Edesmennyt äitini näki suoraan persujen sieluun!

Anonyymi-ap

Edesmennyt äitini oli eläkepäiviin asti työkkärin tätinä. Muistan kun hän usein veisteli persuista, että...

"Persu se on semmoinen, joka ei nää syytä ikinä itsessään...

Se ettei saa tuheroa, on maahanmuuttajien vika.

Se, ettei saa töitä on koulutettujen vika.

Se, että on epävarma reppana on vanhempien vika.

Se, ettei rahaa jää tarpeeksi kaljaan on vasemmiston vika.

Mutta annas olla, kun kysyy, että mitenkäs siitä alkoholistiperheen Pentistä tuli kuitenkin menestynyt ja tuheroa rittää. No se on tietysti woken vika.".

Monesti hän sytytti puheenpartensa jälkeen savukkeen. Otti henkoset, tuprautti ilmalle savurenkaan ja jäi katsomaan metsän reunaa ajatuksissaan.

Hänen sanoissaan oli paljon viisautta, kun ajattelee persuja. He syyttävät kaikkia muita pahoinvoinnistaan, vaikka ovat itse siihen syypäitä. Onni ei suosi toimetonta.

13

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkö miksi otti tupakan ja puhalteli renkaita? Siksi että omatunto soimasi. Hän nimittäin sisällään tiesi olevansa väärässä ja valehteli, ja pohti syytä tilanteeseen. En tiedä tajusiko hän koskaan syytä, koska katsoi metsään. Mutta lintuperspektiivistä katsoessani asiaa, näen sen. Hänen omat vanhempansa aivopesevät hänet vasemmistolaiseen vääryyteen, jota äitisi alitajuisesti toisti. Ihmetteli vaan ja katsoi metsään ja jakoi vääryyttä eteenpäin. Se on se sukupolvien kirous joka seuraa sinuakin. Näethän sen. Tuossakin kirjoituksessa se näkyy.
      PerusSuomalaiset on oikeuden asialla ja rikollismieliset vääristymät inhoavat sitä koska se tarkoittaa heidän loppuaan. Woke ja muu hulluus on todellinen vääryys. Rasismia oikeastaan.
      Tulevilla sukupolvilla on mahdollisuus katkaista tuo vasemmistolainen vääryys. Mutta ensin heidän on kärsittävä PALJON itsessään ja pilata elämänsä, jotta voivat hylätä sen.
      Minä äänestän perussuomalaisia. Hyvä PS !!

• Anonyymi

Todistit juuri ap:n äidin olleen oikeassa!

• Anonyymi

Persuilla on aika yleistä tiedostamaton tai tiedostettu itsehäpeä, joka heijastuu töykeänä käytöksenä itsevarmoja ja positiivisia henkilöitä kohtaan.

Itsehäpeään parasta lääkettä on itsensä haastaminen ja kehittäminen. Ketään ei oikeasti kiinnosta negatiivinen narina. Senkin ajan voi käyttää sen oman jutun löytämiseen.

• Anonyymi

olin ennen katkeroitunut persu. sitten hiffasin että ei mussa mitään vikaa ole. olin vain jumittunut negatiiviseen kierterseen. aloin sitten opiskeleen omaa unelma ammattia ja tajusin et musta on ihan mihin vaan jos oon valmis tekemään kovasti töitä. se tärkein oivallus on et sun pitää tehdä joka päivä duunia itses eteen eikä narista miten mamut vie työt ja naiset. muuten katsos ne mamut tulee oikealta ja vasemmalta ohi koska ne on jo sen hiffannu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olin ennen katkeroitunut persu. sitten hiffasin että ei mussa mitään vikaa ole. olin vain jumittunut negatiiviseen kierterseen. aloin sitten opiskeleen omaa unelma ammattia ja tajusin et musta on ihan mihin vaan jos oon valmis tekemään kovasti töitä. se tärkein oivallus on et sun pitää tehdä joka päivä duunia itses eteen eikä narista miten mamut vie työt ja naiset. muuten katsos ne mamut tulee oikealta ja vasemmalta ohi koska ne on jo sen hiffannu.

persuus on vähän sellainen ansa johon jäät koukkuun. helppoa vinkua netissä mamuista ja wokesta tai siitä kun joku opiskelee ja menestyy, mut se on ihan sun omaa syytä jos jäät tuleen makaamaan. ei susta välttämättä mitään ydinfyysikkoa tuu mutta aina voi vähän parantaa ja sit itsetuntokin nousee ja alkaa nähdä elämän monelta kantilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

persuus on vähän sellainen ansa johon jäät koukkuun. helppoa vinkua netissä mamuista ja wokesta tai siitä kun joku opiskelee ja menestyy, mut se on ihan sun omaa syytä jos jäät tuleen makaamaan. ei susta välttämättä mitään ydinfyysikkoa tuu mutta aina voi vähän parantaa ja sit itsetuntokin nousee ja alkaa nähdä elämän monelta kantilta.

sä voit just nyt päättää että ootko pelle elämäs loppuun saakka ja jatkat persuilua ja asioista vinkumista vai ootko leijona ja tuut itses parhaaks versioks

• Anonyymi

Aloituksessa on paljon viisautta. Koko persujen ajama woke-sota on Yhdysvalloissa keksittyä potaskaa, jolla ihmisten huomio käännetään tärkeistä asioista.

Ajatelkaa jos persut käyttäisivät kaiken woke-sotaan käyttämänsä ajan opiskeluun ja yrittämiseen. Suomi olisi kuin Sveitsi.

Woke-sodan hyötyjinä on suurvallat, joilla on alkanut mennä huonosti. He eivät halua kilpailijoita Euroopasta, joten lietsovat tyhjänpäiväisiä konflikteja, joiden saarnaajina ovat helppo-Heikit helpon rahan perässä.

• Anonyymi

Kerrankin viisas aloitus. Me kaikki voimme olla persujen järjestämän woke-sodan ulkopuolella. Mitä väliä miten muut elävät, kunhan elävät.

• Anonyymi

Näin se on. Keskitytään me muut johonkin järkevään ja annetaan persujen öyhöttää.

• Anonyymi

suojatyöpaikassa röissä onneksi olkoon 🤣 oletko jatkanut äitisi jalanjäljissä ?

• Anonyymi

Viitsit turauttaa tuollaisen jätöksen noin hyvään aloitukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viitsit turauttaa tuollaisen jätöksen noin hyvään aloitukseen?

työvoimatoimistossa töissä ? onko se niin kuin tehdastyöläinen yhteiskunnalle ?
        ei tule verorahaa valtiolle ei 😠

no katsotaanpas mitä täällä olisi tarjolla 🤣🤣🤣 sulla on tuo työ historia aikas heikko , mitähän täältä löytyisi ????

• Anonyymi

Onko persuilla sielu ja jos on niin minkä värinen ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      133
      6520
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      578
      2343
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1610
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1361
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      88
      1206
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1048
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1045
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1032
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1008
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe