onhan sinne saanu rakentaa jopa taloja ja navettoja ,
miksei sitte koko kaupunkia palvelevia tuulimyllyjä. Nuo navetatki lisää pahaa halua ja ilmakehää vahingoittavia kaasuja . Eli tosi haitallisia .
Tuulimyllyt on puhtaita ja hajuttomia .
Sirjalla on paljon aihetta parannukseen ja sitte vois yrittää. Eihän häneen luota ees paskakärpänenkään., naapuri tietää.
sirjaa kehottaa ojakyläset parannukseen , eikä valtuustoon .
Anonyymi-ap
8
464
Vastaukset
- Anonyymi
paskakärpäset on tarkkoja , kuka kelpaa .
- Anonyymi
Taasen yksi sekopäinen aloitus!
- Anonyymi
Taas naapuri tietää. Taidatkin olla jokaisen perussuomalaise " naapuri" Tuollaisen kirjoittelusta ei tarvitse välittää yhtikäs mitään.
- Anonyymi
sirjalla on opettavia naapureita . ei tarte tyhymyyteen jäähä voihkii.
- Anonyymi
Käyväämpä vaalit ensin,naurettavaa touhua alkaa mollaan ja lynkkaan tuollalailla
- Anonyymi
Jopa oli alotus. Kannattas ottaa tabletit ajallaan. Kepulaisten toiminta on sairasta. Etkö parempaan pysty? Sirjalle tsempit. Täältä tulee ääni.
- Anonyymi
Sirja on ihana!
- Anonyymi
Elä Esko urputa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856- 57800
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.45777Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757