Oli ajeluja, pakollisiakin.
Hyviä liikennevinkkejä kuskeilta ja muuta juttua, säästä jaliikenteestä yleensä :)
Taksi kallis, elämä halpa.
Tuli taas kannateltua taksikuskeja.
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
Paskan puhetta että matu kuskiin voi luottaa. Minulle matu sanoi vittu minä en suomen lakeja noudata. Että ihan turhaa on koulutus. Ja kela antaa mamuille uuden auton ja ajokortin näin somali kehui jä näytti kelan paperit. Suurin osa kelan rahoista menee matuille eli ihan turhaan.
- Anonyymi
en tiedä matukuskeista... tuota akuperäistä alitustani: jos ottaa scenic-route, kaupungin halki ja isolla autolla näkee paljon ttuja maisemia... kun minäkin yli 30 vuotta asunut niin useimmat paikat melko tuttuja..
- Anonyymi
buub eu jabbaranebbö tdubjesjystab ugneekkusuubrenibttusitjyub,,, nebunne suus juersunne tdubjesjysrab sitjyt,,, ha usissa aytissa,,, scebuc.riyte iujeub,,, nibestu ustyb jysub vueressö nyr ,, scebuc.riyte vaugtreejsu,,, auja bioeasru ryku jtkkö rajsu nubyyrru egjö tyku hi geg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265348- 534621
- 894380
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432660- 432591