Tässä on jo pitempi tovi, toista vuotta ollut epäilys kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Verikokeitten perusteella jo subkliinisen hypotyreoosin. Tyyppillistä oiretta kuten palelua, kädet, jalat, nenänpäätä myöten kylminä, iho kuiva, mm. naama hehkuu punaisena ja kuiva, ei auta rasvat. Lihasten heikkous tuntemuksia, varsinkin jaloissa, pienestäkin ponnisteluista tuntuu kuin olis tehnyt isommankin treenin tehnyt. Ja lista jatkuu…Mutta se mitä ei ole tullut vastaan kovinkaan paljon mitä oireena on myös, että onko kellään vajaatoiminnan oireisiin kuulunut, vaihtelevaa pahoinvointia ja huonoa oloa?Tulee ja menee, joskus on parempia päiviä joskus ei taas niin.
pahoinvointi ja kilpirauhasen vajaatoiminta
2
407
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäkilpirauhasen vajaatoiminta ?
Hei,
Laitan tähän vinkiksi Tukinetistä löytyvät Kilpirauhasliiton järjestämät ryhmächatit.
Ryhmächateissa keskustellaan kilpirauhassairauden kanssa elämisestä, oireista ja jaksamisesta. Väsyttääkö? Aivosumua? Särkyjä, sydämen tykyttelyä? Et ole yksin, meitä on muitakin! Tällä hetkellä chateissa on aiheena kilpirauhasen vajaatoiminta ja kilpirauhasen liikatoiminta. Chat-ohjaaja on koulutettu vapaaehtoinen vertaistoimija, jolla itsellään kilpirauhassairaus.
Chatit löytyvät täältä: https://tukinet.net/teemat/ryhmachatit-kilpirauhassairauksia-sairastaville/ryhmachatit/
Tukinetistä löytyy paljon muutakin tukea elämän eri tilanteisiin. Anonyymisti ja maksutta.
Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/
Ystävällisin terveisin
MIELI kriisikeskus/Kata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1894918Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513420
- 563419
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788