Nyt kun mulla on jotain, haluan menettää kaiken muun paitsi auton. Sillä miten menetän kaiken ei oo väliä, kunhan oon velkanen ja koditon.
Onko pelkoa vai traumoja?
18
232
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan pelkoa, että niin käy kuitenkin, niin ajattelet varmaan hyväksyä asian etukäteen. Autatko jopa asiaa, koska et ansaitse parempaa?
- Anonyymi
Autanhan mä. Teen asioita mitä on pakko ja mitä luulen että haluan. Todetakseni että ei, se ei ollut tää mitä halusin.
- Anonyymi
Kun perheenäidit ajavat hienoilla autoillaan kaupan pihaan ja katsovat selkeästi vinoon tajuan miten luuseri ja pulsu olen
- Anonyymi
Nukuin yhden talviyön autossa ja se tuntu hyvältä.
- Anonyymi
Aina voi parantaa omaa elämää, jos siihen tarvetta. Kun on hyvä olo itsellä, niin toisten saavutukset ei aiheuta tuollaisia tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukuin yhden talviyön autossa ja se tuntu hyvältä.
Okei. Mikäs siinä. Itse voisin asua vaikka pakettiautossa koko kesän jos elämäntilanne olisi eri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi parantaa omaa elämää, jos siihen tarvetta. Kun on hyvä olo itsellä, niin toisten saavutukset ei aiheuta tuollaisia tunteita.
Haluan tehdä taidetta. Haluan uskaltaa mennä sitä kohti se voi poikia tai sitten ei jotain hyvää. Ei minusta ole tavalliseen olen liian outo ja erilainen. En selviydy niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta noinkin ajattelu on ok jos se auttaa. Oon itekin luuseri eräiden mielestä vaikka päälle päin näyttäis että hyvin menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan tehdä taidetta. Haluan uskaltaa mennä sitä kohti se voi poikia tai sitten ei jotain hyvää. Ei minusta ole tavalliseen olen liian outo ja erilainen. En selviydy niin
On raskasta olla outo tavallisessa työssä. Entisessä työpaikassani koin syrjintää. En jaksa sitä enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Mikäs siinä. Itse voisin asua vaikka pakettiautossa koko kesän jos elämäntilanne olisi eri
Mä haluan notkua muitten nurkissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluan notkua muitten nurkissa.
Miksi ihmeessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kokeille. Ite huomasin että käytin vuosia unelmiin jotka toteutin ja nyt tiedän ettei ne ollutkaan mun unelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä
En halua enää kiintyä mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kokeille. Ite huomasin että käytin vuosia unelmiin jotka toteutin ja nyt tiedän ettei ne ollutkaan mun unelmia.
Ei mulla ole enää mitään menetettävää aika tulee vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole enää mitään menetettävää aika tulee vielä
Niin. Sun tilanteeseen mäkin haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On raskasta olla outo tavallisessa työssä. Entisessä työpaikassani koin syrjintää. En jaksa sitä enää
Joo ja mulla auto on ainoo asia miks vielä yritän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja mulla auto on ainoo asia miks vielä yritän.
Auto on turvattu. Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto on turvattu. Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä.
Hätä ja rakkaus keinot keksii...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152598- 842241
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651760- 561737
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1201299
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571224