä viileä "cool" housu-trendi, valkoiset housut, näkyy monilla..

Minulla oli tänään... täysin valkoinen t-paita jonka päällä vaaleansininen jenkkikauluspaita... talvitakki sentään vielä kun pakkasia ei nahkaa vieläpä-

• Anonyymi

paljonko maksaa koko pukunaisuus, eli koko pukunanaisuus siis jos lasketaan kaikki asusteenp ääseetkö alle 3y7356 euron trrr..numerosumman..

• Anonyymi

Soita heti vaan,ku oot valmis.vastaan kyllä🩷❤️

• Anonyymi

Ihanaa on kun joku kolahtaa oikealla tavalla, sinun tapauksessa viiveellä mutta kaikilla on omat tavat prosessoida asioita. Itse en osannut toimia kun olisi pitänyt enkä osannut ottaa toisen tunteita siinä hetkessä vastaan. Harmittaa se että meistä ei voinnut tulla mitään, mutta minun elämässä hänen oli tarkoitus vaan ravistaa minut ymmärtämään että olen hyvän kohtelun arvoinen.

• Anonyymi

Anna väliaika viestiä jaksaa sitten odottaa 🥰

• Anonyymi

Rauhassa mennään

• Anonyymi

Tulemme vielä räjäyttämään todellisen pommin jolloin jyvät erottuu akanoista...kulta!

• Anonyymi

Soita mulle vaikka ei voitais ihan heti nähdäkään. Tai laita edes sähköpostia niin sovitaan taas soittoaika ♥️ n->m

• Anonyymi

kun otat yhteyttä, muista mainita että olet kiinnostunut..
      Jos et sitä mainitse,
      Kerro tykkääväsi minusta.
      Ole luotettava.
      Ota oma aikasi, ja tule luokseni valmiina!

• Anonyymi
      UUSI

Olemme sukulaissieluja, sinä ja minä... Kun ymmärrät ettei sinun tarvitse taistella luontoasi vastaan voit alkaa elää elämääsi vapaasti... Haluan olla paikalla sen tapahtuessa. On syvästi outo tunne törmätä johonkuhun, jonka toiveet ovat muovatutt niin lähelle omia että on kuin kurkoittaisi peiliin ja löytäisi lämmintä lihaa sormenpäiden alta. Jos joskus on onni löytää tuo maaginen, pelottava symmetria sitä toivoo olevansa tarpeeksi rohkea tarttuakseen siihen molemmin käsin päästämättä irti. Että on joku jonka panssari taottu samassa erilaisuuden ahjossa. Jollain tapaa pidän ajatuksesta että huolimatta kaikesta erottavasta yhteytemme on ja pysyy. Mitä nopeammin kaikki pyörii hallinnasta, sitä hitaammin aika ryömii ja mitä enemmän aikaa tarvitsee sitä vähemmän sitä saa. Kaikki on suhteellista. Olet vahvempi kuin luuletkaan, ja jos haluat rakastua niin tee se.

• Anonyymi
        UUSI

Olet ihana mies 💋

• Anonyymi
        UUSI

Oon jo rakastunut❤️🩵🔥

• Anonyymi
        UUSI

Mikä hänen luontonsa sinusta sitten on? Homousko?

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Veijo Essoako tarkoitat? Varaa pöytä Esson baarista?

• Anonyymi
      UUSI

Ei se kannata ellet osaa tehä nakkikastiketta potuilla ja punajuurilla

• Anonyymi
      UUSI

Ihmiskunnan alku on reisien välissä 🤭

Aa v!ttu en jää kattomaa ku kuraa sataa kohta taas niskaan
      Naidaan ku nähdään💋

🚬👩🏻‍🦳
      ……👙
      …👠👠

• Anonyymi
        UUSI

Juu näin tehdään hani!🩵🔥🩷

• Anonyymi
        UUSI

Ootteko humalassa vai huumeissa!

• Anonyymi
      UUSI

Sen verta 🤭 koskettava aloitus, että uskallatko laittaa nimikirjaimia?

• Anonyymi
      UUSI

Odotan sitä! ❤️ T: Marika

• Anonyymi
      UUSI

Ee:kö kirjoittelee? Laita viestii vaan tulemaan 😉 alkaa energiat olee taas kohdillaan!

• Anonyymi
      UUSI

Et vastannut kun soitin. Itkettää, olisin tarvinnut tukeasi.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!

Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä
      Maailman menoa
      319
      3943
    2. Sofian hieno auto

Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      2010
    3. Kaivatulla on asiaa

kirjoita asiasi kaivatulle tähän ketjuun
      Ikävä
      154
      1759
    4. Eihän asia minulle kuulu...mutta

Ketä sinä mies odotat?
      Ikävä
      68
      1306
    5. Hannu Karpo

Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1190
    6. Jos näet kaivattuasi

Niin tiedätkö mitä hän haluaisi?
      Ikävä
      81
      851
    7. Lapsiporno sallittava sanoo persuehdokas

Kyllä, luit oikein. Vaaleissa ehdolla oleva persu haluaa sallia lapsipornoa: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/932
      Perussuomalaiset
      167
      822
    8. Keksitkö mies

mistä biisistä tulee sä ja mä mieleen?
      Ikävä
      80
      779
    9. Se vaan on faktaa että kepun ehdokas Sami Mäkinen poistettiin riparilta isosena

Miksi yritettiin vaieta? Tapauksesta jo ainakin kaksi tai kolme viikkoa. Sami Mäkinen on kuntavaaliehdokas ja tällainen
      Haapavesi
      20
      744
    10. Tiedätkö että

Tykkään susta ihan liikaa
      Ikävä
      25
      712
    Aihe