Ikaalisten katsastus

Anonyymi-ap

On kyllä asiantuntevaa palvelua mutta käytös on todella tylyä virkailijalla ja katsastus ihmiset eivät edes tervehdi tai vain mulkoilevat.

Onko millaisia kokemuksia kyseisestä palvelusta.

Muutenkin koko paikka on todella ränsistyneen oloinen ja syrjässä.

22

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olis paljo hienompaa jos hoikkalan jambe toimis katsastusmiehenä

      • Anonyymi

        Pirkanmaan käräjäoikeuden istunnossa puhuttiin homo- ja ruikkuasioita ja hän tuli sielläkin pahoinvoivaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirkanmaan käräjäoikeuden istunnossa puhuttiin homo- ja ruikkuasioita ja hän tuli sielläkin pahoinvoivaksi.

        Jarmolla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin tehdä tutkintapyyntö kyseisestä ratkiriemukkaasta oikeudenkäynnistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarmolla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin tehdä tutkintapyyntö kyseisestä ratkiriemukkaasta oikeudenkäynnistä.

        Aikaisemmin kerrottiin että koko käräjäväki nauroi kuset sukassa näille ihanille tempauksille.


    • Anonyymi

      Suomen surkein katsastus asema on ikaalisissa.

      • Anonyymi

        Siinä olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Kaikki muuttuisi hyväksi jos pawarotti ja hoikkkala heiluis siellä


    • Anonyymi

      Paras katsastus asema 200km säteellä ei turhista nipoteta niinku Hämeenkyrössä juoksutetaan.

    • Anonyymi

      Yllättävintä oikeudenkäynnissä oli ollut se että jarmo oli kieltänyt laskeneensa alleen sierrassa.

      • Anonyymi

        Mahto olla kivat käräjät, jarmolla löysät puntis ja muilla kuset sukas, eli näinkö hassusti kävi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahto olla kivat käräjät, jarmolla löysät puntis ja muilla kuset sukas, eli näinkö hassusti kävi?

        Jampren pahoinvointi kasvoin pikku hiljaa käräjien kestäessä. Kauheat homojutut ja ruikuista puhuminen saa karskinkin tyypin laskemaan alleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jampren pahoinvointi kasvoin pikku hiljaa käräjien kestäessä. Kauheat homojutut ja ruikuista puhuminen saa karskinkin tyypin laskemaan alleen.

        Olisi ollut miellyttävää jos tämän jälkeen toiminta olisi jatkunut samanlaisella meiningillä kuin kivigrillillä aikoinaan.


    • Anonyymi

      Kuinka hassun näköinen sankarimme oli kun kynttilä pilkisti pepareijästä?

    • Anonyymi

      Jos asemassa jotain vikaa, käykää Jämijärven katsastusasemalla.

    • Anonyymi

      Kuka tahansa on pöyröön näköönen kynttilä takapuolessa, saati sitten tuo miehen kuvatus.

      • Anonyymi

        Misä niitä juttuja on josa kerrottiin kun toi mies soitteli rakkaus soittoja palomiehille öisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Misä niitä juttuja on josa kerrottiin kun toi mies soitteli rakkaus soittoja palomiehille öisin?

        Soittelisi myös katsastusmiehille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Misä niitä juttuja on josa kerrottiin kun toi mies soitteli rakkaus soittoja palomiehille öisin?

        Ei soittele miehille rakkaussoittoja, Pirkanmaan käräjäoikeuden mukaan hänessä ei ole minkäänlaista seksuaalista poikkeavuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei soittele miehille rakkaussoittoja, Pirkanmaan käräjäoikeuden mukaan hänessä ei ole minkäänlaista seksuaalista poikkeavuutta.

        Eikö vankila reissuillakaan ?


    • Anonyymi

      Direktiivin mukaan katsastus voisi olla joka toinen vuosi kuten muualla Euroopassa on. Täällä kurnuutetaan joka vuosi.

    • Anonyymi

      Ikkunan ja ovenlävet tekee pawarotti kaivinkoneella

      • Anonyymi

        Oikeudenkäynnissä taasen oli kysymyksessä mm. kuinka helposti jampresta saadaan tehtyä nainen leikkaamalla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      64
      934
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      587
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe