Kotitalousvähennys ?

Anonyymi-ap

Jouduin korjauttamaan mökin varastorakennuksen sähköt myrskyvahinkojen jälkeen. Saako niistä kustannuksista em, vähennyksen ? Tosin sähköyhtiö maksoi kustannukset, koska oli korjausvelvollinen.

6

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi pitäisi saada. Jokainen vastaa ja kustantaa omaisuudesta aiheutuvat kulut.
      Se pitäisi jokaisen on itse ymmärtää

• Anonyymi

Siksi, että Suomen valtio on kehittänyt verotukseen systeemin nimeltä 'Kotitalousvähennys'. Tosin nykyinen hallitus on idioottimaisesti pienentänyt ko. vähennyksen määrää, mikä johtaa pienyritysten kohdalla ikäviin seuraamuksiin, koska eivät enää työllistä niin kuin aiemmin. Jos em. kirjoittaja ei ole itse älynnyt ko. vähennystä hakea, me muut veronmaksajat kiitämme kovasti !

• Anonyymi

Joka tuutista tulee verottaja sitä ja verottaja tätä. Susipaska verottaja yrittää kynsiä kansalaisten rahaa joka paikasta, huvittaa tämä tölkkien /ja pullojen keräyskin sehän vaan on hyväksi kun joku putsaa tienpienarta näistä.
      Kyllä mä sanon että vituiksi on menny tämä Suomenmaa. Minä annan minimaalisen rahan tähän kirstuun ja voin sanoa että verottaja saa vetää vitun päänsäympäri ja loikkia vuorille.

• Anonyymi

Hallituksen motto: "Rikkaille lisää rahaa ja köyhältä loputkin pois"
        Vallanhimossa eivät ehdi käyttää niitä olemattomia ajatuselimiään ja miettiä mihin tämä tie johtaa.
        Konkursseja, tulipaloja, maastamuuttoa (suvun nuorista jo neljä lähtenyt valmistuttuaan.
        Tänne ei jää kuin savuavat rauniot ja ikielätit vanhuksia ryöstämään ja raiskaamaan.

• Anonyymi

Et tietenkään voi saada, jos et itse ole mitään maksanut.
      Muutoin olis kotitalousvähennykseen oikeuttava

• Anonyymi

?
      Kotitalous vähennys.
      Jos on tuoreita enäämitä haluaa ostaa.
      Pitäs korjata ei ole.
      Minigrip pikku pussit loppu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      26
      3214
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2359
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      76
      2252
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1991
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1643
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      45
      1489
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1406
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1295
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      119
      1159
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1116
    Aihe