Eli etsinnässä ihana nainen pääkaupunkiseudulta joka haluaisi säännöllisesti nauttia nuolemisesta vastaanottavan osapuolena. Nuolen pitkään ja taitavasti loppuun asti. En kaipaa mitään vastapalveluita tai maksua, vaan nautin siitä, että saan kielellä tuottaa nautintoa naiselle. Olen terve ja komea 46v herrasmies Helsingistä.
Kieliherra(a)meiliboxi.fi
Vakkarinainen hakusessa - nuolen ilman vastapalveluita
14
888
Vastaukset
- Anonyymi
Periaatteessa kiinnostaa kyllä.... ;)
- Anonyymi
Olisin myös valmis tyydyttämään naisen kielellä i, tai muulla toivotulla tavalla. Vastavuoroisuudeksi riittää kun saa nähdä naisen nauttiva. Tietysti tyydyttäminen on itsellekin mukavas😉
Ukm tyyd.
- Anonyymi
viestiä laitettu :)
- Anonyymi
Kiitos, neiti T viesti tuli perille. Koitin vastata mutta sähköpostin kanssa jotain ongelmia. Vastasin sinulle toisesta osoitteesta. Toivottavasti tuli perille eikä päätynyt roskapostilaatikkoon.
t. Kieliherra
- Anonyymi
Eli uusi sähköpostiosoite on nyt käytössä:
Kieliherrasi(a)gmail.com - Anonyymi
Pitäisikö nyt ihan sitten pääsiäisen kunniaksi tarttua tähän?
- Anonyymi
Pääsiäinen tai ei, kielihoito kiinnostaa aina. Onneksi saan sitä säännöllisesti kotona.
- Anonyymi
Haittaako jos pyytäisin nuolemaan useita kertoja viikossa? Olen aika kyltymätön tämän suhteen ja mieheni nuolee ehkä kerran kuussa jos sitäkään :(
- Anonyymi
Ei haittaa. Olen nuollut yhdeksän kertaa päivässä 15 min - 1,5 h sessioita. Kyllä kieli kestää.
- Anonyymi
Täällä ois kyllä yksi vapaaehtoinen, jos palvelu tarjolla myös näin juhannuksena?
- Anonyymi
Mistä päin olet.
Olisikohan Porin lähettyviltä myös nuoltavaa?
M43- Anonyymi
Kerjääjä. Ottaa jos joku suostuu
- Anonyymi
Tästä koko palstasta on tullut varsinainen kerjäläisten valtakunta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196