anaali lelut:kuinka syvälle?

mikke

Elikkäs olemme tyttöystäväni kanssa kovasti mieltyneet anaali seksiin ja tapanamme on myös käyttää erilaisia tappeja ja sauvoja ym.sopivia esineitä leikeissä(siis Hänen pepussaan,minä olen 100% hetero).Hän alkaa olla jo aika tottunut,eikä vähän isommatkaan esineet ole enää pois suljettuja.Kokeilimme myös kurkkua(siis tuore-)ja hyvin toimi,ei jää viimeiseksi kerraksi. Nyt tahtoisin kuitenkin tietää,kuinka syvälle on turvallista mennä? Minulle on nimittäin tullut jonkinlainen fetissi tästä kurkku>anaali jutusta ja mielelläni työntelen pitkää kurkkua syvälle.Mutta mikä on liian paljon?

10

10002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Eihän siinä mitään syvyyden takarajaa ole vaan niin syvälle kuin menee kivutta.Kokeilemallahan se selviää parhaiten.

      • hetero

        On muuten heteron perässäkin ne hermot, jotka tykkäävät koskettelusta. Vähän kuulosti kummalta, kun sanoit että teillä vain naisen perällä leikitään, koska sinä olet 100% hetero. Homoseksuaalisuus ei ole sitä että persuuksien koskettelu miellyttää, vaan sitä että tykkää muista miehistä. Vaikka on sinulla oikeus kutsua homoiksi ketä haluat...


      • Analisti

        Älkää työntäkö niin syvälle, kun kipu alkaa tuntua, sillä silloin kuin se alkaa tuntua on JO tapahtunut virhe!
        Ihmisen sisäelimet ei tunne kipua ja muita ärsykkeitä läheskään niin hyvin kuin iho.. Esim ihmisen keuhkot ei havaitse kuin ärsytyksen, joka voi johtua pölystä tai muusta.. eivät kipua... Sama pätee peräsuolen kanssa... ihan varoituksesks vaan... =/
        Mutta jos haluutte saada oikein syvälle, niin hoitakaa homma pikku hiljaa totuttelemalla ja venyttämällä paikkaa syvemmältä, siis useammalla kerralla... Ei se paikka veny vielä 10 kerran jälkeen, kuin korkeintaan 1-1,5cm...

        Pitäkäähän hauskaa... =)


    • Janita

      Väliin leikimme 30 senttisellä jellysauvalla ja pimpsaan uppoaa tuollaiset 25 senttiä ja peppuun kokonaan kivutta. Tosin suolihuuhtelu on silloin suoritettu, muuten alkaa tökkimään. Itsestäkin tuntuu aika kiihottavalta työntää peppuun niin syvälle. Miehestä tuntuu samaan aikaan mukavalta työntyä pimpsaan ja laittaa sauva pepussa surisemaan. Tuntuu kohtuullisen täydeltä!

      Janita

    • Mirva

      varmaan joo ME. Sinähän tyydytä vaan omia halujasi. Anna tyttökaverisi samalla työntää kurkku sinun anaaliisi niin tunnet ja tiedät miltä tuntuu. Vai eikö sinussa ole tarpeeksi miestä??

      • hoitsu...

        Olen töissä ensiapupkl:lla ja siellä ollaan kiskottu milloin mitäkin peräaukoista. Joten olkaa varovaisia, ettei tarvitse sairaalaan lähteä.


      • utelias
        hoitsu... kirjoitti:

        Olen töissä ensiapupkl:lla ja siellä ollaan kiskottu milloin mitäkin peräaukoista. Joten olkaa varovaisia, ettei tarvitse sairaalaan lähteä.

        Hei kerropas nyt jotain hauskimpia/erikoisimpia tapauksia! Kenenkään henkilöllisyyttä ei tietenkään pidä paljastaa,mutta esim.mitä esineitä ja selityksiä on vastaan tullut...


      • esem
        hoitsu... kirjoitti:

        Olen töissä ensiapupkl:lla ja siellä ollaan kiskottu milloin mitäkin peräaukoista. Joten olkaa varovaisia, ettei tarvitse sairaalaan lähteä.

        Ei sinne anaalin mitään jää,kaikki mikä sinne menee tulee myös pikku pusaamisella ulos. Kokeiltu on.


    • mmä

      kyllä 100% heteromieskin voi tykätä itseen kohdistuvasta anaaliseksistä. ei se ole mikään homojen juttu, heillä nyt ei vain ole oikein muutakaan tapaa.

      pidätkö suihinotosta? homot tekee sitäkin...

    • Halukas_ottamaan_syvälle

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe