Soitteli aikoinaan ihmisille pilapuheluita ?unkun SM-kisoista. Soitteleeko se vieläkin?
Jaajo Linnonmaa
5
295
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kyllä koskaan moisesta jutusta edes kuulut, että olis noin toiminut.
- Anonyymi
Juha Perälä on soittanut Jaajolle pilapuhelun vuonna 2013 ja siitä johtui että pääsi Linnonmaan kaveriksi juontamaan radioon. Oli ilmeisesti ollut senverran härski pilapuhelu että pääsi sitten radioon. Perälä oli siihen aikaan sahalla töissä ja parina päivänä kävi ammattikoulua. Nyt on sitten ylennetty aivan Valavuoden ja Kallen podcast -kaveriksikin. Ihmettelin tuota Jaajon suosiota vuosi vuoden jälkeen mutta senkin vitsit taisivat olla aika roisia aikanaan. Nythän sitten hänen manttelinperijänsä onkin Niko Saarinen, joka myöskin suoltaa aika ronskeja juttuja.
- Anonyymi
Nythän Niko kertoi tapailevansa salaa varatun miehen kanssa. Kertoi että miehen tyttöystävä ei tiedä asiasta. No, ei tietenkään tiedä koska jos tietäisi niin olisi entinen tyttöystävä. Ehkä Niko kohta naiselle kertoo että mies vapautuisi kokonaan Nikolle. Nyt piti jo vihjailla julkisesti että ehkä miehen tyttöystävä osaisi yhdistää.
- Anonyymi
Muistaakseni se soitteli niitä puheluita vuonna 2011. Työpaikalla radiosta kuulin.
- Anonyymi
Jaajo? Kenen nimi on tällainen? Kas kun ei Jooja tai Perjo?
Koko pelle on itse huono vitsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165093HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2094671Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu643879Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833240- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291644- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221272- 161228
- 431154