Onko pelkoa vai traumoja?

Anonyymi-ap

Nyt kun mulla on jotain, haluan menettää kaiken muun paitsi auton. Sillä miten menetän kaiken ei oo väliä, kunhan oon velkanen ja koditon.

18

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan pelkoa, että niin käy kuitenkin, niin ajattelet varmaan hyväksyä asian etukäteen. Autatko jopa asiaa, koska et ansaitse parempaa?

• Anonyymi

Autanhan mä. Teen asioita mitä on pakko ja mitä luulen että haluan. Todetakseni että ei, se ei ollut tää mitä halusin.

• Anonyymi

Kun perheenäidit ajavat hienoilla autoillaan kaupan pihaan ja katsovat selkeästi vinoon tajuan miten luuseri ja pulsu olen

• Anonyymi

Nukuin yhden talviyön autossa ja se tuntu hyvältä.

• Anonyymi

Aina voi parantaa omaa elämää, jos siihen tarvetta. Kun on hyvä olo itsellä, niin toisten saavutukset ei aiheuta tuollaisia tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukuin yhden talviyön autossa ja se tuntu hyvältä.

Okei. Mikäs siinä. Itse voisin asua vaikka pakettiautossa koko kesän jos elämäntilanne olisi eri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi parantaa omaa elämää, jos siihen tarvetta. Kun on hyvä olo itsellä, niin toisten saavutukset ei aiheuta tuollaisia tunteita.

Haluan tehdä taidetta. Haluan uskaltaa mennä sitä kohti se voi poikia tai sitten ei jotain hyvää. Ei minusta ole tavalliseen olen liian outo ja erilainen. En selviydy niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta noinkin ajattelu on ok jos se auttaa. Oon itekin luuseri eräiden mielestä vaikka päälle päin näyttäis että hyvin menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan tehdä taidetta. Haluan uskaltaa mennä sitä kohti se voi poikia tai sitten ei jotain hyvää. Ei minusta ole tavalliseen olen liian outo ja erilainen. En selviydy niin

On raskasta olla outo tavallisessa työssä. Entisessä työpaikassani koin syrjintää. En jaksa sitä enää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Mikäs siinä. Itse voisin asua vaikka pakettiautossa koko kesän jos elämäntilanne olisi eri

Mä haluan notkua muitten nurkissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluan notkua muitten nurkissa.

Miksi ihmeessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kokeille. Ite huomasin että käytin vuosia unelmiin jotka toteutin ja nyt tiedän ettei ne ollutkaan mun unelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä

En halua enää kiintyä mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kokeille. Ite huomasin että käytin vuosia unelmiin jotka toteutin ja nyt tiedän ettei ne ollutkaan mun unelmia.

Ei mulla ole enää mitään menetettävää aika tulee vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole enää mitään menetettävää aika tulee vielä

Niin. Sun tilanteeseen mäkin haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On raskasta olla outo tavallisessa työssä. Entisessä työpaikassani koin syrjintää. En jaksa sitä enää

Joo ja mulla auto on ainoo asia miks vielä yritän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja mulla auto on ainoo asia miks vielä yritän.

Auto on turvattu. Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auto on turvattu. Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä.

Hätä ja rakkaus keinot keksii...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2598
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2241
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1760
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      120
      1299
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1224
    Aihe